LISTER Reviews

9 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 21 reviews
Een open, ruimdenkende organisatie
Trajectbegeleider (huidige medewerker) –  Houten21 juni 2017
Lister is een organisatie die de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers stimuleert.
In de teams waar ik werk is de leidinggevende zeer toegankelijk en heerst er een open en prettige sfeer.
De werkdruk ligt soms hoog, maar de samenwerking met collega s is prettig. Inhoudelijk is het werk bij Lister afwisselend en uitdagend.
Pluspunten
Werksfeer en doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Soms hoge werkdruk
Fijne organisatie die betrokken is bij de cliënt en medewerkers!
Persoonlijk begeleider (huidige medewerker) –  Houten20 juni 2017
Sinds januari ben ik werkzaam bij Lister als persoonlijk begeleider. Ik ben goed opgevangen in een zeer warm, open en gezellig team.
In het verleden heb ik eerder bij Lister gewerkt, wat toen nog SBWU heette. Toen merkte ik al dat er werd geïnvesteerd in medewerkers op het gebied van ontwikkeling, dat medewerkers en cliënten gezien worden als mens, als persoon en niet als nummertje. Tegenwoordig is dat uniek binnen bedrijven. En dat is waarom ik zo positief ben over Lister.
Daarnaast spreekt de herstelvisie mij aan. Met de visie in je achterhoofd aan de slag gaan met cliënten is voor mij een uitdaging.
Ik voel ruimte om aan te kunnen geven wat ik denk, voel en ervaar. Mijn locatiehoofd staat daar open voor en geeft me tips en adviezen.

Als laatste wil ik nog benoemen dat ik het prettig vind dat je je eigen gevoel mag volgen in situaties. Je word uitgenodigd om out of the box te denken en je eigen keuzes te maken, zolang je ze maar kunt verantwoorden. Dit geeft een voldaan gevoel, elke dag weer.
Pluspunten
ruimte voor ontwikkeling, groot cursusaanbod, open sfeer, herstelvisie
Minpunten
soms kan het op de locatie wat chaotisch zijn, aan de andere kant maakt dat het wel weer uitdagend
zeker niet doen
Medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)24 mei 2017
slecht bedrijf zeer slecht voor de medewerkers. denken voornamelijk aan zichzelf
Pluspunten
leuke collega s
Minpunten
zeer slecht betaald
Was gezelig
Cateringmedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)4 januari 2017
Leer de veel over catering .en vergader zalen bij vullen post soteren schoon maak
een fijn sociaal bedrijf
Junior Communicatiemedewerker (huidige medewerker) –  Utrecht, UT6 januari 2016
fijne collega's. flexibel zijn wordt van je verwacht, maar mag je ook terug verwachten vanuit het bedrijf
Pluspunten
flexibiliteit
Minpunten
soms hoge werkdruk
Innovatieve organisatie
Arbo adviseur (huidige medewerker) –  Utrecht, UT2 januari 2016
Het betreft een organisatie in transitie. Een transitie van een AWBZ naar een WMO organisatie.
Bedrijf wat voor de client gaat en het personeel zo goed mogelijk opleid om de juiste (kwaliteit) zorg te kunnen bieden
Persoonlijk begeleider (huidige medewerker) –  Utrecht, UT23 oktober 2014
Via lister veel opleidingen mogen volgen en verder kunnen bekwamen in het vak. De clienten krijgen begeleiding die gericht is op hun hulpvraag.
Pluspunten
Client/ vraaggestuurde zorg
Leuk, maar lage beloning.
Portier vrijwilligster (huidige medewerker) –  Utrecht, vrijwilligster18 juli 2014
Leuk bedrijf, aangezien ik het van binnen en van buiten ken. Sociaal en ruimhartig, alleen vergoeding is laag.
Minpunten
Lage beloning

Zie meer reviews over LISTER

Stel een vraag over solliciteren of werken bij LISTER. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over LISTER gesorteerd op locatie