Hectische en afwisselende baan met een leuk en gevarieerd team
Intercedente (voormalige medewerker) – Zuid-Holland – 25 oktober 2018
Je begint met een kop koffie, leest je mail en het belangrijke nieuwe nieuws op het Intranet. Vervolgens print je de lijsten uit waar jij en je collega's die dag als leidende draad je werk doen. De telefoon gaat, je helpt de klant of kandidaat met hun vraag en zet eventuele acties uit. Je viert de successen met een lekker stukje taart. Je gaat op bezoek bij potentiele of bestaande klanten. Als er een kandidaat komt binnenlopen kijk je samen naar direct de beste baan. Je belt nog wat referenties na en stelt de kandidaat voor bij opdrachtgevers. Aan het einde van de week drink je nog gezellig met je collega's een vrijdagmiddagborrel en ga je met een voldaan gevoel het weekend in.
archiefmedewerker (voormalige medewerker) – Leiden – 22 november 2018
Per toeval kwam ik terecht bij dit bedrijf. Luba is het uitzendbureau maar Rivier Duinen is het bedrijf. Het werk zelf was gewoon administratief en niet interessant maar een prima ervaring.
Recruiter/ Intercedent (huidige medewerker) – Beverwijk – 14 juli 2018
Luba is een organisatie waar je je kan ontwikkelen. Er zijn verschillende traininge; van recruitment tot sales tot management. Het is een werkplaats dat met jouw situatie meedenkt. transparant is met zijn communicatie, maar toch discreet omgaat met gevoelige informatie. Het leukst van de baan was het searchen, beoordelen en plaatsen van kanidaten.
Uitzendkracht (huidige medewerker) – NH – 1 oktober 2014
Ik heb altijd met een fijn gevoel voor Luba gewerkt en nog steeds. Ze zijn kort en krachtig. Veel afwisseling in werk heb ik nooit als een probleem ervaren. Zo kwam al snel het resultaat dat ze mij als een van de eerste belde als er persoon gevraagd werd.
Pluspunten
Veel kennis en vaardigheden opgedaan bij verschillende bedrijven, veel mensen leren kennen in een korte tijd.
Helpende niveau 2+ (huidige medewerker) – Den Haag, ZH – 8 juli 2014
Bij Luba uitzendbureau word je altijd vriendelijk ontvangen als je binnenloopt, als het nou voor het inschrijven is of om een gesprekje te voeren. Ik heb altijd met veel plezier bij Luba mijn diensten vervult, ik had meestal een volgeboekte werkweek en soms ook een ingeplande weekend. Werkuren schoten zelden te kort en je werd altijd netjes gebeld of geemaild voor een dienst.
Helemaal super.
Pluspunten
Communicatie, een luisterend oor en zeer vriendelijk
Minpunten
zo nu en dan een dienst in je mail zonder dat je het weet.
Order Picker (voormalige medewerker) – Aalsmeer, NH – 23 januari 2014
Via Luba I worked at Flora Holland Flower Auction. In the morning I had to sign in first with Luba before starting to work. They make time for a small talk when your point-rate needs some attention or is going well. Management is friendly, but also strict when they have to. They were very keen to know if there were any problems in the workplace. I had no problems with my co-workers in the end. At first they tried me out.It is the toughest place I have ever worked. Therefore it was an exiting challenge for me to fit in. I loved driving the tractor and trying everyday to get as many points as possible and make a contest with colleagues.
Pluspunten
Treated with respect and salary came in time every week.
Minpunten
Less rights than someone working for FloraHolland and no paid vacation.
Productiemedewerkster (voormalige medewerker) – Assendelft, NH – 21 januari 2014
Ik vond LUBA een erg betrokken uitzendbureau die zich goed inleefde in mijn wensen, welke me heeft uitgezonden naar bedrijven waar ik steeds nieuwe werkzaamheden kon doen en mezelf dus heb kunnen ontwikkelen.
Administratief Medewerkster (voormalige medewerker) – Zoetermeer – 7 september 2013
werk op uitzendbasis contact was heel erg goed, contact eind van de week was met inleveren van werkbriefjes was uitstekend. Fijne collega's. Wachten op een baan of opdracht was moeilijk. Een telefoon dat hun een baan baan voor je hebben en dat je op gesprek mag gaan en wordt aangenomen.
Medewerker salarisadministratie (voormalige medewerker) – Leiden – 16 januari 2013
Iedere dag was niet hetzelfde. Er waren taken die iedere dag, rond hetzelfde tijdstip gedaan moesten zijn. Maar er iedere dag waren er andere taken die gedaan moesten worden. Heel veel geleerd over beslagleggingen op het loon, en de procedures daarvan. Ik kon het heel goed vinden met mijn collega's, wat ook erg belangerijk is voor de goede onderlinge samenwerking. Wat ik moeilijk vond, is medewerkers en collega's, nee te moeten verkopen. Als iedere maand de dead line was gehaald en iedereen had zijn volledige salaris ontvangen