Leen Bakker
Met veel plezier heb ik ruim twee jaar bij Leen Bakker gewerkt. Er is veel te leren en collega's zijn altijd bereid je te helpen als je er maar om vraagt. Er wordt van je gevraagd dat je sociaal en secuur bent omdat je met veel mensen komt te werken en fouten (hoewel niet altijd te voorkomen) vaak niet worden gewaardeerd.
Een typische dag is lastig te beschrijven omdat er veel werkzaamheden zijn, waar je ook in de winkel staat die dag. Ga er maar vanuit dat je veel verschillende gezichten ziet die allemaal een service van je verwachten.

Dit maakt je dagen leuk en onvoorspelbaar.
Mijn collega's waren allemaal heel vriendelijk en gedesinteresseerd. Elke dag ging ik hier dus ook met plezier naar toe.
Ik heb er 10 weken stage gelopen, elke dag van half 10 tot 6.
Pluspunten
Gezelligheid
Minpunten
Geen vergoeding
Als je daar je werk deed met je college dat er geen prettige sfeer daar aanwezig was.
Je was niet zelfstandig.
Pluspunten
Minpunten
geen vriendelijke college
geen leuke werksfeer acosiale mensen die je als een hond behandeld
Pluspunten
geen commentaar
Minpunten
geen commentaar
Ben begonnen bij Leenbakker als stagaire waarbij er na mijn stage periode een parttime contract is aangeboden. Destijds was als student ideaal om hier te kunnen werken gezien de werktijden en werkzaamheden. Na mijn opleiding heb ik toen het besluit genomen om niet verder te studeren maar was er helaas geen fulltime functie binnen het filiaal beschikbaar. Heb toen wel nog een aantal jaren op basis van mijn parttime contract gewerkt.
Gedag zeggen tegen iedereen
Op het papier kijken wie wat gaat doen

weinig contact met de collega's
Pluspunten
korting
Minpunten
weinig contact met collega's
Werken hele leuke mensen, het werk zelf is erg leuk, we hebben een aantal keer per jaar een uitje.
Pluspunten
tussen de middag en avond een uur pauze
Minpunten
weinig werkuren
het leukste van de baan vond ik dat het elke dag iets anders was.
de ene dag stond je karton weg te snijden de andere dag stond je met bankstellen in je handen.

ik hou daar wel van beetje afwisselheid tijdens je werk.
Pluspunten
gezellige werksfeer
Minpunten
zijn er eigenlijk niet
was een leuke baan echter een minder goede baas gezien hij zich niet aan de cao hield
Pluspunten
goede sfeer
Minpunten
slechte organisatie
Heb er altijd prettig gewerkt maar er is nu een nieuwe bedrijfsleider waar ik niet mee overweg kan.Deze maakt mij het werken bijna onmogelijk en heeft geprobeerd mij iets te laten ondertekenen zodat ik vrijwillig ontslag nam maar hier ben ik niet in meegegaan.
in de ochtend erg rustig, later op de dag gezellig druk maar te weinig personeel voor alle taken die gedaan moeten worden.
Pluspunten
Minpunten
laag loon, zware werklast
verkopen van leuke artikelen in goed georganiseerde winkel met fijne collega's. Goede doorgroeimogelijkheden, ook door aanwezigheid vele functies binnen 1 winkel.
Klantenservice geen dag hetzelfde, veel uitdagingen om op te lossen, wel het "hart" van de winkel.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
flexibel opstellen (bv dag werken in ander filiaal)
Smorgens alles klaarzetten bij de ingang van het filiaal, eventueel vracht verwerken of schoonmaken. schappenplannen bijwerken.
Collega's waren allemaal erg fijn om mee te werken, gezellig vooral er hing altijd een goeie sfeer. Het contact met mensen en die met een lach de deur uit zien gaan is het leukste.
s'morgens vracht lossen,aanvullen van de winkel.
klanten adviseren met hun eventuele aankoop

klantgericht handelen.

leuke collega's. helpen je eventueel met drukte.

je wordt belemmerd in het nemen van je eigen initiatief houden zich erg strak aan het schappenplan.

het helpen en adviseren van/. aan mensen
Met veel plezier 10 jaar lang bij Leen Bakker Wijchen gewerkt. Met diverse collega's (allemaal in de verkoop) nu nog leuk contact. Het leukste van de baan was voor mij de voldoening van een schone winkel en de waardering van en het leuke contact met collega's en klanten. Het moeilijkste van de baan was iets algemeens wat betreft schoonmaakwerk: Eigenlijk ben je nooit klaar met je werk en hetgeen wat je net schoon hebt kan binnen de kortste tijd weer vuil zijn. Maar ik heb wel geleerd dat te accepteren.
Pluspunten
regelmatige werktijden, dagelijks een paar uurtjes.zelfstandige werkindeling
Minpunten
weinig uitdagend.
dat je altijd wel bezig was en ze zorgde er voor dat je nooit met leggen handen stond
Pluspunten
als je in de avond ploeg zat dat er eten kwam het was er goed gereglt
Minpunten
Ben bij Leenbakker begonnen als weekendhulp, naderhand in loop der jaren uitgegroeid tot assistent filiaalmanager.

Heb veel geleerd bij leenbakker o.a service, klantvriendelijkheid en leiding geven.

We hebben een gemotiveerd directie en altijd behulpzaam.

Moeilijkste van de baan is klachten afhandelen waarbij je klant gerust moet stellen dat het goed komt.

Leukste van de baan is in contact komen met klanten.
Pluspunten
personeelskorting
Minpunten
minder personeel
Bekijk meer reviews over Leen Bakker