Local Heroes
Bij local heroes is het altijd gezellig om te werken.

Je chef heeft altijd een werk naar je eigen kunnen en organiseert ook trainingen om je eigen kunnen te verbeteren. Verder is het werk altijd divers en sta je vaak weer voor een leuke nieuwe uitdaging.
Pluspunten
Trainingen om je eigen kunnen te verbeteren.
Na een contract daar was er niet veel aan. Veel dingen die achter je rug om gebeuren en alles wat ze beloven, komen ze niet na. Mezelf erg ingezet en geen dank voor terug gekregen. Betalingen waren altijd erg laat en kreeg me loon in delen altijd.
In het half jaar werken nooit volledig me loon gead.
Officiële reactie van Local Heroes
22 april 2019
Beste A.Z.

Na herhaaldelijk met jou in gesprek te zijn gegaan aangaande jouw functioneren, jouw ongastvrije instelling en het constant nuttigen van consumpties die voor de gasten bedoeld waren en dus niet voor het personeel hebben we gezamenlijk besloten dat een carrière in de Hospitality misschien niet voor jou was weggelegd. Dat het beter was dat onze wegen zouden scheiden. Ik vind het jammer om te lezen dat er bij jou nog steeds geen besef is dat je je eigen geluk en carrière in handen hebt. Negativiteit en rancune zullen je niet verder helpen. Wij hebben jou altijd ruimschoots gecompenseerd en zijn tot het einde toe netjes en behulpzaam naar jou gebleven. Het zou jou nu onderhand sieren om hetzelfde onze kant op te doen.

Het ga je goed!
Local Heroes is een super leuk bedrijf, leuke collega's en goede sfeer.
Een gezellig team, vriendelijke en ervaren managers en je krijgt snel salaris verhoging.

Toen ik begon kreeg ik een leuke training bij Local Heroes op kantoor, daarna was er gelijk een gezellige borrel. na twee maanden bij verschillende feesten en bedrijven te hebben gewerkt kreeg ik al salaris verhoging, omdat ze vonden dat ik "Lekker bezig was".

Je kan werken op bruiloften, feesten, diners en evenementen. ook veel bij luxe hotels en restaurants, dus je krijgt snel ervaring en leert veel mensen kennen.

Een leuke baan naast voor naast je studie!
Pluspunten
goed salaris, werken wanneer je tijd hebt, leuke borrels met collega's
Minpunten
je moet soms je baard afscheren
Doordat je bij verschillende bedrijven geplaatst wordt krijg je snel te maken met verschillende soorten horeca aanpak. Het ene moment
sta je in de bediening en het andere moment sta je spiesen van een bbq te draaien. Erg gaaf en leerzaam, soms wat moeilijk omdat je de eerste paar keren moet wennen aan de werkwijze.
Pluspunten
Zeer leerzaam, contacten opdoen
Minpunten
Te kort tijd om bedrijf te leren kennen
Naar mijn mening vind ik het werk wat ik daar doe leuk maar het nadeel is dat je niet altijd werk hebt met als gevolg dat je niet elke maand salaris hebt. Wat wel voordelig is dat je wel wekelijks betaald krijgt en ze zorgen meestal vervoer voor jou als dat een probleem is.
Bekijk meer reviews over Local Heroes
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Local Heroes. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Local Heroes gesorteerd op locatie