Libertas Leiden Reviews

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 5 reviews
Zeer prettige werkgever
Verpleegkundige in de wijk (huidige medewerker) –  Leiden19 maart 2018
Libertas Leiden is een prettige werkgever om voor te werken. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden en Libertas staat er voor open om samen met jou te kijken wat voor jou een passend traject zou zijn.

In de thuiszorg is geen dag hetzelfde en ben je samen met je collega's iedere dag bezig om de cliënten van goede zorg en ondersteuning te voorzien. Wat ik fijn vind aan de thuiszorg is dat je in principe voor jezelf werkt, je hebt een route die je in je eentje moet werken, maar je kunt altijd terugvallen op je collega's. Kom je een situatie tegen waar je over wilt overleggen, dan bel je een collega en krijg je van afstand hulp. Of indien nodig, komt een collega naar je toe om je te helpen. Werken in de thuiszorg vraagt een bepaalde mate van creativiteit en flexibiliteit.
De cliënten zijn vaak enorm dankbaar voor je hulp en kijken ook echt uit naar je komst.
Het is zo fijn om een goede band te hebben met de cliënten en samen mooie dingen te bereiken.

Ik zou echt geen andere baan willen hebben dan in de zorg en kan werken bij Libertas dan ook iedereen aanraden.
Pluspunten
Contact met cliënten. Samenwerking met collega's. Uitdaging.
Ik werk er 22 jaar met plezier
Verzorgende niveau 2 (huidige medewerker) –  Leiden28 januari 2016
Door mijn opleidingsniveau ben ik gekort naar 18 uur. Nu dat ik minder, haal ik ook mindervoldoening uit mijn werk, het contact met de cliënten is daardoor minder intensief. Ik zie mijn collega's minder en de afwisseling in de diensten vond ik juist fijn. Nu ik vaste tijden werk zie ik minder collega's, zijn mijn taken beperkt en voel ik mij minder betrokken bij de afdeling.
Een fijne werkplek en leuke collega's
Helpende niv.2 (huidige medewerker) –  Leiden, ZH3 april 2015
Het is altijd spits in de ochtend uren maar met collega's onder elkaar is het zo opgelost
!Zelfstandig te werken en hoe belangrijk dit werk is.
Indien nodig krijg je de informatie via je werk account of via de post als het om jou persoonlijk gaat
geweldige collega's
Dat je op een gegeven moment mensen verliest die dan al jaren in zorg zijn.
Dankbaarheid en vertrouwen van de mensen.

Zie meer reviews over Libertas Leiden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Libertas Leiden. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Libertas Leiden gesorteerd op locatie