La Place
Leuke baan leuke mensen maar veel te weinig betaald voor wat je doet weekends werken Savonds en dan Mag er wel wat meer geld tegen overstaan
Het werken bij la place zorgt inderdaad voor stress als het druk is, maar collega's zijn er altijd om je te helpen als het even niet goed gaat.
Leuke collega's en hard werken. Het is leuk om klanten tevreden te stellen en te horen te krijgen dat je je werk goed hebt gedaan
Salaris is niet perfect maar wel goed, verder hangt er een geweldige werksfeer en is het super gezellig!
Het is erg chaotisch altijd. Je moet goed kunnen werken onder stres, maar als je dat onder de knie hebt, dan is het top!
het werk zelf bij Laplace is leuk in de weekenden is er watt meer stress ivm met de drukte , ziekmelden als je ook daadwerkelijk ziek bent ! word niet goed opgenomen en dan krijg je een baas die je helemaal ligt af te zeiken jammer!
Prettig gewerkt. Doirgroei minder. Zou wel terug gaan.
Het was wel eens gezellig maar erg stressvol en zo is de werksfeer ook
Het is altijd hard werken bij La Place. Dit is helemaal niet erg door de gezellige collega's.
La Place is een mooi plek om te werken en om met goed eten veel mensen blij te maken
Nadat ik pas 1maand werkte hebben ze mijn contract niet verlengd omdat ik zogenaamd niet goed was terwijl ik goed me best deed en services werkte waar je niet eens goed hoefde te zijn echt onzin? En na mij hebben ze ook om de maand paar meisjes ontslagen? La place outlet cuisine zou ik niet snel gaan werken je word direct teleurgesteld en de manager gaat serieus niet met respect met je om!
Solliciteren duurde lang. Vervolgens hadden ze teveel mensen aangenomen waardoor ze mijn contract eigenlijk niet meer konden aanbieden tijdens mijn proefmaand. (Tip: begin op een maandag, anders loop je meteen al “minuren” door de “gemiste” dagen als je op een zaterdag zou beginnen)

Gezellig team, veel koken en schoonmaak. Superveel eten weggooien wat de volgende dag nog geserveerd had kunnen worden.
Lijkt een leuke baan, met opleidingsmogelijkheden. De werkelijkheid is toch anders. Lichamelijk zwaar werk, hoge werkdruk, laag salaris, geen gratis personeels-eten, minimale vakantie dagen, geblokkeerde vakantie weken, bijna elk weekend werken. Je word als nummer behandeld, en kijken niet naar jou, als persoon.
Pluspunten
Je kan een opleiding volgen
Minpunten
Laag salaris, hoge werkdruk
je moet veel voor weinig doen, en je word niet met respect behandeld
wel lekkere eten maar bij laplace beurs werken is zo niet leuk vooral met arwa
Pluspunten
60 procent korting op eten
Minpunten
weinig loon, onrespectvol medwerkers/ leidinggevende
Slechte arbeidsvoorwaarden
Enige mogelijkheid tot doorgroeien maar salaris blijft erg laag omdat je erg laag begint
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Salaris
Fijne plek om te werken, hele gezellige collega's en veel afwisseling
Behoorlijk leerzaam en veel verschillende producten qua eten waar je mee werkt en waar je je horizon mee verbreed

Als beginnende horeca baantje is dit zeker een aanrader
Pluspunten
Korting op lunch en aan het einde van de dag eten mee naar huis
Minpunten
Lang op je benen staan en geen moment niks te doen.
Ik heb afgelopen zomer bij La Place gewerkt en haatte elke minuut dat ik er was. Het werk dat je doet is best leuk maar veel oudere werknemers nemen de jongere werkers niet serieus en zijn onaardig.

Er word veel geroddeld over je. Ze houden geen rekening met je privé leven en er valt bijna niets te veranderen in je rooster. Ik werd niet genoeg uitbetaald en er was veel onduidelijkheid en miscommunicaties vanuit het management.

Mijn enige pluspunten waren dat ik een aantal aardige collega's had en dat ik geen werkervaring nodig had voor de functie.
LaPlace heeft een goed en interessant versformule. Er is mogelijkheid tot het volgen van opleidingen.
Zelfstandig werken wordt gewaardeerd en er zijn ontwikkelmogelijkheden.

Grootste uitdaging was het rondkrijgen van de personeelsplanning.
toen ik hier werkte was ik 15 het was leuk om er te werken.
Gezellige omgeving, super leuk team. De leidinggevende zijn top en werken even hard als jij zelf.

Enige nadeel is dat, zeker in het begin, er vanuit wordt gegaan dat je alles in een keer snapt. Zodra iets niet (in een keer) goed gaat kan je soms aardig worden afgesnauwd.

Het is een drukke baan. Je staat geen moment stil. Het betaald niet zo goed in verhouding tot de inspanning die je levert.

Leidinggevenden en andere medewerkers staan echt voor je klaar. Wanneer je je niet lekker voelt wordt daar rekening mee gehouden. Je kan eerder naar huis of er wordt wen extra rustmoment gegeven. Pauze regeling wordt super nagestreefd. Je hoeft nooit bang te zijn dat je geen pauze krijgt, en krijgt ook nog eens korting op het eten.
super gezellig.
Ook heb je altijd werk, dus je staat nooit stil.

Niet elke dag het zelfde functie, maar lekker verschillend,

Vaak druk, Maar dat was meestal bij de kassa alleen (wat ik hier niet heb gedaan, of niet mocht).

Het communiceren was Ook altijd aanwezig.

En dan gezamenlijk naar huis!
Stel een vraag over solliciteren of werken bij La Place. Onze community staat klaar om te antwoorden.