Lansigt accountants en belastingadviseurs Reviews

Lansigt Accountants: een fijne organisatie met veel mogelijkheden
Assistent Controller (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn8 juni 2018
Lansigt ervaar ik als een prettige organisatie om te werken. Prettig doordat er respectvol met elkaar wordt omgegaan en omdat er een goede sfeer heerst op het kantoor. Het management is erg toegankelijk wat tekenend is voor de bedrijfscultuur. Het volgen van een studie, ontwikkelingen in je dagelijks werkzaamheden, switchen van afdeling zijn allemaal mogelijkheden die er zijn binnen Lansigt. Deze mogelijkheden maken het werken bij Lansigt leuk en dragen bij aan je persoonlijke ontwikkeling.
Pluspunten
Ontwikkeling / Diversiteit / Fijne Bedrijfscultuur
Professionele organisatie waarbij persoonlijke ontwikkeling erg hoog in het vaandel staat
Beginnend assistent accountant (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn7 juni 2018
Na mijn afgeronde Havo-opleiding (in 2016) ben ik direct begonnen met werken bij Lansigt. Ik was toen pas 17. Hoewel ik als beginner binnenkwam ben ik nooit op die manier (ten nadelen) benaderd.

Bij Lansigt beoordelen en waarderen we elkaar niet per definitie op basis van leeftijd en vooropleiding maar op basis van jouw competenties en motivatie.

Momenteel ben ik bijna 2 jaar werkzaam bij Lansigt. In deze tijd heb ik mede door mijn persoonlijke mentor veel geleerd. Er is veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, naast mijn Hbo-opleiding vormt dit een mooi totaalplaatje. Op deze manier blijven Lansigt en ik investeren in elkaar en komen we samen verder.

Het leukste van mijn baan vind ik de grote afwisseling in de werkzaamheden. Elke dag is anders. Zo bouw je in korte tijd enorm veel kennis op. Er worden voldoende kansen gegeven om jezelf te blijven ontwikkelen.

De sfeer binnen Lansigt is erg open en er is altijd wel tijd voor een sociaal praatje. Ook al ligt de werkdruk soms vrij hoog, toch maken we tijd voor elkaar vrij. door de familiaire sfeer voel ik me thuis binnen de organisatie Lansigt.
Pluspunten
Persoonlijke ontwikkeling, groei, familiaire sfeer en verantwoordelijkheid.
Fijne bedrijfscultuur
Teammanager Finance & Control (huidige medewerker) –  ALPHEN AAN DEN RIJN30 mei 2018
Lansigt typeer ik na alweer bijna 7 jaar als bedrijf waar ambitie én oog voor elkaar hand in hand gaan. De bedrijfscultuur is voor mij dan ook een belangrijk pluspunt : goede sfeer, oog voor werk-privé-balans en leuke collega's.
Pluspunten
Bedrijfscultuur, doorgroeimogelijkheden
Een erg persoonlijke, informele, maar hele professionele organisatie die de lat hoog legt
Recruiter (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn30 mei 2018
Ik vind de sfeer binnen de organisatie erg leuk en fijn. Het is informeel, maar heel professioneel. Iedereen is erg toegankelijk, de lijntjes zijn kort en je kan bij iedereen zo binnenlopen.

Daarbij is er veel oog voor de persoon met veel ruimte voor jouw verhaal, jouw interesses en jouw ontwikkeling. In overleg, kan er erg veel en wordt er graag met je meegedacht, in alle opzichten.

Ik geloof zeker dat er altijd uitdagingen aangeboden zullen worden vanuit de organisatie, alleen moet je die wel zelf pakken. De organisatie geeft in dat opzicht heel veel, maar er wordt ook veel van je verwacht. De lat ligt hoog en we willen graag met zijn allen blijven groeien. Stilstaan is hier achteruit gaan.
Pluspunten
Informele sfeer, uitdaging, oog voor de persoon
Fijne bedrijfscultuur met betrokken medewerkers
Marketing medewerker (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn en Gouda3 april 2018
Lansigt is de juiste plek als je werk en prive in balans wilt houden. Binnen het bedrijf heerst een fijne bedrijfscultuur en sfeer. De medewerkers en de directie zijn betrokken en geïnteresseerd in wat je bezighoudt.

Daarnaast is de doorgroei mogelijkheid groot. Ik kreeg de ruimte en stimulans om te ontdekken waar ik goed in ben en hoe ik verder wil komen. Ik ben bijvoorbeeld als receptioniste/secretaresse bij Lansigt binnengekomen en na drie maanden was ik al voor één dag werkzaam op de marketingafdeling waar ik mij nu volledig op focus.
Lansigt stimuleert mij om door te leren, in oktober start ik met een opleiding :)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lansigt accountants en belastingadviseurs. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,5

Reviews over Lansigt accountants en belastingadviseurs gesorteerd op locatie