Livio
7 jaar bij Livio gewerkt. Mooie organisatie, mooie locaties en prettige werksfeer.
- klant is koning
- groot clientenbestand

- gezellig
Er werd slecht naar je geluisterd als er problemen waren met cliënten , waar actie moest worden ondernomen.
Een organisatie waar geen dag hetzelfde is, veel uitdagingen en waar ik persoonlijk erg gegroied ben
het is fijn werken voor livio,veel contact met mensen die hulp nodig hebben en er zo dankbaar voor zijn
Pluspunten
curcussen
Minpunten
Livio was voor mij 31 jaar een goede werkgever, echter door reorganisatie ben ik werkloos geworden.
Pluspunten
Goede arbeidsomstandigheden
samen werken waar je voor staat
begeleiden van studenten

veel geleerd in het begeleiden van hbov studenten

moeilijk overzicht houden
collegiaal en fijne samenwerking ik heb veel van hun geleerd en gezien ook in moeilijke situaties
Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Livio. Jammer dat de reorganisatie heeft gezorgd dat ik zonder werk zit. Ik was werkzaam op niveau 2 en deze functie is opgeheven. Spijt me enorm, want ik had graag het werk willen blijven doen. Ik werk heel graag in de zorg omdat het erg dankbaar werk is.
overleg- adl handelingen uitvoeren; geleerd zelfstandig en in teamverband te werken met fijne collegaas. Helaas heeft men besloten dat er geen plaats meer is voor helpende nivo 2
Pluspunten
goede collegiale sfeer
Minpunten
vereisen een opleinding nivo 3gl
leidinggeven aan een zorgteam bestaande uit huismeester 54 personeelsleden en vele andere functies
een erg veelzijdige baan waarbij je 1 het ene moment in gesprek was met artsen en apothekers over de cliënten en op het andere moment was je in gesprek met een woningbouwvereniging , wijkraad , gemeente of architect over het beheer van een gebouw

In het gebouw was een supermarkt , kapsalon fysiotherapie en vele andere diensten
Je begint 's morgens met de cliënten uit bed te halen. Je wast/doucht en kleed ze aan. Dan breng je ze naar de woonkamer en verzorgd het ontbijt. Als alle cliënten uit bed zijn, ga je de bedden opmaken en de was verzamelen. Vervolgens ga je de zakken met afval vervangen. Je brengt de mensen naar het toilet indien nodig. 's Middags wordt er warm gegeten, daarbij help je de mensen die dit niet zelf kunnen. Na het eten breng je de mensen die een middagdutje naar bed. Aan het einde van de ochtenddienst vindt er een overdracht plaats met de middagdienst. 's Avonds help je met het brood. En dan ga je de mensen naar bed brengen voor de nacht.
Het is een leuke omgeving om te werken, maar het kan soms lastig zijn om met dementerende ouderen te werken. Ze kunnen soms heel onvoorspelbaar gedrag vertonen en daar moet je wel mee kunnen omgaan.
Een gewone werkdag was voor mij,samen met mijn collega's cliënten activeren en motiveren.

Door reorganisatie is mijn baan helaas vervallen
Ik werk bij Livio, hierbij kom ik met veel mensen in aanmerking. Ik werk in een teamverband om alle zorgactiviteiten die de oudere mens nodig heeft te vervullen. Ik stuur mijn collega's aan of ik help ze. Het leukste van mijn baan bij Livio is dat er geen enkele dienst hetzelfde is.
Pluspunten
Flexibel, zelfstandig, leergierig
Minpunten
Te snel willen ontwikkelen
Huishouding (schoonmaken) bij mensen die het zelf niet meer kunnen. stofafnemen, stofzuigen, strijken,ramen lappen, keuken schoonmaken, badkamer, bed opmaken en meer voorkomende werkzaamheden.
op een effiëciente manier schoonmaken.

hele fijne leiding gevende

het omschakelen van het ene huishouden naar het andere

elke dag een andere client (weekelijks zelfde clienten)
Bekijk meer reviews over Livio