Leen Bakker Reviews

59 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 75 reviews
Leuk om te werken
3e sleutelhouder (huidige medewerker) –  Rotterdam8 oktober 2018
Een leuk bedrijf waar je met plezier werkt en je kan uitleben im retail en beleidsplannen.
Minpunten
Geen reiskosten
slechte organistaie
Afdelingsverantwoordelijke Vloeren/slapen (voormalige medewerker) –  Breda19 juli 2018
Op zich hele leuke collega"s. Jammer dat hier niet gecommuniceerd wordt. In een bedrijf valt en staat alles met communicatie. Je wordt letterlijk in het diepe gegooid. Erg veel vriendjespolitiek.
Pluspunten
gratis chocomel
Minpunten
je wordt als nummer behandeld
leuke collegea
Verkoopster/caissière (voormalige medewerker) –  Cruquius11 juni 2018
Leuk Personeel om mee te werken

afwisselend werk op diverse afdelingen
Leuke tijd gehad met leuke collega’s
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag8 april 2018
Bedrijf op zich oke en prima tijden alleen beter management zou vooruitgang brengen.
Gezellig werken met een vaste groep
Verkoper/ magzijnbeheer (huidige medewerker) –  Delft27 maart 2018
Gezellig werken met een vaste groep al 8 jaar,en met goede service komen ze terug zo heb ik ook een hel kring van vaste klanten die altijd weer maar mij vragen
Pluspunten
Gezellig collegas
Minpunten
Die kom je ook tegen
Un trabajo diferente
Dependienta/Cajera (voormalige medewerker) –  Friesland1 maart 2018
Quería cambiar de ambiente y decidí ser dependienta de una tienda de muebles (tipo ikea en holanda)
Chauffeurswerk voor het seizoen.
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Raamsdonkveer31 januari 2018
Als chauffeur via uitzendburo gewerkt bij Leen Bakker. Mooie praatjes over persoonlijke wensen waar rekening mee gehouden
zou worden en werk voor langere tijd.
Alles moet in goed overleg maar als er geen werk is dan zonder aankondiging dood leuk weken lang niet werken. En de charters en de pas opgeleide chauffeurs (rijden voor een appel en een ei) van een uitzendburo werken wel vrolijk verder .
Is puur seizoenswerk voor april tot oktober, ivm tuinrommelcollectie.
Pluspunten
Contact filiaalmedewerkers
Minpunten
Organisatie onbetrouwbaar
Stage
Meubelmaker (voormalige medewerker) –  Sittard29 november 2017
ik heb stage gelopen bij leenbakker het was een leuke tijd om te leren hoe je meubels in elkaar bouwden
Pluspunten
gratis drinken
Minpunten
niets men stage was voor klaar
Good experience from abroad
Picker (voormalige medewerker) –  Rotterdam17 november 2017
People were good, trying to help us learn how things go in their store, just all the things were good except the agency we were working under,and that was also the reason why we left.
Pluspunten
Free Lunches
Minpunten
Agency work
Gemengde gevoelens
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amersfoort17 november 2017
Ik heb mijn periode bij Leen Bakker zowel positief als negatief ervaren. Positief omdat ik een aantal hele leuke collega's had en het werk iedere dag weer anders was. Je hebt met klanten in alle soorten en maten te maken en het is leuk als je met jouw advies de klant over de streep kan trekken en een mooie bon schrijft. 15% personeelskorting ook leuk.

De negatieve kant ging steeds zwaarder wegen en was er na anderhalf jaar helemaal klaar mee. Tegenover de leuke collega's waren een aantal collega's wat minder leuk, werd enorm veel achter mensen hun rug om gepraat. Nieuwe collega's worden amper ingewerkt en krijgen vervolgens op hun falie als ze dingen fout doen (vind je het gek dat ze fouten maken). Ook is het personeelsverloop enorm groot, waardoor je nooit een goed op elkaar ingespeeld team wordt. Je persoonlijke omzetten worden bijgehouden, wat sommige collega's opvatten als een strijd onderling waarbij ze een ander niks gunnen. Meerdere keren meegemaakt dat bonnen van een andere collega gewoon worden afgepakt. Ook heerste er op de werkvloer een sfeer waarin alles wat je goed doet als een vanzelfsprekendheid werd gezien, en enkel op de dingen die je dan fout deed werd je dan aangesproken. Dit was al met al geen fijne sfeer om je werk in te doen.

Als ik zaken aankaartte was er niemand van de bedrijfsleiding die echt naar je luisterde. Heb 2 verschillende bedrijfsleiders gehad in die anderhalf jaar. Met de 1e kon ik het prima vinden, met de 2e niet. Af en toe was hij gewoon aan het 'loeren' naar fouten, werden collega's in de gaten gehouden en kreeg je vervolgens de wind
  meer... van voren. Een trieste manier van leiding geven als je het mij vraagt, maar als je denkt dat dat de juiste manier is om je mensen aan te sturen, dan moet je dat lekker blijven doen. Ik heb er zolang als ik er werkte zo goed mogelijk mee proberen te dealen.

Er wordt weinig waardering getoond voor bereidheid om over te werken, minder leuke klusjes doen, uitgeleend te worden aan andere filialen etc., wordt meer gezien als een vanzelfsprekendheid dat je dit doet.

Al met al een hele leuke tijd gehad met een aantal collega's en heel veel geleerd in contact met klanten, maar was erg blij dat ik mijn ontslag kon indienen nadat ik een andere job had gevonden. Viel echt een last van mijn schouders af.

Overigens wel belangrijk om te realiseren dat wat ik nu schrijf, niet persé geldt voor alle andere 169 filialen natuurlijk.
Pluspunten
Mooie winkel, afwisselend werk, klantcontact
Minpunten
Ongezonde spanning op de werkvloer, roddelen
Magazijnmedewerker/orderpicker (huidige medewerker) –  Raamsdonksveer9 oktober 2017
Leen Bakker, het is groote nederlandse wooninrichting winkel. Ik werk in goede internationale team. Bedrijfscultuu is goed, maarrgeen mogelijkheid tot ontwikkeling.
Heel ongezellige werkplek
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Raamsdonksveer17 juni 2017
Ik ben daar als Chauffeur via een uitzendbureau in dienst geweest en ze behandelen d,r eigen chauffeurs stukken beter als de uitzend chauffeurs die daar lopen de planning daar slaat nergens op want soms stond je ingepland en werd je weer naar huis gestuurd met een of ander smoesje dus mensen ik raad het jullie niet aan om voor leen bakker te gaan rijden want het is een en al ellende daar op de werkvloer.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Een verantwoordelijke die over de chauffeurs gaat is heel asociaal
Zeer prettig bedrijf
Mederwerker gordijnafdling (huidige medewerker) –  Culemborg6 juni 2017
Ik heb een zeer prettig ervaring met Leen Bakker. IK heb hier tijdens mijn stage al erg naar mijn zin gehad. Ook hebben mijn collega's hierbij ondersteund.

Verder is nooit een dag hetzelfde. De ene dag is dat veel verkoop en de andere dag ben je veel bezig met de vracht en ondertussen klanten bellen over hen bestelling.
Leerzaam bedrijf
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Zwolle1 juni 2017
Een bedrijf waar je ontzettend veel leert, afwisselde werkzaamheden te doen hebt en ontzettend klantgericht moet zijn. Doorzettingsvermogen en stressbestendigheid is hierbij ontzettend belangrijk want in korte tijd komt er veel op je af.
Pluspunten
Onzettend leuke klanten en een fijn team om in te werken.
Gezellig en leerzame werkomgeving.
Vakkenvuller, magazijn, winkelmedewerker. (voormalige medewerker) –  Sneek14 mei 2017
De Leen Bakker te Sneek waar ik stage gelopen heb heb ik succesvol en leerzaam afgerond. Veel geleerd over het assortiment, collega's die heel behulpzaam waren en gewoon een lekkere werkomgeving. Wat ik van de Leen Bakker vind is, zeer leerzaam, gezellige sfeer + medewerkers, medewerkers die informatie weten over bepaalde artikelen en een rustig maar duidelijke sfeer over het assortiment.
Pluspunten
Goed overzichtelijk assortiment & werknemers die vriendelijk zijn.
Minpunten
Het Interieur/exterieur kan vaker schoon worden gemaakt.
Store employee
Store employee (voormalige medewerker) –  Eindhoven7 mei 2017
Good furniture store with plenty of interesting balance. Typical day includes loading off furniture, helping customers, building up of furniture. Learned quite a bit.
Geen mening hierover
Financieel administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Afdeling controlling1 mei 2017
Wel een prettige werksfeer gehad.
Er is de afgelopen jaren heel erg veel veranderd.
Pluspunten
geen commentaar
Minpunten
geen commentaar
Goed begelied
Bijbaan (huidige medewerker) –  Geleen2 maart 2017
Het is een mooie winkel waar je goed word begeleid. fijne collega's om samen mee te werken
Pluspunten
Nette katine
Minpunten
bijna niks te doen
Een goede hardwerkende en betrouwbare medewerkster
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Bonaire23 december 2016
Goede en positieve werk sfeer en leuke collega's .
Heel veel geleerd in verschillende functies. zoals administratie en bestelling en magazijn.

Ontslag genomen vanwege falliet
Werksfeer
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Utrecht16 november 2016
Het werken bij Leenbakker vind ik erg aangenaam, door de gezellige werksfeer die er is. Ik ben van mening dat de werksfeer het belangijkste is, als de werksfeer niet goed is ga je met tegenzin naar je werk en dat moet je niet hebben.

Ik ben begonnen bij Leenbakker als stagiair, zij hebben mij toen gevraagd om te blijven werken en dat heb ik gedaan. Ik ben begonnen met het verkopen van de groot- en kleinmeubelen (stoelen, banken, krukjes, kussens, decoratie) en ben nu mijn kennis aan het vergroten door bij de afdeling slapen en gordijnen, te verkopen.

Het leuke aan deze baan, is dat je mensen met een tevreden gezicht de winkel ziet verlaten omdat jij ze verder hebt geholpen met de inrichting.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Leen Bakker. Onze community staat klaar om te antwoorden.