Lunet zorg Reviews

Helaas een zooitje...
Ondersteunende dienst (voormalige medewerker) –  Eindhoven12 januari 2019
Helaas is het management de weg kwijt geraakt. De ondersteunende diensten weten niet hoe ze de werkvloer goed moeten ondersteunen. Hierdoor wisselt het beleid (door consultants bepaald...) jaarlijks. Het doel staat niet meer voorop maar de Ego's. Kritische collega's worden "geruimd". Medewerkers zijn echt van goede wil maar inmiddels murw... Hopelijk komt het ooit weer goed
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Geen beleid en inhoudelijke betrokkenheid
goede werkgever
BHV ploegleider (voormalige medewerker) –  Eindhoven en Duizel9 januari 2019
relaxte baan, jammer genoeg slechts tijdelijk omdat na tweeëneenhalf jaar is besloten de taak van bhv ploegleider weer bij het reguliere personeel onder te brengen
Pluspunten
gratis koffie
werksituatie/veranderde zorg
Activiteitenbegeleider (voormalige medewerker) –  Eindhoven25 december 2018
Gedurende een lange periode heel prettige gewerkt in deze organisatie. Laatste jaar echter middels een conflict/miscommunicatie een andere mening over organisatie gekregen. Begeleiding van mensen met een verstandelijke beperking is geweldig om te doen. Niet altijd makkelijk, maar geeft veel voldoening. Veranderingen in de zorg brengen echter teweeg dat er steeds minder tijd is voor het echte contact.
Pluspunten
contact met clienten
Fijn team, fijne werkomgeving
woonbegeleider LVB jeugd complex (huidige medewerker) –  Duizel17 november 2018
Ik werk in een fantastisch team. Wij geven en ontvangen feedback. Dit is voor ons heel normaal. Als iemand er doorheen zit, staan de anderen klaar om hem of haar op te vangen. Wij zijn van een leven lang leren en hebben een heel duidelijke visie. Er is ruimte voor ieders mening!
Het moeilijkste is omgaan met de hechtingsstoornissen van cliënten. Je moet voortdurend je'radar' aan hebben. De groepsdynamiek is heel intens. Neutraal in je houding en toch een warme en huiselijke omgeving scheppen met je collega's. Verbale en fysieke agressie zijn beide aanwezig. De verbale agressie voert echter de boventoon. Door de eenduidige uitstraling van ons team zijn cliënten makkelijk om te buigen.
Pluspunten
wij eten therapeutrisch mee. In de avonden kook je samen met cliënten
Minpunten
onregelmatig werk; werken met feestdagen. Maar dat hoort bij de Zorg
Fijne werkomgeving
Begeleider wonen (voormalige medewerker) –  Eindhoven18 juli 2018
Fijne werkomgeving met ruimte voor zowel persoonlijke ontwikkeling en als ontwikkelingen binnen het team.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Leerling zij in stromer
Leerling persoonlijke begeleider (huidige medewerker) –  Duizel14 juni 2018
Per 1 "juni begonnen bij lunet zorg zij instromer. Bij de donksberg in duizel. Werk als leerling op een woonvoorziening met cliënten/bewoners met een gedragsstoornis en autisme. Ontzettende leuke woonvoorziening met leuke collega's. Lunetzorg is voor het eerst gestart met deze opleiding. Het is een mbo 4 opleiding persoonlijke begeleider. Normaal doe je hier 3 jaar over en nu in 18mnd waar je om de twee weken intern bij lunet naar school gaat. Zit je in de klas met medestudenten die alle maal werkzaam zijn binnen lunet zorg. Het is een hele gezellige klas. Voelt erg vertrouwd.
Ik ben ontzettend blij dat lunet zorg mij deze kans geeft om me te laten omscholen (kom immers uit het justitie leventje) en me carrière voort te zetten binnen lunet zorg.
Ik ben ontzettend blij dat ik deze keuze heb gemaakt

Gr Bart
Fijne werkomgeving met fijne collegaś
Activiteitenbegeleidster (voormalige medewerker) –  Eindhoven14 april 2018
het werk bestond uit het aanbieden van dagactiviteiten aan meervoudig gehandicapten.

Je werkte in teamverband, het was wel druk maar ook erg leuk.
het mindere was dat je niet altijd tijd had om iets te maken, er werd steeds meer aandacht besteed aan het verzorgen van de clienten.

zelfs een kopje thee drinken werd al als een activiteit beschouwd.
Pluspunten
werken met mensen
Minpunten
werkdruk
Geen fijne organisatie
Begeleidster (voormalige medewerker) –  Eindhoven4 december 2017
Iedere dag is het een race tegen de klok. Clienten staan al lang niet meer centraal. Erg jammer! Geen waardering. Slecht voor het personeel..
0- uren
Assistent begeleidster (huidige medewerker) –  Eindhoven17 oktober 2017
ik heb een 0- uren contract dus kan zelf bepalen wanneer ik werk
De afgelopen drie jaar afgezakt tot een slechte werkgever.
Begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Eindhoven9 juni 2017
Onder hoge werkdruk houdt je na 11:00 twee woningen draaiende. Een aantal cliënten gaan naar dagbesteding. Je regelt de zorg rondom de client. Het werken met cliënten is leuk, maar daar heb je weinig tot geen tijd voor.
Ik heb hier geleerd om erg effficient te werken.
Management is een wereld apart, ze staan heel ver van hun medewerkers af. Je moet komen werken bij openstaande diensten omdat je een zogenaamd zelfsturend team bent. Collega's zijn wel oke. Het lastige aan deze baan is de agressie en je staat alleen te werken. Een goede balans tussen werk en privé is er niet je wordt vaak op vrije dagen gebeld om te komen werken.
Leukste zijn de cliënten.
Pluspunten
Mooie omgeving
Minpunten
Werkdruk, privé/werk balans, management.
Prima werkgever
Senior opleidingsadviseur (voormalige medewerker) –  Eindhoven16 september 2016
Prima werkgever, fijne tijd gehad.
Fijne sfeer en prima collega's.
Slechte sfeer
Financieel administratief medewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven6 september 2016
Slechte sfeer in de organisatie. Dit in het management. Straalt uit naar personeel op de werkvloer. Personeel op de werkvloer zijn harde werkers en super collegiaal. Organisatie zorgt slecht voor haar werknemers. Veel eigen belang mensen boven in organisatie. Veel mensen die zelf weg gaan of ontslag krijgen, door andere manier van werken moeten mensen de organisatie verlaten. Zoals op zoveel plekken in de zorg. Jammer!
Pluspunten
Minpunten
Controle op controle met negatieve insteek
strategie bepaalt beleid
Coördinerend begeleider (voormalige medewerker) –  Eindhoven20 februari 2015
Medewerker szijn zelf verantwoordelijk voor de eigen loopbaan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lunet zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Lunet zorg gesorteerd op locatie