Lansigt accountants en belastingadviseurs

Lansigt accountants en belastingadviseurs Reviews

Lansigt biedt alle ruimte om je talent te ontplooien. Een fijne, flexibele werkgever met korte lijnen. Goede balans tussen uitdagende werkzaamheden en privé.
Pluspunten
Fijne bedrijfscultuur en werksfeer
Minpunten
Geen!
Na negen jaar in een andere branche gewerkt te hebben in 2017 de overstap gemaakt naar de accountancy. Best spannend maar terecht gekomen in een open, sociale omgeving.

Hard werken maar zeker ook tijd voor een praatje. Wat ik persoonlijk heel fijn vindt aan Lansigt is dat er oog is voor de medewerker zelf. Je bent hier geen nummer. Er wordt altijd met je meegedacht en je kan jezelf zijn.

Lansigt is ook betrokken bij je persoonlijke ontwikkeling. Dit resulteerde er voor mij in dat ik binnen een jaar doorgroeide naar een andere functie.
Pluspunten
Bedrijfscultuur, sfeer, ontwikkeling, aandacht voor de persoon
Bij Lansigt geeft het management / de directie om het personeel. Dit blijkt o.a. uit de ontwikkelmogelijkheden en de aandacht die je als werknemer krijgt. Maar ook uit de tijd die teammanagers steken in het contact met de individuele werknemer. Je kunt altijd binnenlopen bij zowel directieleden als collega's. Iedereen helpt elkaar en is geïnteresseerd in elkaar als mens. Oprecht een heel fijn bedrijf om te werken.
Sinds oktober 2000 werk ik bij Lansigt. Na gesolliciteerd te hebben als secretaresse werd mij een baan als salarisadministrateur aangeboden. Lansigt bood mij diverse opleidingen en cursussen aan zodat ik me in dit vakgebied kon ontwikkelen. Na een aantal jaar gewerkt te hebben als salarisadministrateur ben ik sinds 2012 loonadviseur bij Lansigt. Qua afdeling ben ik niet geswitcht, de werkzaamheden zijn wel anders. Ik hou regelmatig presentaties voor zowel collega’s als klanten om te vertellen over ontwikkelingen op loongebied. Elke werkdag is anders bij Lansigt. We werken voor een divers klantenpakket waar elke klant verschillende behoeftes heeft. Doordat elke dag dynamisch is staat je persoonlijke ontwikkeling niet stil. Naast mijn werk op de afdeling Loon & Advies heb ik een aantal jaar in de OR van Lansigt gezeten en gedurende die tijd vonden er 2 fusies plaats, dit was een zeer leerzame tijd. Haast onnodig om te zeggen dat ik het fijn vind om bij Lansigt te werken!
Lansigt ervaar ik als een prettige organisatie om te werken. Prettig doordat er respectvol met elkaar wordt omgegaan en omdat er een goede sfeer heerst op het kantoor. Het management is erg toegankelijk wat tekenend is voor de bedrijfscultuur. Het volgen van een studie, ontwikkelingen in je dagelijks werkzaamheden, switchen van afdeling zijn allemaal mogelijkheden die er zijn binnen Lansigt. Deze mogelijkheden maken het werken bij Lansigt leuk en dragen bij aan je persoonlijke ontwikkeling.
Pluspunten
Ontwikkeling / Diversiteit / Fijne Bedrijfscultuur
Na mijn afgeronde Havo-opleiding (in 2016) ben ik direct begonnen met werken bij Lansigt. Ik was toen pas 17. Hoewel ik als beginner binnenkwam ben ik nooit op die manier (ten nadelen) benaderd.

Bij Lansigt beoordelen en waarderen we elkaar niet per definitie op basis van leeftijd en vooropleiding maar op basis van jouw competenties en motivatie.

Momenteel ben ik bijna 2 jaar werkzaam bij Lansigt. In deze tijd heb ik mede door mijn persoonlijke mentor veel geleerd. Er is veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, naast mijn Hbo-opleiding vormt dit een mooi totaalplaatje. Op deze manier blijven Lansigt en ik investeren in elkaar en komen we samen verder.

Het leukste van mijn baan vind ik de grote afwisseling in de werkzaamheden. Elke dag is anders. Zo bouw je in korte tijd enorm veel kennis op. Er worden voldoende kansen gegeven om jezelf te blijven ontwikkelen.

De sfeer binnen Lansigt is erg open en er is altijd wel tijd voor een sociaal praatje. Ook al ligt de werkdruk soms vrij hoog, toch maken we tijd voor elkaar vrij. door de familiaire sfeer voel ik me thuis binnen de organisatie Lansigt.
Pluspunten
Persoonlijke ontwikkeling, groei, familiaire sfeer en verantwoordelijkheid.
Lansigt typeer ik na alweer bijna 7 jaar als bedrijf waar ambitie én oog voor elkaar hand in hand gaan. De bedrijfscultuur is voor mij dan ook een belangrijk pluspunt : goede sfeer, oog voor werk-privé-balans en leuke collega's.
Pluspunten
Bedrijfscultuur, doorgroeimogelijkheden
Ik vind de sfeer binnen de organisatie erg leuk en fijn. Het is informeel, maar heel professioneel. Iedereen is erg toegankelijk, de lijntjes zijn kort en je kan bij iedereen zo binnenlopen.

Daarbij is er veel oog voor de persoon met veel ruimte voor jouw verhaal, jouw interesses en jouw ontwikkeling. In overleg, kan er erg veel en wordt er graag met je meegedacht, in alle opzichten.

Ik geloof zeker dat er altijd uitdagingen aangeboden zullen worden vanuit de organisatie, alleen moet je die wel zelf pakken. De organisatie geeft in dat opzicht heel veel, maar er wordt ook veel van je verwacht. De lat ligt hoog en we willen graag met zijn allen blijven groeien. Stilstaan is hier achteruit gaan.
Pluspunten
Informele sfeer, uitdaging, oog voor de persoon
Lansigt is de juiste plek als je werk en prive in balans wilt houden. Binnen het bedrijf heerst een fijne bedrijfscultuur en sfeer. De medewerkers en de directie zijn betrokken en geïnteresseerd in wat je bezighoudt.

Daarnaast is de doorgroei mogelijkheid groot. Ik kreeg de ruimte en stimulans om te ontdekken waar ik goed in ben en hoe ik verder wil komen. Ik ben bijvoorbeeld als receptioniste/secretaresse bij Lansigt binnengekomen en na drie maanden was ik al voor één dag werkzaam op de marketingafdeling waar ik mij nu volledig op focus.

Lansigt stimuleert mij om door te leren, in oktober start ik met een opleiding :)
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lansigt accountants en belastingadviseurs. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,3
4,8
Reviews over Lansigt accountants en belastingadviseurs gesorteerd op locatie