Vragen en antwoorden over Lidl

Dit is wat mensen hebben gevraagd en geantwoord over het werken en solliciteren bij Lidl.

Bekijk alle 25 vragen over Lidl

Hoe zou je de werkdruk bij Lidl omschrijven?

Gevraagd

Help werkzoekenden meer te weten te komen over het bedrijf door objectief en beknopt te antwoorden.
Je antwoord zal door iedereen kunnen worden gelezen. Plaats geen persoonlijke informatie. Richtlijnen

6 antwoorden

Te hoog om dat te weinig personeel is

Beantwoord

Antwoord rapporteren

Er wordt hier voorbij gegaan aan de chauffeurs die de goederen aanleveren bij voorbeeld in Waddinxveen bij het centraal magazijn .
Lange wachttijden onbeschofte ontvangst door mijnsinziens ongeschoold personeel na het lossen wederom uren wachten op je documenten etc.
En ook daar te weinig personeel om het lossen te bevorderen , als chauffeur wordt je afgeblaft en behandeld als een hond.
Al deze lage prijzen in de winkels worden gerealiseerd door het afknijpen en uitzuigen en onderbetaling van de chaufeurs !!!!!!

Beantwoord

1
Antwoord rapporteren

Boven gemiddeld.

Beantwoord - Orderpicker (Current Employee) - Zwaag

Antwoord rapporteren

Hoog maar het bedrijf heeft doelstellingen die ze graag willen halen dus is dan je best doen zoveel je ken maar daar in tegen krijg je er ook goed betaald

Beantwoord - Assistant Manager (Current Employee) - 's-Gravenzande

2
Antwoord rapporteren

Te hoog, er zijn veel te weinig mensen die solliciteren waardoor in alle winkels een groot tekort is aan personeel.

Beantwoord - Verkoopmedewerker (Current Employee) - Oosterhout

3
Antwoord rapporteren

Gerelateerde vragen (hieronder meer antwoorden):

Zware dozen, veel lopen, hoge werkdruk,

Beantwoord - Supermarkt medewerker (Current Employee) - Nederland

3
Antwoord rapporteren