Leen Bakker
Met veel plezier heb ik ruim twee jaar bij Leen Bakker gewerkt. Er is veel te leren en collega's zijn altijd bereid je te helpen als je er maar om vraagt. Er wordt van je gevraagd dat je sociaal en secuur bent omdat je met veel mensen komt te werken en fouten (hoewel niet altijd te voorkomen) vaak niet worden gewaardeerd.
Een typische dag is lastig te beschrijven omdat er veel werkzaamheden zijn, waar je ook in de winkel staat die dag. Ga er maar vanuit dat je veel verschillende gezichten ziet die allemaal een service van je verwachten.

Dit maakt je dagen leuk en onvoorspelbaar.
Ben zo blij dat ik hier niet meer werk me hele leven 25 jaar retail is dit het meest onmenselijke bedrijf die ik heb meegemaakt. Alles vanuit angstcultuur sturende organisatie niemand die durft recht voor z’n raap te zijn. Bedrijf stinkt van de oude “managers” die werk boven hun niveau doen ooit gekomen nooit weggegaan! Veranderen ho maar! Fysiek zwaar! OR onbetrouwbaar alles word gelekt kortom slangenkuilen van jewelste!

hulpmiddelen die zijn schaats
Pluspunten
Niets zelfs de koffie krijg je maagbloedingen van
12,5 jaar gewerkt. Bedrijf verwacht veel van werknemers maar andersom kan de werkgever weinig verwachten van het bedrijf. Steeds meer werkzaamheden die van je verwacht worden maar loon blijft gelijk. Omgang met personeel is ronduit schrijnend. Vooral filiaal manager van Heerlen weet niet hoe hij met mensen moet of zou moeten communiceren. Zijn woordkeuzes en uitspraken zijn ronduit ongepast
Minpunten
Beloftes worden niet nagekomen.
Ik kon vrijwel gelijk beginnen na mijn sollicitatiegesprek. Het klantenservice team is echt een top team!! Iedereen helpt elkaar en met elkaar proberen we er iets van te maken onder de enorme werkdruk, onfatsoenlijke klanten door de gigantische wachtrijen, desinteresse van management en geen doorgroeimogelijkheden of enige vorm van compensatie.
Het is jammer dat zo'n groot bedrijf wat enorm bekend is in Raamsdonksveer en omgeving, maar ook de winkels door het hele land zo'n slecht management hebben die hun personeel absoluut niet waarderen of motiveren.

Met collega's moet je het gezellig maken om elke dag een top dag zelf te creëren.
Pluspunten
teamspirit
Minpunten
hoge werkdruk, slecht management, geen compensaties
Je moet het maar net treffen met welke inkoper je als medewerker voorraadbeheer je moet samenwerken. Leen bakker is een vrij traditionele organisatie met functioneel gescheiden afdelingen. De afdeling voorraadbeheer werd door de inkoper gezien als ondergeschikt, wat de nodige spanningen en irritaties met zich mee bracht. In mijn beleving geen fijne tijd gehad. Na een half jaar jaar hield ik het voor gezien
bij elk filiaal verschild het heel erg maar in vlaardingen is het management nou niet bepaald van wow daar is het fijn om te werken. er word altijd maar gezegt dat het beter kan en sneller en dat alles wat we doen maar fout is, de waardering is meestal ver te zoeken. de winkel en het magazijn zijn onder bezet waardoor mensen in het magazijn snel de ziektewet ingaan en de mensen inde winkel koppijn krijgen van alles.
Ik deed heel erg mijn best en ik was altijd in de weer! Maar doe dit niet.. het word toch niet gewaardeerd. Sterker nog ze benoemen elk (nutteloos) puntje wat niet goed is aan je, waardoor je alsmaar op je tenen moet lopen..
En er is onderling slechte communicatie! Salaris is ook laag. Verder waren de collega's heel leuk!
Pluspunten
Minpunten
slechte communicatie
het was altijd gezellig vooral in de vakanties. collega's waren altijd bereid om je te helpen waar mogelijk was
Iedereen was er voor elkaar en hielp elkaar waar nodig. Leuke en afwisselende werkzaamheden
Mensen

Slechte betaler

Weinig communicatie

Geen gezellig bedrijf

Uitbuiters belovers

Kortom zoek je geluk elders
Pluspunten
Gee
Minpunten
Alles
Leuke baan met leuke collega's.
Helaas geen vaste tijden.
Zeer slecht en lui management in Leiderdorp. Onderling gedoe, nieuwe mensen worden slecht of niet ingewerkt, veel verloop. Focus ligt niet op de klanten zo goed mogelijk helpen maar de producten verkopen die het meeste geld kosten. Als je klanten een goed en voor hun betaalbaar product verkoopt krijg je commentaar dat het de duurdere versie had moeten zijn. Korte termijn denken dus. Salarisbetaling laat belachelijk lang op zich wachten. Hoofdkantoor is vriendelijk en behulpzaam maar de (nieuwe) lokale manager is te slecht voor woorden, houdt je uren niet goed bij, werkt niet in. Veel collega's vertrokken sinds hij baasje speelt.
je wordt iets van 2 dagen ingewerkt en daarna krijg je niet echt hulp van je collega's. Ze roddelen over elkaar en soms zijn er heftige discussies.
Toen ik daar werkte ging de assistent bedrijfsleider (was een jongen) vaak op kantoor zitten en niksen (zogenaamd werken).

de manager zelf is een positieve man, kan je makkelijk mee praten.
Hele leuk om de klanten te helpen en echt van toegevoegde waarden te zijn.
Pluspunten
Klantcontact. Flexibele werktijden en dagen.
Minpunten
Soms vervelend om als laatste thuis te komen
De communicatie naar klanten toe is goed!
oplossingsgericht.
Pluspunten
Communicatie
Minpunten
zwaar fysiek werk voor weinig salaris
Als je stevig in je schoenen staat is dit een leuke werkgever.
Doorgroeimogelijkheden volop! Je moet dan wel genoegen nemen met een mwah salaris waar je heel veel voor moet doen.

De klanten en collega’s en diversiteit maken dit werk leuk.

Ik heb collega’s na 1 week zien vertrekken omdat ze de werkdruk toch te hoog vonden.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Salaris
plezier in mn werk gehad en goede werksfeer en veel variatie
Pluspunten
goede werkgever
Minpunten
niet
Gezellig werkomgeving, open, persoonlijker sfeer. Gevarieerd werk
Een bedrijf waar ik vele jaren met veel plezier gewerkt heb. Heb er een hoop geleerd en mocht er ook doorgroeien. Het is een baan waar veel flexibiliteit van je verwacht wordt en dat vindt niet iedereen prettig. Ik vond het allerleukste aan de baan, het samenwerken met mijn collega's en de omgang met de klanten. Dat maakte elke dag weer anders.
Pluspunten
15% personeelskorting
Minpunten
Voor sommige mensen de flexibiliteit en het werken op zondag
Een leuk bedrijf waar je met plezier werkt en je kan uitleben im retail en beleidsplannen.
Minpunten
Geen reiskosten
Op zich hele leuke collega"s. Jammer dat hier niet gecommuniceerd wordt. In een bedrijf valt en staat alles met communicatie. Je wordt letterlijk in het diepe gegooid. Erg veel vriendjespolitiek.
Pluspunten
gratis chocomel
Minpunten
je wordt als nummer behandeld