Kunneman & Vandenbroek Recruitment Solutions

Kunneman & Vandenbroek Recruitment Solutions Reviews

Goed en prettig gesprek gehad met de managing consultant. De mogelijkheden en ook de niet-mogelijkheden besproken. De communicatie was open en praktisch.
Ik heb mijn plekje helemaal gevonden. Iedere dag ga ik weer met een lach op mijn gezicht naar het werk, iets waar ik heel veel waarde aan hecht. Ik heb het gevoel dat ik altijd op het team kan terugvallen. Iedereen kent zijn of haar verantwoordelijkheid, maar er is zeker ruimte voor een grap! Kortom; helemaal happy!
Iedereen draagt zijn eigen verantwoordelijkheid en werkt met plezier en toewijding aan zijn of haar doelen. Het is echt een bedrijf waar plek is voor iedereen; dit zijn geen loze woorden maar echt werkelijkheid. Met veel interesse en nieuwsgierigheid komen iedere dag leuke dingen voorbij waarbij de club echt als team fungeert. Het was voor mijzelf zeer waardevol om weer een baan te hebben waar ik iedere dag met een big smile naar het werk toe kom. Dat is gelukt!
Pluspunten
Vrije cultuur waarbij focus ligt op eigen verantwoordelijkheid
Minpunten
Thuiswerken is niet gebruikelijk
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kunneman & Vandenbroek Recruitment Solutions. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,7
4,7