Luba
ik heb zeer goede ervaring met luba. Na mijn inschrijving bij Luba had ik heel snel een nieuwe baan gevonden. Zeer vriendelijke medewerkers die alles uit de kast te halen om voor mij (gezien mijn leeftijd) toch een passende baan hebben kunnen vinden. Ramon
Na maanden inschrijving hadden ze eindelijk een baan voor me gevonden. Helaas kwam het salaris totaal niet in de buurt van wat ik sowieso wilde verdienen. Vervolgens word er gezegd dat ik daar mee akkoord was gegaan wat zeker niet het geval was. Uiteindelijk omdat ik de baan had afgewezen werd er gezegd dat ze me nooit meer zouden helpen en de andere vestigingen ook niet erg triest
Minpunten
Doen er lang over om een baan voor je te vinden en zijn opdringerig
Altijd goed gehad bij luba goed salaris niks op aan te merken.
ik heb zeer goede ervaring met luba een keer gebeld voor werk na een week hadden ze al de juiste match
In 2017 aan de slag gegaan als intercedent bij Luba en hier nog steeds met heel veel plezier werkzaam. Zowel oog voor eigen medewerkers als voor de flexwerkers, ontwikkelmogelijkheden en een persoonlijke en transparante benadering. Focus op kwaliteit, service en een langdurige samenwerking met zowel opdrachtgever als flexwerker.
Ik heb meerdere banen via luba gevonden destijds waar ik het erg naar mijn zin had
Ik heb vijf maanden voor Luba gewerkt bij een technisch bedrijf, deze waren goed. Totdat ik het niet meer eens was met enkele collega's en er conflicten ontstonden op de werkvloer. Uiteindelijk heb ik zelf besloten om weg te gaan bij het bedrijf. Helaas hecht Luba enkel waarde aan het verhaal vanuit het bedrijf. Ik kreeg gelijk te horen dat Luba mij geen nieuwe baan meer aan zou bieden. Hierdoor houd ik, ondanks de vijf goede maanden, een teleurgesteld gevoel over aan de tijd bij dit bedrijf en met Luba.
Pluspunten
Leuke baan aangeboden, goede uitbetaling
Minpunten
Weinig oor voor de werknemer
17 april 2019
Fijn dat je in ieder geval vijf maanden met plezier gewerkt hebt! Je kan altijd nog even op www.luba.nl kijken voor ons huidige aanbod met vacatures.
Het is al 24 jaren geleden dat ik voor Luba een jaartje heb gewerkt met veel plezier. Opstap naar vaste baan bij Geelkerken Linskens wat nu La Gro Geelkerken Advocaten heet. Ik werkte bij de Gemeente Katwijk aan Zee op de boekhouding / bij Gemeente Rijnsburg als secretaresse / receptioniste en Gemeente Leiden grofvuilafdeling op Waardeiland bij de receptie.
Pluspunten
Opstap mogelijkheden naar vaste baan
Minpunten
Weleens verre fietstochten
17 april 2019
Wat leuk om te lezen dat we je 24 jaar terug hebben geholpen met een mooie baan! :)
Vreselijk bedrijf, ben nog nooit zo slecht behandeld.
3 april 2019
Wat ontzettend vervelend om te lezen. Mocht je er behoefte aan hebben, neem dan contact op met afdeling HR.
Ik wordt er altijd (snel) geholpen en een grote mate van persoonlijk contact is aanwezig.
legale slavernij Ik ben nog nooit zo behandeld door een bureau waarvoor ik heb gewerkt.
Pluspunten
ze kunnen heel goed liegen
Minpunten
zeer onbeschofte personel
Per toeval kwam ik terecht bij dit bedrijf. Luba is het uitzendbureau maar Rivier Duinen is het bedrijf. Het werk zelf was gewoon administratief en niet interessant maar een prima ervaring.
Je begint met een kop koffie, leest je mail en het belangrijke nieuwe nieuws op het Intranet. Vervolgens print je de lijsten uit waar jij en je collega's die dag als leidende draad je werk doen. De telefoon gaat, je helpt de klant of kandidaat met hun vraag en zet eventuele acties uit. Je viert de successen met een lekker stukje taart. Je gaat op bezoek bij potentiele of bestaande klanten. Als er een kandidaat komt binnenlopen kijk je samen naar direct de beste baan. Je belt nog wat referenties na en stelt de kandidaat voor bij opdrachtgevers. Aan het einde van de week drink je nog gezellig met je collega's een vrijdagmiddagborrel en ga je met een voldaan gevoel het weekend in.
Erg slecht geregelt qua het inroosteren van werk. Daarnaast veel gezeur om dingen die niet van belang waren.
fijne werkgever die snel werk geregeld heeft waar je goed terecht komt
Luba is een organisatie waar je je kan ontwikkelen. Er zijn verschillende traininge; van recruitment tot sales tot management. Het is een werkplaats dat met jouw situatie meedenkt. transparant is met zijn communicatie, maar toch discreet omgaat met gevoelige informatie. Het leukst van de baan was het searchen, beoordelen en plaatsen van kanidaten.
Fijn bedrijf om voor te werken, maar nu weer toe aan een nieuwe uitdaging, daar mijn functie te veel ging veranderen
Leuk stage bedrijf, ik zou het anderen zeker aanraden!
Dit was een tijdelijke baan , en was alleen maar schoonmaken van bungalows huizen.
ging met plezier naar de mensen toe het was een leuke baan
mooi fleziebel bedrijf om voor te werken denken mee in oplossingen en geven je de ruimte om je te ontwikkelen
Pluspunten
flexiebel
Minpunten
geen vastigheid