LELY
Agrarische affiniteit is zeer van belang, zodat je de taal van de klanten spreekt.
In koster tijd (2 jaar) is het bedrijf erg gegroeid en is de bedrijfscultuur enorm veranderd. Tussen bedrijfsleider en medewerkers staat een kernteam, afdelingshoofden waarmee overlegd kan worden. Over het algemeen gemoedelijke sfeer tussen verschillende afdeling. 1 bedrijf, 1 groepsgevoel ipv afzonderlijke afdelingen die elkaar niet spreken
Pluspunten
Afdelingen communicieren goed met elkaar
Minpunten
Geen gelijke kansen tot doorgroei
Een dynamische en efficiënte werksfeer. Familiebedrijf en zeer innovatief.
Goede collegas , gezellige sfeer...veel buitenlandse werknemers
Het was een leuke baan, ik heb wat logistiek geleerd,
Ik zat hier een tijdje in een kantoorfunctie op het hoofdkantoor in Maassluis. Het is een familiebedrijf met opzich een mooi product maar met veel gepruts in de marge. Aan de ene kant verkeerde zuinigheid en aan de andere kant geld over de balk voor onzinnige proefballonnetjes of last-minute veranderingen. Amateuristisch op een aandoenlijke manier. Leuk als je daar van houdt, maar niet voor mij.
Leuk bedrijf maar de communicatie en het management op in de fabriekshal kan beter
Hele gezellige sfeer maar het is hard en snel werken. Je kan veel leren over het bouwen van machines en robots.
Pluspunten
eindejaarsuitkering
Minpunten
productie drukte, druk druk druk
Sehr nettes Team. Tolle Stimmung am Arbeitsplatz. Innovativ. Freundlich,
-Leuke collega's gehad en altijd behulpzaam om het team draaiende te houden, veilig werken was onze streven.
-Kon snel doorstromen naar de functie van Supervisor

-De doelstellingen werden meestal bereikt en hadden constant verbeteringen om het nog efficiënter te maken dus minder kosten. - ---Op donderdag, indien nodig hadden we Toolbox meeting om de problemen van het afgelopen week te bespreken en ook maatregelingen getroffen ter voorkoming.

- Heel veel cursussen omtrent veiligheid

- Een keer per maand hadden we zaalvoetbal als onderdeel van teambuilding of een Chinees Restaurant.

-Bij Lely hadden we kerstborrel en daarna met je cadeaubon kon je winkelen.

Top
Pluspunten
Kerstpaketten, kaarten voor Disneyland
Minpunten
Geen dertiende maand
Ik heb hier gedetacheerd gewerkt. De sfeer is goed, maar ik kan niets zeggen over het bedrijf als werkgever.
Bij Lely heerst een leuke informele sfeer. Je hebt hier veel vrijheden dus is het fijn als je beschikt over hoge mate verantwoordelijkheidsgevoel, je moet je projecten, opdrachten wel op tijd af hebben. Voor weel projecten of opdrachten geld namelijk een deadline. Buiten de werkzaamheden beschikt Lely ook over een uitgebreide kantine met dag verse bereide broodjes, snacks, diverse soepen en salades. Ook is er een koffie corner met baritsa. Verder is er voor ontspanning een sportveld op het parkeerdek waar regelmatig word gevolleybald of gebasketbald.
Het is erg leuk werk en je ziet mooie bloemen vriendelijke collega s.Goede werkgever
duidelijk contact tussen werknemer en werkgever, ook een goede zorg voor de werknemers is aanwezig !
Lely is innovatief bedrijf dat continue in beweging is met een informele bedrijfcultuur. Het moeilijkste aan mijn huidige functie is om de bedrijfsveranderingen bij te houden als afdeling. Het leuke aan mijn baan is dat we vele afdelingen ondersteunen.
Pluspunten
goed bedrijfrestaurant, veel zelfstandigheid en flexibiliteit tav werkdagen
Minpunten
Hoge werkdruk
beetje wazig beleid over personeel. dit door het niet goed gaan op de markt. jammer dat dit de boventoon voerde. alsmede ook het toch wel vele vriendjespolitiek.
de werk bij lely is heel goed
veel werk

goede collegas

mooie werk plek
Altijd met veel plezier gewerkt sociaal bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden
Pluspunten
Heel sociaal bedrijf altijd met veel plezier gewerkt
Minpunten
Dat ik boventallig verklaard ben
Ik heb altijd met veel plezier bij Lely Industries N.V. gewerkt. Het is een fijne werkgever.
Altijd goede verstandhouding met mijn team gehad.
Voor het eerst gewerkt met het produceren van landbouw machines

Behulpzaam op momenten kan je het cultuur.

Moeilijkheidsgraad is niet zo hoog

\het leuke van deze baan was dat je op momenten zelf kan bepalen hoe je jou dagtaak kan instellen..
Pluspunten
|Winkelen met kerst
Minpunten
management
Lely ontwikkelt en produceert high-tech producten tbv de melkveehouderij waaronder een melkrobot. Het is een onderneming die constant in beweging is en waarbij je de gelegenheid krijgt mee te denken en ideeën uit te werken. Binnen de produktie is het een uitdaging om de planning te halen en ervoor te zorgen dat leveranciers tijdig (blijven) leveren. Dit zorgt ervoor dat iedere dag weer anders is en je scherp blijft.
Pluspunten
Bedrijfsrestaurant incl. coffeebar / mogelijkheid om thuis te werken
Een erg prettig bedrijf, sociaal voor de mensen. Hier met plezier gewerkt. Helaas i.v.m. reorganisatie is het contract gestopt.