Lelie zorggroep
Hoog werktempo maar daarbij veel ruimte om zelfstandig te werken en het werk flexibel in te delen. Afbakening van werk en privé wordt gerespecteerd. Er is een grote loyaliteit van de medewerkers. Deze blijven ook vaak langere tijd verbonden aan de organisatie.
Super gezellig om 10 uur met ze alle koffie drinken.
je hoeft niet te stressen, het is rustig aan en je leert veel, je heb ook contact met de ouderen die het onwijs leuk vinden om een praatje met je te houden.
Leukste van de baan is een glimlach op het gezicht van een cliënt zien verschijnen.
Ontzettend fijn gewerkt, leuke team en gezellige werksfeer.
Na maand werd sluiting bekend gemaakt. Andere locatie werd beloofd, zelfs schriftelijk bevestigd. Zijn die afspraak niet nagekomen.
Jaarcontract werd niet verlengd
Minpunten
Onvoldoende personeel
Ik heb het als een leuke stage ervaren. leuke collega´s. Instelling was makkelijk te bereiken met de ov.
Pluspunten
Mooie kantine, diverse eten.
Ik ben tevreden over deze werkgever, ik heb nog geen problemen gehad met ze in de jaren dat ik er werkt.
ik vind het erg fijn werken voor ze
Ik heb geleerd bij Lelie Zorggroep wat het werken als EVV'er inhield. Blij dat zij mij die kans hebben gegeven.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Hoge werkdruk
Ik heb veel geleerd over de verscheidene werkzaamheden als psycholoog binnen een verpleeghuis!
Veel ontwikkelingen door gemaakt, voornamelijk op professioneel gebied en ook op persoonlijk gebied.
De sfeer binnen Lelie Zorggroep is erg leuk en fijn. De vestigingsmanager is helaas niet heel erg betrokken bij het team en de bewoners.
ik zorgde ervoor dat iedereen werd voorzien van eten en drinken en de mensen die moeite hadden met zelfstandig eten of drinken hielp ik bij hun dagelijkse vocht en voedingsinname.
Pluspunten
flexibel werk
Minpunten
niet goed ingewerkt
Het is elke dag anders, maar wel gezellig.
Weinig contact met collega's.
Het is een productieve en gezellige werkomgeving. Ik heb geleerd om zelfstandig te werken en deel uit te maken van een team.
fijne werkplek, jammer alleen dat het een thuiszorgomgeving is geworden en alle helpende eruit moesten.
Zelfstandig afwisselend werken met ruimte voor eigen inbreng.
Veel collega's maar je werkt altijd alleen.
Pluspunten
Afwisselend
Het was er niet gestructureerd, wat het voor mij extra lastig maakte. Ik houd wel van enige continuïteit, maar vooral duidelijkheid.
Ik vond er wel een enorme roddelsfeer hangen, waar ik enorm wars van ben.
Pluspunten
goede leidinggevende
Minpunten
roddelen
- Brood halen in de keuken en bestellingen
- Kassa tellen

- Klanten afhandeling

- Producten prijzen

- Spiegelen en controleren producten op houdbaarheid

- Bestellingen aannemen en doorgeven

- Heel veel geleerd, vooral omgaan met klanten en bestellingen doen

- Leuke, gezellige collega's

- Bestellingen plaatsen is het moeilijkste

- Lieve klanten is het leukste van de baan

- Ruimte om zichzelf te ontwikkelen en door te groeien
Pluspunten
Gratis lunches
Minpunten
bij siloam en westerstein was ik planner voor het verplegend en verzorgend personeel
Bij binnenkomst wordt je warm en vriendelijk ontvangen.
Ik had een eigen kantoor op de gang bij de P.G. bewoners waar ik teamleider zorg was. Medewerkers en bewoners altijd eerst begroet met een goedemorgen, en meteen gekeken of dat alles goed ging. Mail geopend en aan het werk. Collega's en directie zag ik tijdens een overleg of soms tussen de middag. Mijn taak was om van een verpleeghuiszorg een kleinschalige woonvorm te organiseren met zelf koken, zelf boodschappen bestellen of halen, dus ook een ander werkrooster, dit gaf bij de medewerkers eerst veel weerstand. Later vonden ze het super leuk om zelf te koken en de bewoners erbij te betrekken. Ook werd een gedeelte van de verdieping verbouwd Vanwege de verbouwing werden bewoners, familie en medewerkers onrustig. Naast al deze hectiek werd ik ook verantwoordelijk gesteld om een vakantieweek te organiseren voor de somatische bewoners, en een markt te organiseren om extra inkomsten voor deze boottocht te krijgen. Dit alles in hetzelfde aantal uren. Het moeilijkste vond ik om met deze werkdruk om te gaan, er was geen tijd om dingen eerst goed af te ronden ( zoals kleinschalig wonen ) zodat het goed draait. Het leukste vond ik het verandertraject van de medewerkers en het omgaan met bewoners, familie en medewerkers te zien en in mee te bewegen. Het met elkaar tot een goed resultaat maken waardoor de bewoners zich thuis voelen en op hun gemak.
Pluspunten
Gratis koffie, vrijheid om zelf je werk in te delen en te organiseren.
Minpunten
Teveel projecten tegelijk, net een stoomtrein door, door, niet even pas op de plaats van waar staan we nu.
Een typische dag voor mij was al belaagd worden met vragen terwijl ik mijn jas nog aan had.
Iedere dag leerde ik weer met de meest uiteenlopende mensen, vragen en klachten omgaan.

Het leukst van mijn baan was de hectiek, de veelzijdigheid, de spin in het web zijn, het mensencontact, de klachtenbemiddeling en de dienstverlenende functie.
Werken in de Bucht was iedere dag weer een leuke ervaring. Verschillende clienten die allemaal op hun eigen wijze aandacht vragen. Zorgen dat hun dag gezellig begint met een lekker ontbijtje. een praatje. Daarna een lekker bakkie thee of koffie met iets lekkers. Als er tijd was een spelletje ,krantje lezen of leuke oude liedjes zingen.Om twaalf uur met alle clienten lunchen. Samen met de verzorgende verzorgde ik de lunch en ruimde we alles op. Zorgde dat de bestelling van de boodschappen voor de winkel klaar was.
Iedere dag was anders en dat maakte het werk zo leuk. Het overlijden van clienten vond ik soms best wel moeilijk, maar daar praten we als team over en dan kon je dat ook verwerken. Jammer dat er geen vaste contracten meer mogelijk waren. Ik heb er met veel plezier gewerkt.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Door de bezuinigingen te weinig personeel daardoor soms de sfeer minder .