Kuijpers Reviews

Stimulerende en enthousiasmerende werkomgeving binnen een innovatief bedrijf met een familiair karakter
Recruiter (huidige medewerker) –  Helmond1 augustus 2018
Kuijpers is een bedrijf waar je als medewerker echt onderdeel uitmaakt van de organisatie. Je hebt veel invloed op het verloop van carrière en waar je samen met je collega's en leidinggevende invulling kan geven aan je functie en je rol binnen een team.

Er is ruimte om je te ontwikkelen door opleiding en coaching, maar zeker ook door het maken van fouten. Van fouten kun je namelijk leren dat vindt Kuijpers belangrijk.

Ik ben nog niets tegen gekomen waar ik niet positief over ben, kortom prachtige werkgever waar ik met trots voor werk!
Pluspunten
Flexibeliteit in werken, goede hulpmiddelen (ict + communicatie) duurzaamheid hoog in t vaandel en daar naar handelen
Betrokken familiebedrijf dat investeert in opleidingen en mogelijkheden
Recruiter (huidige medewerker) –  Arnhem31 juli 2018
Kuijpers is een trots familiebedrijf met een lange termijn visie gericht op de toekomst en oplossingen voor de volgende generatie. Met innovatieve, energie neutrale, duurzame installaties wil Kuijpers bijdragen aan een gezonde omgeving om in te leven en in te werken.

Kuijpers investeert in haar eigen echte mensen. Jij, ik en onze collega’s. Voor jou betekent dit dat Kuijpers in jou investeert met opleidingen, cursussen en doorgroeimogelijkheden. Net als vele collega’s voor jou!
Pluspunten
betrokkenheid, denken in mogelijkheden
Minpunten
veel vacatures door de groei

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kuijpers. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Kuijpers gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Kuijpers gesorteerd op locatie