Lelie zorggroep Reviews

gezellig werkomgeving
verpleegkundige trainer (voormalige medewerker) –  Rotterdam14 november 2019
Ontzettend fijn gewerkt, leuke team en gezellige werksfeer.
Hielden zich niet aan gemaakte afspraken 4
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Koningshof29 september 2019
Na maand werd sluiting bekend gemaakt. Andere locatie werd beloofd, zelfs schriftelijk bevestigd. Zijn die afspraak niet nagekomen.
Jaarcontract werd niet verlengd
Minpunten
Onvoldoende personeel
prettige werkomgeving
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Rotterdam5 mei 2019
Ik heb het als een leuke stage ervaren. leuke collega´s. Instelling was makkelijk te bereiken met de ov.
Pluspunten
Mooie kantine, diverse eten.
x
Verzorgende IG (huidige medewerker) –  Rotterdam24 januari 2019
Ik ben tevreden over deze werkgever, ik heb nog geen problemen gehad met ze in de jaren dat ik er werkt.
ik vind het erg fijn werken voor ze
Lelie Zorggroep
EVV (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid16 oktober 2018
Ik heb geleerd bij Lelie Zorggroep wat het werken als EVV'er inhield. Blij dat zij mij die kans hebben gegeven.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Hoge werkdruk
Leerzame omgeving
Psycholoog in opleiding (voormalige medewerker) –  Hoogvliet26 juli 2018
Ik heb veel geleerd over de verscheidene werkzaamheden als psycholoog binnen een verpleeghuis!
Veel ontwikkelingen door gemaakt, voornamelijk op professioneel gebied en ook op persoonlijk gebied.
Hele leuke sfeer
Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Hoogvliet26 juni 2017
De sfeer binnen Lelie Zorggroep is erg leuk en fijn. De vestigingsmanager is helaas niet heel erg betrokken bij het team en de bewoners.
leuke werksfeer
Voedingsassistente (voormalige medewerker) –  Hoogvliet4 juni 2017
ik zorgde ervoor dat iedereen werd voorzien van eten en drinken en de mensen die moeite hadden met zelfstandig eten of drinken hielp ik bij hun dagelijkse vocht en voedingsinname.
Pluspunten
flexibel werk
Minpunten
niet goed ingewerkt
werksfeer
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Rotterdam26 februari 2017
Het is elke dag anders, maar wel gezellig.
Weinig contact met collega's.
Productieve en gezellige werkomgeving.
Wmo coördinator (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel30 september 2016
Het is een productieve en gezellige werkomgeving. Ik heb geleerd om zelfstandig te werken en deel uit te maken van een team.
prima werkgever, goede werksfeer
helpende plus (voormalige medewerker) –  Rotterdam15 mei 2016
fijne werkplek, jammer alleen dat het een thuiszorgomgeving is geworden en alle helpende eruit moesten.
huishouding verzorgen
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Rotterdam19 maart 2016
Zelfstandig afwisselend werken met ruimte voor eigen inbreng.
Veel collega's maar je werkt altijd alleen.
Pluspunten
Afwisselend
Fijn leerbedrijf, maar er zijn zaken die er niet toe doen. Dat moet wel aangepakt worden!
medisch secretaresse (voormalige medewerker) –  Rotterdam6 november 2015
Het was er niet gestructureerd, wat het voor mij extra lastig maakte. Ik houd wel van enige continuïteit, maar vooral duidelijkheid.
Ik vond er wel een enorme roddelsfeer hangen, waar ik enorm wars van ben.
Pluspunten
goede leidinggevende
Minpunten
roddelen
Productieve en gezellige werkomgeving
Vrijwilliger winkelmedewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam3 oktober 2015
- Brood halen in de keuken en bestellingen
- Kassa tellen
- Klanten afhandeling
- Producten prijzen
- Spiegelen en controleren producten op houdbaarheid
- Bestellingen aannemen en doorgeven
- Heel veel geleerd, vooral omgaan met klanten en bestellingen doen
- Leuke, gezellige collega's
- Bestellingen plaatsen is het moeilijkste
- Lieve klanten is het leukste van de baan
- Ruimte om zichzelf te ontwikkelen en door te groeien
Pluspunten
Gratis lunches
planner
Planner (voormalige medewerker) –  hoogvliet30 juni 2015
bij siloam en westerstein was ik planner voor het verplegend en verzorgend personeel
Huiselijk, vriendelijk, werkdruk hoog, geen extra uren
Teamleider verpleging ouderenzorg (voormalige medewerker) –  Rotterdam21 februari 2015
Bij binnenkomst wordt je warm en vriendelijk ontvangen.
Ik had een eigen kantoor op de gang bij de P.G. bewoners waar ik teamleider zorg was. Medewerkers en bewoners altijd eerst begroet met een goedemorgen, en meteen gekeken of dat alles goed ging. Mail geopend en aan het werk. Collega's en directie zag ik tijdens een overleg of soms tussen de middag. Mijn taak was om van een verpleeghuiszorg een kleinschalige woonvorm te organiseren met zelf koken, zelf boodschappen bestellen of halen, dus ook een ander werkrooster, dit gaf bij de medewerkers eerst veel weerstand. Later vonden ze het super leuk om zelf te koken en de bewoners erbij te betrekken. Ook werd een gedeelte van de verdieping verbouwd Vanwege de verbouwing werden bewoners, familie en medewerkers onrustig. Naast al deze hectiek werd ik ook verantwoordelijk gesteld om een vakantieweek te organiseren voor de somatische bewoners, en een markt te organiseren om extra inkomsten voor deze boottocht te krijgen. Dit alles in hetzelfde aantal uren. Het moeilijkste vond ik om met deze werkdruk om te gaan, er was geen tijd om dingen eerst goed af te ronden ( zoals kleinschalig wonen ) zodat het goed draait. Het leukste vond ik het verandertraject van de medewerkers en het omgaan met bewoners, familie en medewerkers te zien en in mee te bewegen. Het met elkaar tot een goed resultaat maken waardoor de bewoners zich thuis voelen en op hun gemak.
Pluspunten
Gratis koffie, vrijheid om zelf je werk in te delen en te organiseren.
Minpunten
Teveel projecten tegelijk, net een stoomtrein door, door, niet even pas op de plaats van waar staan we nu.
Hard werkende mensen met het hart op de juiste plek
Regiosecretaresse van regio Rotterdam Zuid (huidige medewerker) –  Rotterdam30 januari 2015
Een typische dag voor mij was al belaagd worden met vragen terwijl ik mijn jas nog aan had.
Iedere dag leerde ik weer met de meest uiteenlopende mensen, vragen en klachten omgaan.
Het leukst van mijn baan was de hectiek, de veelzijdigheid, de spin in het web zijn, het mensencontact, de klachtenbemiddeling en de dienstverlenende functie.
rustig en gemoedelijk sfeer. alle aandacht voor clienten
Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH27 januari 2015
Werken in de Bucht was iedere dag weer een leuke ervaring. Verschillende clienten die allemaal op hun eigen wijze aandacht vragen. Zorgen dat hun dag gezellig begint met een lekker ontbijtje. een praatje. Daarna een lekker bakkie thee of koffie met iets lekkers. Als er tijd was een spelletje ,krantje lezen of leuke oude liedjes zingen.Om twaalf uur met alle clienten lunchen. Samen met de verzorgende verzorgde ik de lunch en ruimde we alles op. Zorgde dat de bestelling van de boodschappen voor de winkel klaar was.
Iedere dag was anders en dat maakte het werk zo leuk. Het overlijden van clienten vond ik soms best wel moeilijk, maar daar praten we als team over en dan kon je dat ook verwerken. Jammer dat er geen vaste contracten meer mogelijk waren. Ik heb er met veel plezier gewerkt.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Door de bezuinigingen te weinig personeel daardoor soms de sfeer minder .
Flexmedewerker
Verzorgende IG, flexmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH19 december 2014
Als flexmedewerker werd je voor je inzet gewaardeerd. Je kunt aangeven welke locaties en welke doelgroep je graag mee wil werken. Door dit aan te kunnen geven blijft het werk leuk.
Doordat je steeds op andere locaties wordt ingezet blijft het leuk en afwisselend werk.
Ondanks de christelijke identiteit van de zorggroep zijn er medewerkers met verschillende religieuze achtergronden aan het werk en is er respect voor elkaar.
Elke locatie heeft zijn Eigen voor- en nadelen. De ene is grootschalig het andere kleinschalig.
Fijne collegiale werksfeer
Administratief Medewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH17 november 2014
Een fijn bedrijf om te werken. Er is een hele goede collegiale sfeer, er wordt met elkaar meegeleefd en er is een grote mate van hulpvaardigheid naar elkaar. Er wordt, indien mogelijk, rekening gehouden met ieders wensen, talenten, gaven en kennis.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lelie zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Lelie zorggroep gesorteerd op locatie