Kruidvat
vermoeiend werk als je assistent manager bent. Heel vroeg opstaan en heel veel lichamelijk en geestelijk druk. Is het geld zeker niet waard als je geen leuke sfeer in de winkel hebt
Het is een leuke baan met veel afwisseling collegas zijn ook aardig. er zijn veel doorgroei mogelijkheden.
Ik vond het moeizaam want ze gebruikte me eigenlijk alleen omdat ik daar nieuw was en dat was heel naar
de werk druk bij de kruitvat is hoog je krijgt tijd voor de taken die je moet doen
In Kruidvat is het werk wat klein beetje moeilijk, dat vind ik zelf omdat de winkel te klein is.
Slechte inwerkprocedures. Vervolgens is het contract niet verlengd en wist ik dit middels een brief ipv van de filiaalmanager.
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Werksfeer
Ik hoor het van bijna iedereen die bij een Kruidvat filiaal heeft gewerkt (als bijbaantje), de sfeer is niet fijn. De leidinggevenden zitten achter te eten, terwijl de jongeren allemaal aan het werken zijn. En als er iets niet goed is, laten ze dat heel duidelijk weten. Bij ons had je een groepsapp, waarin dan een heel lang bericht kwam met boze smileys en uitroeptekens. En het ging dan om iets heel kleins als iets dat was gevallen of verkeerd neergezet.

Ook zeggen ze dat je snel moet werken, maar gaan ze zeuren als er iets niet goed is. En als je alles goed wil doen, gaat het te langzaam.

Ook moest je heel vaak overwerken met het vakkenvullen, omdat anderen niet snel genoeg waren met wat zij moesten vullen en hier kreeg je dan niet voor uitbetaald.

Ik vond het ook gewoon heel naar hoe de ''ouderen'' daar tegen je praten en doen alsof je minder waard bent. Zeer nare werkervaring, maar heb het wel iets langer dan een jaar volgehouden. Ookal verdiende het amper.

Ook toen ik meerdere malen had aangegeven dat ik een paar maanden geen school had en meer kon werken, planden ze me maar 2 avonden in per week. En toen ik 4 weken op vakantie zou gaan in de zomer en dat tijdig had aangegeven, werd ik tijdens die vakantie heel vaak hele dagen ingepland, waar ik toen zelf maar allemaal vervanging voor moest regelen. Té zot.
Wat het werk leuk maakt, zijn de mensen met wie je werkt. net als school vind je de groep waarmee je zit. of als je alleen wilt zijn, is dat ook prima. bepaalde functies moet je veel lopen en andere kun je lang op één plek staan. Het is geen moeilijke klus, het is gewoon constant dezelfde procedure, dus het is gemakkelijk aan te pakken.

Management is redelijk goed. Als u een klacht heeft, proberen ze deze snel op te lossen. het moeilijkste van het werk is dat je bepaalde functies voor een lange periode op één plek moet houden
Pluspunten
Toeslagen
Minpunten
Lange werkdagen
Voornamelijk werken na sluitingstijd. Dag bestond alleen uit vakken vullen en de winkel net te houden.
10 jaar lang heb ik bij Kruidvat gewerkt en heb dat met veel plezier gedaan. ik ben van vakkenvuller opgeleid naar een zelfstandige persoon die de vul avond mocht leiden. ik vond het erg leuk om hier te werken en de teamsfeer was altijd erg goed. daarentegen was het werk soms erg zwaar en lange dagen. wel vond ik het iedere dag weer een uitdaging om de winkel netjes te houden, de vakken te vullen en de klanten op een goede manier te helpen. in dit werk kon ik mijzelf kwijt. helaas kon ik niet meer dan 24 uren op papier krijgen.
De teamleider was heel gemeen en hield met niemand rekening jammer.. was ontslagen omdat me oma hart stil stand had en weg moest maar ze liet me niet gaan! dus ben maar weg gegaan
bij de kruidvat ben je verantwoordelijk over alles op de werkvloer
hele fijne werk gever kwam er graag echt een aanrader voor jonge werknemers helaas was ik te oud daar door werd helaas mijn contract niet meer verlegd.
Misschien ligt het ook aan de filiaal en de manager, maar het was niet te doen. Heel veel commentaar over je werk en veel stress.
Ik vind het een geweldige tijd daar ik heb er bijna 4 jaar lang gewerkt en had de leukste team.
Ik kreeg na de tweede werkdag al eisen die nooit optijd af konden komen. Leidinggevenden roddelden over je wat je dan van je (nog wel leuke) collega's hoorde. Werd op de kassa gezet omdat ik met vullen zogenaamd veelste langzaam was terwijl altijd het zweet mij op de rug stond als ik naar huis ging aan het einde van de avond (toen ik nog moest vullen) Kortom *** winkel niet gaan werken verdienen ze niet
Minpunten
alles
veel opleidingskansen die worden betaald. heb hier jaren met veel plezier gewerkt. het loon in de detailhandel vind ik laag voor de werkdruk ( vooral bij kruidvat ) en het loon stijgt ook niet veel.

heel afwisselend werk, en leuke collega's
dit was mijn tweede bijbaantje, niet de beste, maar wel een leuke.
Ik heb in meerdere winkels gestaan, echter is het niet overal even gezellig. In sommige filialen wordt je heel erg klein gehouden waar ze in andere filialen juist open staan om je veel te leren en te helpen met je ontwikkeling.
drukke dagen
soms vervelende klanten aan de kassa

maar soms ook gewoon gezellig
watt ik geleerd heb bij Kruidvat is. hoe je met klanten omgaat en wat je wel of niet kan doen en de regels dat erbij horen.
het leukst wat ik daar vindt om te doen is kassa draaien.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.