Logistic Force
Fijne werkgever met kennis van zaken in het transport
Ben via voormalig werkgever in contact gekomen met logisticforce in Tiel en heb via hen mijn rijbewijzen kunnen behalen. In 2018 ging het transportbedrijf failliet en hebben de mensen van logisticforce mij direct aan een andere baan kunnen helpen en heb ik nog geen dag zonder werk gezeten. Nu heeft logistic force ook in Ede een kantoor en heb ik via hun weer een vaste baan als chauffeur bij een mooi transportbedrijf in de regio.Hebben heel veelkennis van transport en en en hebben ook veel opleidingsmogelijkheden. Betrouwbare en supersociale mensen. Toppers in Ede en Tiel !
Pluspunten
Afspraak is afspraak, bij ziekte of problemen goed werkgever, altijd bereikbaar
Minpunten
Nog steeds geen winterjas
Prettig bedrijf
Prettig bedrijf, alle vrijheid om wel of niet beschikbaar te zijn in, al dan niet in overleg met de opdrachtgever, uitbetaling bij ziekte, pensioen en vrije dagen doorbetaald, naar ratio.
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Lagere loonschaal
Goed
Goed bedrijf om te werken contacten zijn goed betalen altijd netjes op tijd
een blaffende hond
begin er niet voor en ga er niet mee in zee , ze zijn samen met die vieze hond van een verstijnen de rooie gvr en btt, het zijn de groootse boeven en lichten alles op
Pluspunten
die hebben ze geen
Minpunten
heel veel
Mensen weten waar ze over praten
Mensen weten waar ze over praten, Goede mensen kennis een aanrader !
Zeer betrouwbaar en correct
Logistic Force Venlo is een betrouwbaar uitzendbureau. Als je binnenkomt wordt je direct aangesproken en voel je je thuis en gehoord. De mensen die op kantoor werken weten waar ze over praten en zijn ook altijd bereikbaar. Als ze zeggen ik bel je op dan doen ze dat ook. Theo denkt heel erg met je mee in kansen.
In de regio Noord Limburg is Logistic Force Venlo voor mij het beste uitzendbureau in Transport.
Pluspunten
Fijne werkkleding, betalingen kloppen altijd!
Minpunten
Ze komen altijd hun afspraken na!
Goede en eerlijke werkgever.
Ik heb jaren voor LF in Tilburg gewerkt , mijn ervaring is zeer goed.
In overleg is alles mogelijk, en LF is heel flexibel en alles inclusief de betaling perfect geregeld.

Logistick force is echt aan te raden , heb met andere uitzendbureau's mindere ervaringen.
Pluspunten
Alles goed geregeld, en in Tilburg een goed team.
Veel beloven niets doen
Waardeloos bedrijf . Ik sta al bijna 1 1/2 jaar in geschreven. Ben 2x in Waalwijk geweest voor kennismaking. Heb wel 20x gesolliciteerd. Elke week staat de factuur waar ik in geïnteresseerd ben op de site telkens reageer ik er op. En dan hoor je niets.... Als je Waalwijk ermee geconfronteerd krijg je een klets verhaal ja dat moet in opdracht van de klant. Nou als uitzend bruto moet je dat weigeren te doen. Je geeft werknemers telkens valse hoop. En het geloof en vertrouwen in het uitzend bruto is ver over. Als je nu iets leest over een factuur denk je jawel het zal wel weer. Alleen maar inschrijvingen.meer niet. Dus nee dank je wel
Toppie, lekker persoonlijk
Helemaal tevrede over logisticforce. Ze hebben echt gekeken naar wat er bij me past en ik kan altijd aan het werk.
Vaak wel vroeg m'n bed uit maar dat ligt niet aan hun, dat hoort bij het vak haha! Maar ook dat went.

Ken de planning goed, zijn altijd aardig en denken mee met mij.

Verder nooit problemen mee gehad, loon op tijd, mag altijd meer natuurlijk maar mag niet klagen.
Pluspunten
persoonlijk, veel werk
Minpunten
Prettig werk, fijn contact.
Ik rij nu alweer een poos voor Logistic Force en dat bevalt me erg goed. Wegens privé omstadigheden moest ik op zoek naar iets anders. Logistic Force heeft mij goed opgevangen en ik kon snel aan de slag als chauffeur en de weg op. Het contact met de mensen op de vetsigingen is top! Een aanrader!
Pluspunten
Fijn contact, altijd werk
Gewooon slecht
40 uur of korter beloven ze en je moet 12 uur per dag baan weaken met wen minimal look waardeloos
Deze mensen kennen de transportsector
Bijna meer als een jaar voor Logistic Force in Tiel gewerkt. Dankzij hen heb ik nu vaste baan gevonden bij een mooi transport bedrijf in de regio. Deze mensen snappen de transportsector als geen ander. Heb via Logistic Force mijn code 95 gehaald en is door hun ook betaald. Goede en correcte beloning en komen hun afspraken na.
En vooral super aardige mensen. Ook tijdens ziekte goed werkgever.
Pluspunten
Scholing, kennen goed de transportsector, altijd werk.
Minpunten
soms lange dagen
Zwaar maar waardevol werk
in de tijd dat ik als bijrijder functioneerde via het uitzendbureau Logistic Force, heb ik een aantal waardevolle lessen meegekregen.
Wees altijd beleefd en attent tegenover de klant, ookal is dat niet altijd even eenvoudig.
ok
wel ok voor chauffeurs wel aan te raden. veel contact en goede werksfeer
een goed uitzend en detacherings- bureau
deze organisatie iser voor zijn mensen
denken met je mee

goede opleidings- mogelijkheden
jammer dat er twee bassen waren anders had het bedrijf nu nog bestaan
je weet nooit wat de dag breng

veel geduld hebben staan vaak stil te wachten

een baas was een drama de ander was gewoon mens

als het niet weet zou je ook niet zeg dat het een baas was werken gewoon mee als ieder dag op een vrachtwagen rijden en in de in de werk plaats werk die gewoon ook mee hij was niet vies was van vuile handen

goed we werk veel samen in die werk altijd wel gezellig met elkaar voor elkaar klaar staan

met de dieplader om ergens in een stad waar het smal is viel het niet zo vaak mee om dat je dan iets meer dan drie meter ben

zeer goed onderhout en mooie schone auto's er was ook een goede was staat waar je vaak met collega's elkaar's auto stonden te wassen

als je stond te wachten op het werk was er altijd koffie of we zetten koffie voor de hele ploeg en je spraken veel met elkaar ook met asfaltploeg dus gewoon een gezellig werken
Pluspunten
goed material en onderhoud fijne collega en een goede baas jammer dat er twee baasen waren
Minpunten
die eene baas
Prettige werkgever
Doordat ik gedetacheerd ben heb ik niet zo heel veel contact met Logistic Force anders dan over gewerkte uren. Het contact dat er is verloopt prettig, zoals overal gaat niet alles goed maar over het algemeen geen problemen.
leuk gezellig bedrijf
Een dag is als geen ander, elke dag is wel typisch.
Dat niet iedereen de zelfde instelling heeft als ik 'niet sueren maar werken.

Directie niet ontmoet.

Leuke mannen om me te werken.

douche deuren een draaitrap op krijgen.

Collega's en verschillende mensen leren kennen.

Dat je bij Logistic force opleidingen kan volgen
Pluspunten
de opleidingen die ze bieden
Minpunten
weinig werk voor mij
een prima uitzendbureau. tijdige/correcte betalingen. persoonlijke benadering.
een uitzendbureau waar je goed voor kan werken.die blijft zoeken voor werk. de persoonlijke benadering en contacten zijn ook goed.
Gewoon normaal contact.
Goede contacten ondanks dat ik ze niet veel zag.Contact meestal per mail of telefoon,En met de directie goede contacten .En collega's van Logistic niet veel gezien.
Pluspunten
Betalingen altijd op tijd.
Minpunten
Eigenlijk geen.