Lucardi Juwelier Reviews

Snap nu wel waarom ze geen personeel kunnen vinden
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Lelystad12 februari 2020
Werk vond ik heel erg leuk, maar voelde mij verloren. Geen normale inwerkperiode. De leidinggevende veranderde het rooster zonder dit te overleggen. Als ik met klanten bezig was dan werden die bij mij weggekaapt. Collega argument was dat ik niet ervaren genoeg was. Ik heb zelf mijn ontslag ingediend want het was geen normale werksfeer.
Geen fijne ervaring!!
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Leeuwarden28 januari 2020
Leuk werk, klant adviseren en helpen. Maar daar is het mee gezegd!Je mag niet te veel vragen aan collega’s. Als je nieuw bent en je krijgt een klant met een vraag waar je zelf geen antwoord op hebt ga je dat vragen, maar dat wordt hier niet gewaardeerd.
Er is geen team verband. Geen leuke sfeer..
Feedback geven om er aan te kunnen werken wordt hier niet gedaan.
leuke werkomgeving
Verkoopmedewerkster (parttime) (voormalige medewerker) –  Arnhem13 november 2019
gezellige werkomgeving met leuke collega's. je hebt ook doorgroeimogelijkheden
Pluspunten
veel variatie
Minpunten
drukke dagen
Leuk maar niet mijn ding
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Rotterdam11 november 2019
Je moet er werken als je er niet van houd in drukte en hectiek te weken.
Collega’s er aardig en leergierig
Salaris heel weinig
Hoge werkdruk
Weekendhulp (voormalige medewerker) –  Leeuwarden2 oktober 2019
Ik had een proeftijd van 7 maanden, maar na 6 maanden moest ik al stoppen omdat ik teveel had gewerkt voor iemand met een contract van 4 uren.Zo moest ik soms meer dan 20 uren per week werken door personeels tekort en geen BL die aanwezig was. Ik was niet de enige die moest stoppen, mijn collega had een contract van 8 uren en zij moest een paar weken voor mij stoppen. We zijn allebei geen Nederlanders en je merkt ook wel dat ze geen buitenlanders zoeken, maar alleen Nederlanders zoeken. Waarom we wel waren aangenomen, weet ik niet. Ik deed mijn werk goed en als ik werd gevraagd om eerder te werken of langer weigerde ik nooit ook deed ik alles wat mij gevraagd werd.Ik vond dat de sfeer ook niet fijn was tussen mij en mijn collega’s. Ook kreeg ik niet uitleg over dingen zoals graveren of gaatjes schieten en moest dus maar wat doen. want ze vonden het niet fijn als ik hun vragen zou stellen.
Je merkt wel dat Lucardi uit is op winst, en ik vind dat je te weinig verdient voor wat je allemaal moet doen.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
-Hoge werkdruk, lage lonen, late uitbetaling en geen mogelijkheid om door te groeien
Leuke werksfeer
Verkoopspecialist (voormalige medewerker) –  Tiel13 september 2019
Leuke collega's, leuk werksfeer.
Je bent altijd bezig met werkzaamheden en klanten. Heb hier veel mogen leren. Alleen verdien je hier helaas niet heel veel.
Pluspunten
Leuk werk.
Minpunten
Salaris.
Gespannen sfeer, geen waardering!
Logistiek medewerkster (voormalige medewerker) –  Den Haag28 augustus 2019
Niks goeds te melden na lange tijd daar gewerkt te hebben. Kreeg de mogelijkheid om daar weg te kunnen, geen spijt van. Je wordt als een nummer behandeld en totaal geen waardering. Er wordt gewoon niet naar je geluisterd. De werkdruk is enorm hoog! Kun je daar mee omgaan, dan moet je daar gaan werken en anders niet doen. Personeel loopt ook op hun tenen, daarom is het niet ontspannen om daar te werken. En het is zwaar, je loopt en staat de hele dag. Voor het salaris wat je krijgt wordt er teveel van je verwacht. Met de logistiek manager valt ook gewoon niet te communiceren.
Pluspunten
Geen!
Minpunten
Geen fijne werkgever!
Super slechte organisatie
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam25 juli 2019
Je doet veel voor weinig, als 19 jarige verdien je €5. Je zit eerst een maand zonder loon, pas vanaf de tweede maand krijg je loon van de eerste. Ik werkte er pas 2 weken en kreeg al super veel verantwoordelijkheid voor niets extra’s. Ze beloven je veel maar uiteindelijk wordt je er uit gegooid. Ze zijn niet duidelijk in hun handleiding. Te hoge werk druk, teveel werkzaamheden en teveel verantwoordinf.
Pluspunten
Minpunten
Je moet 40 uur in de week werken om net 700 euro te verdienen als maandloon
Salaris daar is om te huilen
Sales Advisor (voormalige medewerker) –  Rotterdam2 mei 2019
Ik heb 4 maandjes gewerkt als verkoper/oproepkracht want vaste uren geven ze je niet (max 8) gemiddeld werkte ik daar maar 2 soms 3 dagen en met feestdagen 4 en 1x zelfs 5 dagen in de week maar vaak waren dit maar halve dagen.
Het salaris daar met iemand van toen 27 jaar was om te huilen! €9,50 bruto per uur.
Ik heb dan ook na 4 maanden ontslag genomen omdat ik anders in de schulden zou belanden.
Op zich waren de collega's daar wel prettig om mee samen te werken alleen zat er voor mij veels te weinig uitdaging in.
Pluspunten
Gratis fruit
Minpunten
Slecht loon
jammer van het managment
Storemanager (voormalige medewerker) –  eindhoven20 april 2019
Leuk team gehad daardoor er een langere tijd gewerkt als leidinggevende. Maar helaas ben je voor dit bedrijf echt maar een Nummer voor de regiomanager en hoger en ook wordt het heel slecht betaald de werkdruk is ook hoog en er moet steeds meer gedaan worden met steeds minder mensen. Er wordt niet naar je geluisterd van bovenaf alleen de €€€€ tellen de rest is bijzaak.... erg jammer... geen aanrader
Pluspunten
leuk team
Minpunten
teveel om op te noemen
Leuke werkomgeving
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam13 maart 2019
Ik heb hele leuke collega’s en het werk was leuk, maar je word de 1ste maand zonder geldige reden niet uitbetaald. Je krijgt dus pas betaald voor de 1ste maand dat je daar werkt in de 2e maand en zo blijft dat doorgaan tot je ontslag neemt. Ik vind dat overigens niet netjes. Verder met als reactie van hoofdkantoor “het is niet ons probleem dat je een maand zonder geld komt te zitten”. En nog weinig ook ik als 20 jarige verdien daar net 6,85 dat is absurd!
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Lage loon, geen profesionele houding van het hoofdkantoor, late uitbetaling
Gezellige en leerzame werkomgeving
verkoopmederwerker (voormalige medewerker) –  Hengelo OV1 maart 2019
Werken bij Lucardi is echt een feestje. De collega's waar ik mee heb gewerkt waren ontzettend behulpzaam. Iedereen staat voor elkaar klaar. Ik heb een jaar gewerkt bij Lucardi en ik heb veel geleerd over klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Daarnaast heb ik ook veel geleerd over etaleren en presenteren.

Bij Lucardi is het van belang dat je een echte teamplayer bent. Iedereen is van elkaar afhankelijk omdat je in een klein team werkt. Als er iemand uitvalt moet er iemand beschikbaar zijn die kan invallen. Ook is het belangrijk dat de filiaalmanager groei ziet bij haar medewerkers en dat er iets gedaan wordt met de feedback.

Het is belangrijk dat de omzet gehaald wordt en er wordt als verkoopmedewerker van je verwacht dat je er alles aan zal doen om deze omzet te halen. Dit uit zich vooral in klanten aanspreken en bijverkoop.

Lucardi is een erg leerzame omgeving wat betreft sales, etaleren en communicatie.
Pluspunten
Personeelskorting, leuke collega's, veelzijdig
Minpunten
lange werkdagen
Geen fijne werkgever
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag20 oktober 2018
Opzich een leuke branche en gezellige collega’s.

Je merkt wel dat Lucardi uit is op winst. Er loopt veel personeel met een 0 uren contract. In de eerste instantie is dit 1 jaar en daarna verlengen ze nog 1 x met 11 maanden omdat ze je anders een vast contract moeten aanbieden, en zoals Wouter dan zei: dat gaat ons te veel geld kosten.

De werkdruk is hoog en er wordt veel van je verwacht voor een honger loontje.

Zo kreeg ik ongeveer €7,50 per uur

Er zijn niet veel doorgroeimogelijkheden en er wordt niks van een training aangeboden in je inwerk periode, ze doen letterlijk maar wat. Zou veel beter kunnen.

Als je het leuk vind om met sieraden te werken zou ik lekker bij Siebel of een andere juwelier solliciteren.
Minpunten
0 uren contract, hoge werkdruk, laag loon
leuk werk
Weekend Hulp (voormalige medewerker) –  Molenstraat17 oktober 2018
super leuke collega's, super leuk werk en niet te veel stress want je je kan maar 1 persoon tegelijk helpen als het op sieraden gaat.

jammer dat toen ik klaar was met mijn studie en ik meer uur wou draaien dat dit niet kon.
Pluspunten
leuke werksfeer leuke collega's en leuk werk
Minpunten
mogelijkheid kwa doorgroeien is er niet echt en meer uren ook niet
Baan opgezegd voor niks...
Bedrijfsleidster (voormalige medewerker) –  Nijmegen dukenburg13 september 2018
Ik heb een aantal dagen gewerkt bij Nijmegen dukenburg en de klanten zijn superleuk en het werk ook, maar de toen huidige bedrijfsleidster was iemand die geen rekening met anderen hield. Ze rookten op de werkplek en dat mag al lang niet meer vollgens mij?? Ik heb me van ellende ziek gemeld en werd toen overgeplaatst en na een aantal dagen werd me gezegd door de regiomanager dat ik niet geschikt was. Voor mij ook nooit geen lucardi. Ook al kreeg een topsalaris wat ook niet zo is.
Pluspunten
Minpunten
Geen rekening houden met anderen
Werkuren
Voormalig werknemer (voormalige medewerker) –  Heerlen10 september 2018
Je wordt aangenomen voor 8 uur per week, maar je wordt ingepland om zeker 4 dagen 2 uurtjes per dag te werken!! Geen vaste dag, of 2 halve dagen!! Nee je moet 4x 2 uurtjes per dag inzetbaar zijn..
Leuk werk maar geen leuke leidinggevende.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  heerl7 september 2018
Het werk is in het algemeen zeer leuk. De collega's zijn ook leuk om mee te werken. Het is altijd gezellig. Ik werkte daar ook met veel plezier.

De enige waar ik mee tegen zat was de leidinggevende. Houdt geen rekening met bepaalde collega's vaak ook veel argumenten in het bijzijn van klanten. Heeft veel collega's weggepest, waar helaas weinig aan gedaan wordt. Online zijn er ook klachten over de leidinggevende van de klanten die slecht behandeld werden/ slecht geholpen werden. Maakt roosters zonder de tijden door te geven of te vragen of het mogelijk is om te komen werken. Zegt het beter te weten dan iedereen vanwege langere werkervaring. Helaas wordt hier niks aangedaan want er zijn vele problemen. Vele zijn na een paar maanden gestopt vanwege onaangename behandeling.

Ik werkte er met plezier, maar ben helaas gestopt door het gedrag van de leidinggevende. Het was niet aangenaam om te blijven werken.
Pluspunten
Leuk werk, gezellige collega's
Minpunten
Leidinggevende
Slecht salaris, weinig mogelijk
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Sittard28 augustus 2018
Helaas was mijn Lucardi avontuur al na enkele dagen afgelopen. Als assistent bedrijfsleider krijg je €9,81 per uur. Salaris gaat niet na de proefperiode omhoog. Begintijd is 9.30 uur maar je mag pas om 10.00 uur inklokken. Verder kom je op donderdag 11 uur werken en krijg je maar 8,5 uur betaald. De rest is pauze, die er niet is gezien je bij moet springen zodra er wat meer mensen in de winkel zijn.
Salarisuitbetaling is een maand na de gewerkte uren dus de eerste acht weken krijg je niks.
Door gebrek aan personeel, ook in andere filialen word je al gauw gevraagd om extra te werken en ergens anders bij te springen.
Niks is bespreekbaar, ze houden hun poot stijf. Het is allemaal net op het randje van wat ze mogen.
Helaas kan ik het niet aanbevelen.
Minpunten
Minimumsalaris, slechte werktijd
Gezellige werksfeer
Assistent bedrijfsleidster (voormalige medewerker) –  Nijmegen16 augustus 2018
De werksfeer in het filiaal in nijmegen super en heel gezellig
Gezellig en leerzaam bedrijf
Hoofdkantoor (huidige medewerker) –  Den Haag24 juli 2018
Gezellige collega’s, fijne werksfeer, informele cultuur, heel leerzaam en goede arbeidsvoorwaarden met doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lucardi Juwelier. Onze community staat klaar om te antwoorden.