Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. Reviews

Bekijk alle 2.546 reviews
Het behalen van doelstellingen en KPI's werkt motiverend en uitdagend. Collega's staan voor elkaar klaar en er wordt goed gecommuniceerd binnen het team.
Slechte organisatie. Geen goede begeleiding. Er bestaat geen afdeling Personeelszaken. Je moet maanden wachten op je contract en kunt nergens terecht met je probleem/klachten. Laat van betalen. Zitten er niet mee om dreigementen te uiten.
This was a job where I started out on the bottom worked my way up to coordinator. It was a pleasure working at Levi's. I learned to drive every piece of equipment they had.
Goede betrouwbare werkgever. Hecht team met aandacht voor het individu. Goede arbeidsvoorwaarden en salaris.
Ik heb hier 2 jaar met plezier gewerkt. Ze doen veel moeite om mensen op te leiden en te laten groeien en te laten door groeien. Echter ligt natuurlijk ook heel veel aan de manager zelf. Ze hebben veel bonussystemen om wat extra's voor jezelf en team te krijgen.
Pluspunten
veel mogelijkheden
Minpunten
houden geen rekening met beperking(managergericht, wil ze niet allemaal over 1 kam scheren)
In pakweg tien jaar bij Levi's Stores heb ik zo'n beetje alles meegemaakt in positief en ook wel negatief opzicht. Dat maakte het een zeer leerzame en bijzondere werkervaring op allerlei gebied. Vele ups en downs samen met het bedrijf en mijn collega's meegemaakt. Achteraf gezien kijk ik vooral met heel veel plezier terug op de samenwerking en sfeer die er heerste.
Pluspunten
Sfeer, goed merk.
Minpunten
Niet altijd even goed personeelsbeleid.
het is heel leuk om bij zon bedrijf te werken.je hebt te maken met verschillende soort publiek.
De dag begint met een schoonmaak rondje. Stofzuigen, vaatwasseruitruimen en de spiegels afnemen behoren tot de dagelijkse taken. Door de dag heen worden klanten geholpen op een vakkundige manier. Hierbij staat service hoog. De collega's hebben allemaal een goede band met elkaar. Ook buiten het werk wordt er met elkaar omgegaan.
Bekijk meer reviews over Levi Strauss & Co.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Levi Strauss & Co.. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Levi Strauss & Co. gesorteerd op locatie