LAURENS
Veel veranderingen
Er zijn teveel veranderingen binnen de organisatie. Tot nu toe iedere 2 jaar van werkplek moeten wisselen omdat er dan weer teveel of te weinig personeel op een locatie was. Momenteel kom je moeilijk aan je uren in de thuiszorg omdat er te weinig cliënten zijn voor het aantal werknemers. Als je (productief) aan je uren wilt komen moet je bij wijze van spreken 7 dagen werken.
Productieve en gezellige werkomgeving.
Het kleinschalig wonen maakt dat je juist dat extra beetje tijd voor je cliënten kan nemen die het juist zo hard nodig hebben.
productieve en gezellige verwelkoming
ik heb veel geleerd, en veel mee gemaakt, wat ik vooral heb gedaan is het ondersteunen in wassen van de clienten, met eten geven of aankleden. ik heb leuke activiteiten gedaan.
Ik heb best een mooie tijd gehad bij Laurens. Helaas door transitie veel onduidelijkheden en een slecht management weggegaan.
Het ligt vaak helemaal aan de locatie en medewerkers om er het beste ervan te maken. Als dat lekker loopt dan heb je ook meer voor elkaar over.
Als lager personeel ben je ondergewaardeerd, onderbezet, onderbetaald en ondergeschikt aan een machtssysteem
Ben begonnen bij Thuiszorg Rotterdam, deed mijn werk met veel plezier, maar sinds de Laurens ons heeft overgenomen is er een grote leegloop in zowel personeel als klanten.
Laurens heeft ons nooit volledig opgenomen of geaccepteerd als een van het grote bedrijf, wij zijn een blok aan hun been, zo voelt het helaas.

Niemand heeft het nog naar zijn zin er word niet naar ons geluisterd het is slikken of stikken!

Het werk met de klanten is fantastisch , dat blijft zoals overal gelijk.

Maar verwacht geen waardering van de laurens.
Pluspunten
Vrijheid, omdat je in de wijk werkt zie je verder niet veel collega’s of leidinggevenden.
Minpunten
Collega’s worden tegen elkaar uitgespeeld, dus de werksfeer is slecht op kantoor.
Veeleisend
Werkgever is veeleisend. penetreert zich middels de werkroosters in je priveleven. bij een partime baantje verwacht je partime inzetbaarheid. maar met 4 of 5uursdiensten per dag ben je toch heel de week op pad en gerust van ochtend naar avonddiensten door elkaar heen. Dit voor 4jaar lang. Werksfeer is bedroevend, slavenarbeid want, als je er wat van zegt, krijg je nog slechtere roosters! Takenpakket blijft maar groeien waardoor je geen tijd hebt voor een simpele koffiepauze.
Pluspunten
hele lieve clienten en direkte mede collegas op werkvloer
Minpunten
veel taken in te korte tijd. Bazige teamleiders, slechte management
fijne werksfeer
Leuke collegas
prettige werksfeer

gezellig huis

goede werktijden
Cliënten staan voorop en daar draait alles omheen.
Hard werken, veel contact met Cliënten en instanties.
Sfeer onder collega's goed, managers doen daar alles aan.
Pluspunten
flexibel met werktijden.
Minpunten
deadlines.
rommelig bestuur
Sterke wisselend management, veel reorganisaties, financiële problemen
Pluspunten
collegialiteit beleidsmedewerkers
Minpunten
inconsequent beleid
gevarieerd
Een gevarieerde baan, waarbij een geen enkele dag het zelfde is.
Hoe hoger in de organisatie hoe onprettiger werken
Binnen dit bedrijf houdt de groep medewerkers die er al heel lang werken, elkaar de hand boven het hoofd. Met name bij de ondersteunende diensten het geval. In die diensten is het heel onveilig om te werken. Op onprettige manier zijn beleidsmedewerkers ontslagen en nu worden ze weer geworven. Bedenk goed of je in dit bedrijf wilt werken.
leuke clienten, allerlei werkzaamheden
verschillende werkzaamheden op een dag. geen een dag is het zelfde.
Pluspunten
leuke clienten
Minpunten
hoge werkdruk
goed leerbedrijf
door laurens ben ik erg gegroeid in mijn zelf vertrouwen
grote zorgorganisatie, waar veel gereorganiseerd is
Jarenlang prettig gewerkt, maar door reorganisatie is mijn functie komen te vervallen.
Het leukste aan mijn baan als coördinator vrijwilligers was het contact met mensen, zorgen voor een goede match tussen vrijwilligers en de organisatie, de zelfstandigheid van de functie en het contact met vele onderdelen in de organisatie.
gezellige collega's
"s morgens eerst informeren naar de cliënten die aanwezig zijn in het hospice en vragen hoe het met ze gaat.
dan keuken opruimen en overal kaarsjes aansteken.

Koffie of thee rond brengen en de verzorging helpen waar nodig eventueel meehelpen met het verzorgen van cliënt.

pauze

praatje maken met cliënten

informeren wat cliënten willen lunchen en de lunch rond brengen en eventueel helpen met eten of drinken
Een niet goed georganiseerd bedrijf
Er was heel weinig tijd om wat met de bewoners te doen, dan alleen hun uit bed halen, en helpen met eten.

Ik heb in een korte tijd heel veel kunnen leren. Ik was nog niet eens met de opleiding begonnen.

Waren leuke collega's alleen van een paar had ik het idee, dat ze een verkeerd beroep hadden gekozen. Ik vond ze niet bekwaam!

moeilijkste , dat je niet altijd alles kon doen, om een cliënt te helpen

leukste, het vele leren
Bij Laurens heb ik in een prettige sfeer en met leuke collega's mijn werk kunnen doen.
Ik kon mijn werk vaak zelf indelen wat ik heel prettig vond. Ik heb drie verschillen computerprogramma's leren beheersen waardoor je heel veel inzicht krijgt in dit soort programma's waarmee de cliëntenadministratie wordt ingevoerd.
Laurens is een zorgleverancier en het moeilijkste van deze baan vond ik de steeds weer veranderende regels omtrent de zorg.

Het leukste vond ik dat ik vrij zelfstandig kon werken en fijne collega's had.
Verhelpen van storingen en prefentief onderhoud
Collega,s aansturen , storingen verhelpen , inkoop , derden begeleiden , testen apparatuur , administratie verwerken , enz enz.
Pluspunten
Alleen dagdiensten
Minpunten
Weinig waardering.
Verpleegkundige
Laurens is een grote zorginstelling, waar je goed en flexibel kunt werken. Je werkt hard in samenwerking met vele andere collega's.
productieve werkomgeving
Ik kon goed op schieten met de bewoners. Ik kreeg voldoening wanneer ik voor de bewoners zorgde.
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
werkgever heeft moeite met initatief nemers
Very good workplace
The colleagues are amazing, The work is fantastic. It is just a place where you come, and stay. The feeling after work is magnificent, because you was doing something good. Working in a good team, where we took care of our elderly people is one of the greatest things I have done in my life. There is nothing to complain about the job
Stel een vraag over solliciteren of werken bij LAURENS. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8
Reviews over LAURENS gesorteerd op locatie