Kwantum
Super gezellig met andere collega's om te werken. Leuk en leerzaam werk. Goede begeleiding. Meerder mogelijkheden binnen werkzaamheden.
ik heh daar stage gelopen op de middelbare school was gezellig en veel geleerd
Pluspunten
gezellig
was zeer tevreden over de professionaliteit en het warm gevoel binnen kwantum, veel kansen en er word na de persoon gekeken,
Met heel veel plezier bij de Kwantum gewerkt. Drukke dagen en altijd wel iets te doen, alleen jammer dat de leidinggevenden niet zo goed weten wat ze willen en iets inbrengen mag al helemaal niet.
Veel onzin en leugens.
Eigenlijk is het werk best leuk maar alle regels die bij een verkoopgesprek komen kijken zijn niet mijn ding. Je moet je voorstellen, een hand geven en zo een heel stappenplan langs gaan. Stel je krijgt een mysteryshopper en vergeet iets dan kun je op het matje komen. Dan heb je nog een baas op kantoor die alle verkopen zit te checken en stel je had een duurdere optie kunnen verkopen zoals een ondervloer krijg je dat ook te horen. Dan nog alle stres als de directie op bezoek kom.alles in rep en roer. Jetzijn ook
normale werksfeer, niet te gehaast, altijd vriendelijk en met een lach
Pluspunten
niks
Minpunten
niks
Eentonig werk, flinke werk druk.
Materialen van de klant die je moet ophalen en de reis tijd van eerste tot laatste klant zijn voor eigen rekening.

Weinig feedback hoe het gaat, eigenlijk ben je gewoon een zpp maar dan in dienst.

Weinig tot geen collega's waar mee je samen werkt.
Ga hier maar niet naar toe, zonde van je tijd en die knul vraagt hele rare dingen. Wat een ego.
Officiële reactie van Kwantum
5 maart 2020
Beste,

Bedankt voor je review. We werken er graag aan om continue te verbeteren.

Helaas is het ons niet helemaal duidelijk wat je met je review exact bedoeld, graag zouden we hierover contact met je willen opnemen of je willen vragen om extra toelichting op je review.

Zou je met ons contact op willen nemen via peno@kwantum.nl?

Alvast bedankt.

Kwantum, Afdeling P&O
Fijne werksfeer en goede begeleiding.
Kan redelijk goed zaken afstemmen regelen met hoofdkantoor.

Staan open voor vragen en ideeën
Erg leuke winkel alleen. Alleen niet om in te werken.
Het is niet in woorden uit te drukken hoe ontzettend triest het is om bij deze grafzaak in dienst te zijn. Heb nog nooit zo erg de behoefte gehad om mijn baas te slaan. Ronduit tragisch. Alle meubels functioneren niet naar behoren en dat is dan mijn schuld. Bespaar jezelf een hoop verdriet en sla deze vacature gewoon lekker over ;)

p.s. Korte tip: neem een stoffer en blik mee. Stof overal.
Ik heb al die jaren met veel plezier hier gewerkt. Helaas was er voor mij weinig uitdaging meer in mijn toenmalige functie en heb ik gekozen voor een hogere functie in een ander bedrijf. Kwantum is een fijne werkgever maar heeft zeker nog veel te groeien qua waardering naar medewerkers toe. Nog steeds jammer dat er voor mij op dit moment niet meer in zat anders was ik niet vertrokken
Kwantum is een bedrijf dat snel voor veel geld wil worden verkocht. Je loon zelf en de wadering die je krijgt is minimaal. En ze verwachten veel ook in je vrije tijd. Half uur van te voren aanwezig en half uur na die tijd. Zonder dat je hier een vergoeding voor krijgt. Veder moet je het gezellig maken met je eigen team om hier voldoening uit te halen. Maak de sfeer met je collega's om er een fijne tijd te hebben er ren
Mooi bedrijf om te werken, aanbeveling voor ieder die een leuke job zoekt
Pluspunten
Goed overleg met collegas en leidinggevende
Minpunten
Onduidelijke taken
Ik ben enorm blij daar gewerkt te mogen hebben. Kwantum staat er voor z'n personeel. Ik was aardig vrij in mijn doen en laten. Daardoor kon ik best wat creativiteit kwijt. Iets waar ik graag mee bezig ben. Ik hou er niet van om stil te staan op 1 plek. Laat mij maar lekker all round zijn. Klanten te woord staan, helpen bij drukte, dingen veranderen in de winkel zodat bepaalde artikelen nog meer in het oog van de klant komen. De klant tevreden, ik tevreden.
o
De Kwantum is een leuk bedrijf om voor te werken. Door de klanten en het wisselend assortiment blijft het altijd leuk om hier te werken. Wel wordt er verwacht dat er per uur een minimale omzet behaald wordt. Dit zorgt ervoor dat er vaak met minimale mankracht wordt gewerkt. Dit zorgt voor extra werkdruk op drukke dagen.
Pluspunten
Leuke werksfeer, goede producten
Minpunten
hoge werkdruk
het is zo leuk om daar te werken, ik heb het daar heel erg naar me zin. het team van duiven is super lief voor elkaar.
Pluspunten
duidelijke regels
Minpunten
korte pauzes
elke dag een uitdaging vooral als je op bepaalde afdelingen staat
De kwantum is een winkel waar men potentieel kennis op kan doen van producten zoals gordijnen en vloeren. De taken bestaan uit het geven van advies en het voeren van verkoopgesprekken m.b.t de vloeren en gordijnen. Verder bestaat je dag grotendeels uit het winkelbeeld optimaliseren.

Inwerkprocedure is slecht tot zelfs niet aanwezig. Als je net in dienst treedt , worden er toetsen afgenomen om zodoende je bestaande kennis te testen van de vloeren en of gordijnen. Hierdoor oogt de winkel alsof men een degelijke inwerkprocedure hanteert, echter in de realiteit valt dit tegen. Naderhand word je op een afdeling geplaatst en hoopt het management maar dat je zodoende zelf het intatief neemt op de vereiste kennis op te doen van de producten.

Vervolgens treffen ze bij de werknemer blaam omdat er een tekort is in de benodigde kennis. Met als gevolg dat ze geen samenwerking meer willen voortzetten. Er word totaal niet naar eigen aandeel gekeken in deze situatie.

De feedback gesprekken en manier van leiding geven getuigen van incapable leiderschap. Sterker nog, het is geen LEIDERschap. Een leider is een persoon die mensen aanstuurt, inspireert en daarbij motiveert en de nodige coaching kan bieden.

De leiding van het filiaal in Veenendaal, adviseer ik van harte een curcus leiderschap en daarbij een curcus in hoe je professioneel communiceert. In mijn situatie is er niet transparant gehandeld.

Dit houdt in dat de leiding op een onprofessionele manier heeft laten blijken niet tevreden te zijn met mijn bijdrage in het filiaal.

Daarbij is het een tip om het verwachtingspatroon
 - meer...
Pluspunten
Geld, te verkrijgen kennis
Minpunten
Leiderschap/ verwachtingspatroon
He is een veelzijdige baan met wel precies maatwerk. dus goed nadenken en berekenen komt er bij kijken.
Het is een gezellig team alleen het inwerken is wat minder. Dat gebeurt maar voor de helft en daar krijg je later veel commentaar op.
Leuke sfeer en mensen. Werk veel maar gebrek aan personeel