Ontvang wekelijkse updates, nieuwe vacatures en reviews

Hoe zou je de werkdruk bij Lidl omschrijven?

6 antwoorden

Te hoog om dat te weinig personeel is

Er wordt hier voorbij gegaan aan de chauffeurs die de goederen aanleveren bij voorbeeld in Waddinxveen bij het centraal magazijn .
Lange wachttijden onbeschofte ontvangst door mijnsinziens ongeschoold personeel na het lossen wederom uren wachten op je documenten etc.

En ook daar te weinig personeel om het lossen te bevorderen , als chauffeur wordt je afgeblaft en behandeld als een hond.

Al deze lage prijzen in de winkels worden gerealiseerd door het afknijpen en uitzuigen en onderbetaling van de chaufeurs !!!!!!

Boven gemiddeld.

Hoog maar het bedrijf heeft doelstellingen die ze graag willen halen dus is dan je best doen zoveel je ken maar daar in tegen krijg je er ook goed betaald

Te hoog, er zijn veel te weinig mensen die solliciteren waardoor in alle winkels een groot tekort is aan personeel.

Gerelateerde vragen (hieronder meer antwoorden):

Zware dozen, veel lopen, hoge werkdruk,

Help werkzoekenden meer te weten te komen over het bedrijf door objectief en beknopt te antwoorden.
Je antwoord kan door iedereen worden gelezen. Voeg geen persoonlijke informatie toe.Richtlijnen
Al deze content is door gebruikers gegenereerd; Indeed en dit bedrijf staan niet in voor de accuraatheid ervan.