Lekkerland Nederland Reviews

Leuke informele organisatie
Customer Care Manager a.i (voormalige medewerker) –  Son17 oktober 2019
Organisatie met veel uitdagingen waaraan gewerkt wordt.
Pluspunten
informeel, Brabantse gemoedelijkheid
Gestresste werksfeer met lange werktijden en veel onaardige werknemers
Voice / Order picker (voormalige medewerker) –  Son10 september 2019
Bij Lekkerland moet je hard werken met veel lange dagen en veel overwerk. Er worden vaak beloftes gedaan op allerlei gebied die nooit worden nagekomen. Bijvoorbeeld het gebruiken van je ideeën, het hebben van een gesprek, het doorgroeien in je functie.
Ik had daar veel kunnen leren maar ik kreeg geen kans om nieuwe dingen aan te leren.
Het management is ronduit slecht. Er wordt niet naar je geluisterd, je wordt niet serieus genomen, dingen worden uitgesteld en uiteindelijk gewoon 'vergeten'. Je bent een nummer en je moet vooral niet teveel commentaar hebben. Dan ben je 'lastig'. Het management is star. Veranderingen kunnen pas als het idee van hen komt, niet als het jou idee is.
Het moeilijkste van de baan is het werken onder druk en naar prestatie. Je moet binnen bepaalde tijd je pick- prestatie halen.
Daarnaast werk je samen met mensen op een erg klein oppervlak. Je komt elkaar echt letterlijk ( lichamelijk ) tegen. Veel mensen die hier werken zijn ook echt onaangenaam om mee samen te werken; chagarijnig, bazig, ongeduldig enz.
Het materiaal waarmee je moet werken; de handscanner en de oortelefoon zijn heel erg smerig. Iedereen gebruikt ze, dus je hebt niet je eigen materiaal. Na 9 uren werken zijn de spullen bezweet en ze worden nooit schoongemaakt. In de twee jaren dat ik er heb gewerkt in ieder geval niet. Ze stinken dus ook.Dit is serieus een bron van ziektes.
Eigenlijk kan ik niets leuks van de baan bedenken. Misschien het niet slechte salaris.
Officiële reactie van Lekkerland Nederland
19 september 2019

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je de tijd bij Lekkerland niet positief hebt ervaren. We staan open om het gesprek aan te gaan, zodat we van een aantal zaken wellicht kunnen leren voor de toekomst.
Neem gerust contact op met de afdeling HRM als je hier voor open staat.

Professioneel en degelijk
Chauffeur (huidige medewerker) –  Son10 april 2019
Al 10 jaar chauffeur bij lekkerland en ga nog elke dag met plezier werken. Leuke collega's die voor je klaar staan. Gezellige vast klantenkring die je opbouwt. Gemiddeld 12 adressen op een dag. Rijden in Gelderland Brabant en Limburg. Smiddags gemiddeld rond 14 uur weer klaar. Verzorgd wagenpark en degelijke hulpmiddelen. Vrije dagen nemen of extra werken nooit geen probleem. Salaris goed en optijd. Ik ben tevreden over lekkerland als werkgever.
Pluspunten
Degelijk en professioneel
Minpunten
Vroege begintijden
Groot verloop van orders
Orderverzamelaar B (huidige medewerker) –  Son en Breugel25 mei 2018
Je krijgt te maken met verschillende orders van Benzinestations,groothandels,stationrestauraties noem maar op.
Pluspunten
Een mooie kantine
Minpunten
Communicatie verloopt stroef.
gezellig bedrijf
Laden lossen orderpicker (voormalige medewerker) –  Meppel18 februari 2018
een leuk bedrijf met een prettige werksfeer, waar iedereen bereid is elkaar te helpen.
Geen leuke sfeer,werkdruk hoog
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Son30 januari 2018
Ik heb hier tijdelijk gewerkt na mijn studie.
Er wordt een norm gehanteerd die niet of nauwelijks haalbaar is en als je hier iets van zegt wordt er niet serieus op ingegaan.
Verder is het werk wel te doen, maar door de onrealistische norm is het werken hier niet plezierig.
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Veel
leuke baan
magazijn medewerker bij Lekkerland (voormalige medewerker) –  Meppel31 maart 2016
veel afwisseling maar lange routes door een groot deel van nederland
Pluspunten
goede vergoeding
Minpunten
erg onregelmatig
Groot bedrijf
Telefonisch verkoper (voormalige medewerker) –  Eindhoven19 november 2013
Lekkerland Nederland is een groot bedrijf met veel werknemers.
Hier heb ik maar een korte periode gewerkt op uitzendbasis.
Ik ben hier vertrokken omdat ik een elders een contract voor een jaar aangeboden kreeg.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lekkerland Nederland. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Lekkerland Nederland gesorteerd op locatie