Kruidvat
vermoeiend werk als je assistent manager bent. Heel vroeg opstaan en heel veel lichamelijk en geestelijk druk. Is het geld zeker niet waard als je geen leuke sfeer in de winkel hebt
Ik heb in mijn vijf werkjaren bij kruidvat er altijd met plezier gewerkt. Het was een fijn team, en leuk werk.
Heb veel geleerd bij de kruidvat
Heb wel wat meer werk ervaring opgebouw
Toen ik begon was het super leuk, ook een leuk team. Helaas na een aantal maanden werden er dingen steeds minder goed geregeld waardoor ik onterecht een waarschuwing heb gekregen. Vanaf daar werd het steeds ongemakkelijker om daar te werken en ook ziek melden ging niet makkelijk. Als ik me ziek meldde werd er gezegd: “ja kun je het niet gewoon komen proberen.” Ook het salaris is te weinig voor als het werk dat je doet.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Slecht geregeld, slechte communicatie.
Ik heb hier met veel plezier gewerkt!
De klanten helpen vond ik het leukst!
Pluspunten
Altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van persoonlijke verzorging
Minpunten
Je wilt alles kopen!
Het is een leuk bedrijf om voor te werken, maar het ligt vooral aan met wie je werkt. Daarnaast vind ik dat je niet goed verdiend ten opzichte van de werkzaamheden die je doet.
Weinig doorgroei mogelijkheden
Houden niet van als je een praatje maakt met een klant
Pluspunten
Korting
Minpunten
Niet collegiaal
Flexibele tijden, leuk werk en een goed werkklimaat. Ik stond meestal kassa en vond dat heel leuk. Maar soms was het lastig om geduld te hebben.
Leuk bedrijf waar ik veel heb kunnen leren van diverse, ervaren collega's. Veel verschillende werkzaamheden zowel in de winkel als in het magazijn mogen doen.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
Weinig uitdaging
Leuke werksfeer evenals collega’s. Er is altijd wel wat te doen dus je verveelt je nooit. Bedrijft geeft je we kansen om door te groeien.
Er wordt heel veel misbruik gemaakt van de goedheid van medewerkers
Pluspunten
Minpunten
Heel veel werkdruk
Beloven je dingen die uit eindelijk niet gebeuren. Opleiding wordt je aangegeven maar nooit voltooid, jaar voor bezig geweest maar blijven volhouden dat zo is. Aangeven dat ze 20uren contract willen geven maar je uren minderen. En zodra je 2 weken vakantie heb nog maar net je rekeningen kunnen betalen vanwege het 3uren contract.
Pluspunten
Collega’s onder elkaar gezellig.
Minpunten
Afspraken niet nakomen.
Als je houd van lekker aanpakken gezelligheid en een prima salaris, is dit een goede bijbaan, zo was dat het ook voor mij!
Sollicitatie gesprek:
Ging fantastisch, we liepen naar achter, ze stelde mij wat standaard vragen, ik was enthousiast en mevrouw ook. Had dus ook snel een bijbaantje.

Werken:

1e dag dat ik er kwam werken, besefte ik mij hoe klein de paden waren. Constant mensen boos, men kan nergens langs. Je kunt nauwelijks vullen, je kar neemt het kleine stukje beschikbare pad in beslag. Elke keer als mensen binnen kwamen met scootmobiels lag alles over de vloer, zij kunnen ook niet passeren in dit filiaal.

Na een paar dagen werken kwam de bedrijfsleider naar mij toe. Er werd in de winkel gestolen en dat sinds ik er werkte. Elke keer moest ik mijn tas laten controleren, ik was niet schuldig, dus dit hield ook snel weer op.

Ook de communicatie was erg slecht. Ik mocht niet met mijn collega's overleggen alleen als een klant iets van je moest. De filiaal leider werd daar zo boos om dat stagiaires 'naar huis mochten en niet meer hoefden terug te komen'.

Ik kreeg na 2 maanden die woede ook over mij heen, omdat de casesier gevraagd had aan mij een product te halen voor een klant. Ik moest daarvoor op kantoor komen en werd een paar dagen later ontslagen.

Ik vind dit persoonlijk geen manier van omgaan. Daarom vind ik het ook niet vreemd dat dit filiaal altijd op zoek is naar personeel.
Pluspunten
Bij laatste dag werken kreeg ik een afscheidscadeautje
Minpunten
smalle winkel paden, veel dieven, erg stressvol, communicatie zeer slecht, beetje het gevoel een nummertje te zijn.
Werken bij Kruidvat is vooral met de klanten omgaan, op zaterdag moet je de vracht erin krijgen maar op de andere dagen is dat niet. Er is heel weinig stress en er is veel tijd om te praten met klanten of collega's, als je ondertussen maar wel je taken afkrijgt. Door het kleine aantal medewerkers zijn ze ook heel blij met je als je komt werken.
Pluspunten
Weinig werkdruk
Minpunten
Je verdient niet echt super veel maar wel ruim voldoende
was een zeer geweldig bedrijf
gezelig veel klanten
Vriendelijk en gezellige werksfeer . Niet moeilijk
Al vanaf dag 1 word je niet goed ingewerkt, je word meteen in het diepe gegooid.
Ze gaan er vanuit dat je in de eerste weken al enorm snel bent en weet hoe alles moet; ik geloof dat iedereen wel snapt dat dit dus totaal niet kan.

Vaak gehoord dat ik te langzaam ben, het sneller moet (hoe dan als er constant mensen aan de kassa staan?), zuchten als ik weer een vraag had.. de collega's zijn helaas ook niet allemaal even gezellig, altijd over elkaar roddelen en zeuren wat de andere collega de dag ervoor wel weer niet goed gedaan heeft.. ik bedoel.. laat iedereen in zijn of haar waarde en kijk eerst naar jezelf!

Ik werk er nog, nu scheelt het dat ik niet veel uren werk, maar een fulltime baan zou ik nooit nemen bij Kruidvat.

Of je moet interesse hebben in een functie als filiaalmanager, die hoeven naar, hoe ik het zie, minder hard te werken dan ik als verkoopmedewerkster.
Pluspunten
Gezellige winkel
Minpunten
Te hoge werkdruk
Ik heb er bijna 10 jaar gewerkt. Hele leuke tijden gehad voor ook mindere.
Er wordt veel beloofd qua doorgroeien, maar als je niet goed bent met iemand van het hoofdkantoor of manager gebeurt dat niet.
Beste plek om werkervaring op te bouwen.Had heel erg naar me zin tijdens het werken boij Kruidvat.
Je eigen ding doen. Leuk bedrijf. Fijne tijden. Leuke collegas.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.