Kruidvat
Werken bij de kruidvat heeft zn voor en nadelen
Wat je vooral moet doen is of kassa of vakkenvullen en vracht vullen

Vond het alleen erg jammer dat er vaak geroddeld word of dat ze je als jongere de rotklusjes laten opknappen

Er word ook van je verwacht dat je alles heel snel leert en oppikt en snel werkt

Verder wel gezellig, werken veel jongeren
Pluspunten
Krijgt geld voor je eten
Minpunten
Staan in mn review
Zou het niemand aanraden hier te gaan werken, er wordt teveel van je verwacht en je krijgt er weinig voor terug
Werkdruk ontzettend hoog!!
Staan nog net niet met de stopwatch naast je!!!
Binnen dit bedrijf maak je kennis met je nieuwe collega's die al snel je het gevoel geven dat jullie samen vrienden/vriendinnen zijn.
Veel loop werk 16-20 klm min
Restaurant lekkere hapjes

Niemand zegt wat of je goed doet of fout
bij kruidvat leer je om snel te handelen. De klant moet op de njuuiste manier geholpen worden. het moeilijke is dat je op sommige dagen heel druk kan zijn en als werknemer van de kruidvat weet je dat de gangpaden klein zijn dus dat maakt het extra moeilijk.
Het vakken vullen zelf is vanzelfsprekend niet heel spannend, maar de werkomgeving is wel gezellig. Veel uren kan je alleen niet maken.
Alles wordt op de cijfers bekeken: je collie, je snelheid, je kassa skills, aantal voordeelkaarten, hoeveelheid kassakoopjes etc.
Je wordt niet beoordeeld als persoon, maar als robot. Als je niet aan de eisen voldoet (ookal werk je er 2 weken) dan wordt je er op afgekapt.
Pluspunten
Geen minimumloon en doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Manier van omgang, stress, verwachtingen
Prima werkomgeving. Je mag niet direct starten met kassawerkzaamheden, je begint altijd als vulploegmedewerker. Vullen is echter wel een rot klusje in een winkel zoals kruidvat; je kun je producten bijna nergens kwijt door de zeer smalle gangen. Ik heb er maar kort gewerkt omdat ik het vullen in de krappe gangen zeer onaangenaam vond en ik graag kassawerkzaamheden wilde doen. Verder zijn het prima collega's en is de werkomgeving ook niet slecht.
Ik vond het werk bij de Kruitvat wel leuk om te doen
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Het werk
Ik vond de sfeer bij dit filiaal erg vervelend en werd er totaal niet op mijn gemak gesteld.
Ga je bij een lokale kruitvat werken of bij een in de stad? Dat is het grote verschil in omgang tussen het personeel en het management.

Lokaal zijn ze wel eens gezellig en is er wat aanspraak, bij de grotere ben je zo goed als aan je lot overgelaten. Solliciteer je vlak voor Sinterklaas/ kerst? 85% kans dat ze je aannemen en snel ergens plaatsen.

Goed achter de kassa? Maak je borst maar nat voor +8 uur STAAN erachter (geweldig voor je lichaam, niet dus).

Afwisselend werk? Niet echt, er is nooit genoeg tijd om je fatsoenlijk te trainen.

Als je al een trolly krijgt, dan moet het binnen 15min gedaan worden ( 5 lagen op elkaar gestapeld en is vaak een grote ... bende). Kortom prop het maar in de rekken! Let vooral niet op de dikke lagen stof en of het wel in het goeie rek zit bij het juiste kaartje (want daar heb je geen tijd voor).

Het is altijd alle hens aan dek als er nieuwe vracht binnen komt, gooien met dingen (waardoor ze vaak breken en gaan lekken) is heel normaal daar.

Vraag maar beter niks aan het personeel, want die tijd moeten ze eigenlijk gebruiken om vakken bij te vullen.

Dag afgelopen en niet alles af? Direct op je vingers getikt door management.

5 min praten met je collega wordt direct vies aangekeken en uit elkaar getrokken.

Dit is nog maar een topje van de ijsberg genaamd Kruidvat.

Leuk voor even, maar niet een plek waar ik persoonlijk wil blijven rondhangen.

Respect heb ik zeker voor de mensen die daar al jaren werken, erg loyaal en bedreven maar daarmee is ook alles gezegd.
de filliaal waar ik werk is relaxed. niemand is streng. ik ben vulploeg. de dingen die ik moet doen is spiegelen, opruimen en soms kassa. en de collega's zijn matig. sommige roddelen over je. de leidinggevende zijn soms egoistisch. ze denken dat ze wat zijn en dat iriteerd mij het meest. ik raad dit baan niet aan als je een student bent want je verdiend ook weinig. maar het is wel iets beter dan supermarkten.
Ik vind het leuk om klanten te helpen als ze iets niet kunnen vinden en dat ze met een glimlach de winkel verlaten
De kruidvat is een een stressvolle werkplek. Wel gezellig, maar vooral heel de dag door werken als een PAARD!!
Ik werd ontslagen toen ik zwanger werd.
Wat niet mag natuurlijk.

Ik was het verkoop in de drogisterij aan volgen waar ik minimaal drie jaar aan vast zat (. financiël dan ) stopte ik eerder Moeste ik naar rato terug betalen. Maar ontsloegen mij wel in een keer,overbezetting was hun argument, terwijl ze in andere filalalen mensen weer leende door personeel tekort, dus zo corrupt als maar wat hoe ze het spelen. Soms moesten we ook van de filiaal manager alles afmaken na de werktijd maar deze uren werden niet betaald.en dit spelletje ontslaan hebben ze later ook bij een andere collega gedaan ook omdat ze zwanger was. Triest!
Leuke werkomgeving, fijne collega's, veel geleerd.
De werkdruk is hoog maar het is er niet perse slecht
Een van de leukste baantjes die ik ooit gehad heb. Je mag van alles doen, van werk achter de kassa tot het tellen van de kassa's voor het in de kluis zetten en het vullen van de vakken en natuurlijk het schoonmaken van de winkel.
Heb er altijd leuk en gezellig gehad met me collega's en konden goed met mekaar omgaan als er wat was kon je altijd naar je leidinggevende gaan het het vertellen.
Werk sfeer was niet leuk, hoge werkdruk en weinig salaris
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.