Libertas Leiden
Ik werk nu al een aantal jaar met veel plezier bij Libertas Leiden, terwijl ik zelf in regio Utrecht woon. Waarom zo ver weg? Omdat ik het bij Libertas Leiden erg naar mijn zin heb. Mijn werk en privé is bij deze organisatie in balans. Ik mag mee denken met de organisatie, dit geeft mij een gevoel dat ik belangrijk ben binnen de organisatie ook al sta ik niet aan het hoofd. De thuiszorg vind ik erg prettig, omdat ik daar zelfstanding kan functioneren. Geen dag is het zelfde en elke dag is er wel een uitdaging te vinden. De zorg varieert sterk van steunkousen aantrekken, geestelijke begeleiding bij een demente cliënt tot palliatieve zorg. Ik zou zeggen kom gewoon langs en ervaar hoe het is.
In de zomervakantie als sociaal beheerder gewerkt, was super relaxed en nooit een dag het zelfde! Zeker aan te raden :)
Libertas Leiden is een prettige werkgever om voor te werken. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden en Libertas staat er voor open om samen met jou te kijken wat voor jou een passend traject zou zijn.

In de thuiszorg is geen dag hetzelfde en ben je samen met je collega's iedere dag bezig om de cliënten van goede zorg en ondersteuning te voorzien. Wat ik fijn vind aan de thuiszorg is dat je in principe voor jezelf werkt, je hebt een route die je in je eentje moet werken, maar je kunt altijd terugvallen op je collega's. Kom je een situatie tegen waar je over wilt overleggen, dan bel je een collega en krijg je van afstand hulp. Of indien nodig, komt een collega naar je toe om je te helpen. Werken in de thuiszorg vraagt een bepaalde mate van creativiteit en flexibiliteit.

De cliënten zijn vaak enorm dankbaar voor je hulp en kijken ook echt uit naar je komst.

Het is zo fijn om een goede band te hebben met de cliënten en samen mooie dingen te bereiken.

Ik zou echt geen andere baan willen hebben dan in de zorg en kan werken bij Libertas dan ook iedereen aanraden.
Pluspunten
Contact met cliënten. Samenwerking met collega's. Uitdaging.
Door mijn opleidingsniveau ben ik gekort naar 18 uur. Nu dat ik minder, haal ik ook mindervoldoening uit mijn werk, het contact met de cliënten is daardoor minder intensief. Ik zie mijn collega's minder en de afwisseling in de diensten vond ik juist fijn. Nu ik vaste tijden werk zie ik minder collega's, zijn mijn taken beperkt en voel ik mij minder betrokken bij de afdeling.
Het is altijd spits in de ochtend uren maar met collega's onder elkaar is het zo opgelost
!Zelfstandig te werken en hoe belangrijk dit werk is.

Indien nodig krijg je de informatie via je werk account of via de post als het om jou persoonlijk gaat

geweldige collega's

Dat je op een gegeven moment mensen verliest die dan al jaren in zorg zijn.

Dankbaarheid en vertrouwen van de mensen.
Bekijk meer reviews over Libertas Leiden
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Libertas Leiden. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Libertas Leiden gesorteerd op locatie