Lekkerland Nederland

Lekkerland Nederland Reviews

De werkvloer collega's zijn zijn over het algemeen erg prettig om mee samen te werken.
gewoon rustig aan je werk doen en als t beter kan hoor je t wel
Pluspunten
chill werk
Minpunten
heel erg achter de rug gepraat
Im was very happy about this work
Payments always on time, good People and atmosphere
Het is net als bij ieder ander bedrijf zo, er is veel verloop van medewerkers, vervelend uiteraard voor iedereen maar als jij je best doet en gewoon je plekje waardig maakt binnen Lekkerland zit je goed. Je zelf profileren en nuttig maken is een ding maar gewoon je dagelijkse ding doen zoals orderpicken op BT truckje en uiteraard voldoende picks draaien dan zit je gewoon goed bij Lekkerland
Ik was eerst 2 weken ziek en na die 2 weken moest ik mijn scooter laten slopen wat mijn enigste vervoersmiddel was op dat moment. Ze gunnen je geen dag om een ander vervoersmiddel te regelen. Je plek wordt gelijk ingenomen door een ander.
Hard werken hecht team. Waardering voor je werk, doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf zijn ook goed.
Collega's staan voor elkaar klaar, zodat er een prettige samenwerking ontstaat.
-veel stress
-onaardige collega's

-meestal druk

-zware werk

-moeilijk voor kleine mensen
Groothandel (tabak en Foodservice). Diverse werkzaamheden zowel ad hoc als structureel.
Organisatie met veel uitdagingen waaraan gewerkt wordt.
Pluspunten
informeel, Brabantse gemoedelijkheid
Bij Lekkerland moet je hard werken met veel lange dagen en veel overwerk. Er worden vaak beloftes gedaan op allerlei gebied die nooit worden nagekomen. Bijvoorbeeld het gebruiken van je ideeën, het hebben van een gesprek, het doorgroeien in je functie.
Ik had daar veel kunnen leren maar ik kreeg geen kans om nieuwe dingen aan te leren.

Het management is ronduit slecht. Er wordt niet naar je geluisterd, je wordt niet serieus genomen, dingen worden uitgesteld en uiteindelijk gewoon 'vergeten'. Je bent een nummer en je moet vooral niet teveel commentaar hebben. Dan ben je 'lastig'. Het management is star. Veranderingen kunnen pas als het idee van hen komt, niet als het jou idee is.

Het moeilijkste van de baan is het werken onder druk en naar prestatie. Je moet binnen bepaalde tijd je pick- prestatie halen.

Daarnaast werk je samen met mensen op een erg klein oppervlak. Je komt elkaar echt letterlijk ( lichamelijk ) tegen. Veel mensen die hier werken zijn ook echt onaangenaam om mee samen te werken; chagarijnig, bazig, ongeduldig enz.

Het materiaal waarmee je moet werken; de handscanner en de oortelefoon zijn heel erg smerig. Iedereen gebruikt ze, dus je hebt niet je eigen materiaal. Na 9 uren werken zijn de spullen bezweet en ze worden nooit schoongemaakt. In de twee jaren dat ik er heb gewerkt in ieder geval niet. Ze stinken dus ook.Dit is serieus een bron van ziektes.

Eigenlijk kan ik niets leuks van de baan bedenken. Misschien het niet slechte salaris.
Officiële reactie van Lekkerland Nederland
19 september 2019
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je de tijd bij Lekkerland niet positief hebt ervaren. We staan open om het gesprek aan te gaan, zodat we van een aantal zaken wellicht kunnen leren voor de toekomst.
Neem gerust contact op met de afdeling HRM als je hier voor open staat.
Al 10 jaar chauffeur bij lekkerland en ga nog elke dag met plezier werken. Leuke collega's die voor je klaar staan. Gezellige vast klantenkring die je opbouwt. Gemiddeld 12 adressen op een dag. Rijden in Gelderland Brabant en Limburg. Smiddags gemiddeld rond 14 uur weer klaar. Verzorgd wagenpark en degelijke hulpmiddelen. Vrije dagen nemen of extra werken nooit geen probleem. Salaris goed en optijd. Ik ben tevreden over lekkerland als werkgever.
Pluspunten
Degelijk en professioneel
Minpunten
Vroege begintijden
Prima bedrijf met als persoonlijk minpunt de vroege tijden in combinatie met de afstand (ongeveer 60 km)
Pluspunten
Hoge mate van zelfstandigheid
Minpunten
Tijden en afstand
gewerkt in een leuk team met fijne collega's, alleen waren er vanuit het management wel af en toe een miscommunicaties.
Lekkerland Vending Services richt zich op de dienstverlening in tabaksautomaten. Daarnaast richten zij zich op een nieuwe strategie met kleine vers- en ambient leveringen middels een busnetwerk op zonne-energie.
Lekkerland is een organisatie die sterk is als groothandel en logistiek dienstverlener.
Je krijgt te maken met verschillende orders van Benzinestations,groothandels,stationrestauraties noem maar op.
Pluspunten
Een mooie kantine
Minpunten
Communicatie verloopt stroef.
een leuk bedrijf met een prettige werksfeer, waar iedereen bereid is elkaar te helpen.
Ik heb hier tijdelijk gewerkt na mijn studie.
Er wordt een norm gehanteerd die niet of nauwelijks haalbaar is en als je hier iets van zegt wordt er niet serieus op ingegaan.

Verder is het werk wel te doen, maar door de onrealistische norm is het werken hier niet plezierig.
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Veel
Werk er met veel plezier en heb er alle kneepjes van het logistieke vak hier geleerd
Pluspunten
veel doorgroei mogelijkheden
Minpunten
soms erg lange dagen
Goed bedrijf,ben gestopt ivm zwangerschap.Heb fijn samen kunnen werken met collega's.
Pluspunten
meer ervaring opgedaan