Ontvang wekelijkse updates, nieuwe vacatures en reviews

Wat veroorzaakt voor jou de meeste stress bij Lidl?

8 antwoorden

De werkdruk is te hoog door het inplannen van te weinig mensen waardoor er teveel in korte tijd moet gebeuren.

Te hoge werkdruk. Te veel overuren. Te weinig pauzes. Te weinig personeel. Te veel factoren die niet beïnvloedbaar zijn vanuit de winkel, die beïnvloedbaar zouden moeten zijn om een productiever winkel/organisatie neer te zetten.

De formule bij Lidl is: met zo min mogelijk mensen een zo hoog mogelijke omzet genereren. Dit zorgt voor een hoge werkdruk, vooral bij managers. Medewerkers gaan naar huis wanneer het tijd is, managers blijven er mee zitten. Als manager moet je zelf ook vakken vullen continue.

Ze willen dat je heel veel doet in zo min mogelijk tijd de werk druk is erg hoog je hebt weinig personeel wat ze in mogen zetten en het word steeds minder

Zoveel mogelijk werk klaar hebben met zo weinig mogelijk personeel
Als een medewerken langzaam werkt merk je het om 8 of 9 uur als je winkel dicht gaat

Gerelateerde vragen (hieronder meer antwoorden):

Werkdruk, de sfeer van het bedrijf.
Zoals het motto van Lidl het zegt hoogste kwaliteit voor de laagste prijs.

Zo ook voor de werknemers.

Ze laten je van alles extra doen en maken je baan zwaarder zonder eigenlijk iets extra's terug te doen.

De zomer maanden, dan is het druk en zijn de klanten ongeduldig

Het op tijd afhebben van alles

Help werkzoekenden meer te weten te komen over het bedrijf door objectief en beknopt te antwoorden.
Je antwoord kan door iedereen worden gelezen. Voeg geen persoonlijke informatie toe.Richtlijnen
Al deze content is door gebruikers gegenereerd; Indeed en dit bedrijf staan niet in voor de accuraatheid ervan.