Kruidvat Reviews

538 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 641 reviews
Nooit meer.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam23 april 2019
Vreselijk , ligt er aan welke filiaal je werkt en wat voor mensen je om je heen hebt.
Te veel werk stress , alles moet snel alsof je in de horeca werkt , Ik begreep af en toe dingen niet en als ik wat vroeg leek het net alsof ze moe van me werden, zou er zeker niet werken alsje niet tegen stress kan.
Pluspunten
Minpunten
Slechte werk sfeer
Werk
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid21 april 2019
Nee niet gezellig en geen gezellige groep dus niet gaan werken
Ik heb vakkengevuld en ik heb gespiegeld
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Ede17 april 2019
ik heb met veel plezier daar gewerkt.
en ik mocht na de eerste keer al zelfstandig werken
Na de eerst dag mocht ik meteen zelf standig werken
Weekendmedewerker (voormalige medewerker) –  Ede17 april 2019
Ik heb Met veel plezier naar me werk ga.
En dat ik veel kon lachen met klanten.
Pluspunten
Dat ik veel zelfstandig mocht doen
Minpunten
Dat ik veel tehoren kreeg dat ik door moest werken terwel ik me best doe
kruitvat
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Amersfoort12 april 2019
ik vind de kruitvat een hele goede winkel, ik mocht hier blijven werken maar omdat ik vaak te laat kwam hebben ze mij ontslagen. ik heb verder geen negatief beeld over de kruitvat.
Pluspunten
gratis lunch
slechte werkgever
Vulploegmedewerker/kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Gelderland12 april 2019
het is wel een leuke werkplek maar ze beloven je van alles en nog wat maar ze komen beloftes niet na. Je mag je niet ziek melden of klagen over anderen want dan mag je al op gesprek komen omdat je roddelt. Ik zou aan iedereen aanraden om daar niet te gaan werken.
Het enige leuke vond ik de collega's en de vaste klanten
Pluspunten
aardige collegas's
Minpunten
onaardige leidinggevenden, te zwaar werk, eentonig werk
Niet opnieuw
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam10 april 2019
Heb er een paar maanden gewerkt en in het begin hoorde ik van verschillende mensen al dat het niet zo leuk was als er gezegd werd. Dit heb ik zeker gemerkt: loon wordt raar uitbetaald (als je meer werkt krijg je een deel gewoon niet), gesprekken gehad die niets hielpen of voorstelden, wordt achter je rug om gepraat en valse beloftes gelegd. Ook kreeg je niet de pauze waar je recht op had. (Soms werkte ik 7 uur op een dag, met maar 15 min pauze).

Als je geen andere keus hebt werk dan achter de kassa. Hier heb je geen last van alle stress die op je gegooid wordt.
Pluspunten
Deels leuke werknemers
Minpunten
Valse beloftes, stress, fake mensen
Management niet op orde
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Leerdam3 april 2019
Wij hebben al verschillende mensen als (assisterende) filiaalmanagers gehad.
Assistent- fm is overspannen, maar zij krijgt geen kans om te herstellen waar wij onder lijden. Mensen van hogerop doen er niks aan, er zijn verschillende gesprekken geweest die op niets uitliep. Er wordt veel achter rug om gepraat. Plus het is keihard werken (kruidvat is echt alleen bedoelt voor mensen met een sterke wil en houding) op zich het werk zelf is super leuk. Maar de mensen erom heen maken je het soms lastig. Dit verschilt dus per filiaal, maar wij zijn altijd een probleem filiaal geweest. Deze review is gemaakt door 7 mensen die daar vanaf 2016 tot heden hebben gewerkt.
Pluspunten
veel werkafwisseling
Minpunten
management niet op orde, ze houden administratie niet goed bij
Leuke werkplek
Verkoopmedewerkster, Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam IJsselmonde30 maart 2019
Ik heb 3 jaar gewerkt bij Kruidvat, ik begon op mijn 15e. Ik werd hartelijk ontvangen en de mensen waren heel aardig voor mij.

Een typische werkdag bestaat niet bij Kruidvat, elke dag is anders.
De ene dag draaide ik kassa en de andere dag ging ik vullen en in het magazijn aan de slag.
Ik was zowel verkoopmedewerker als vulploegmedewerker.

De avonden van de vulploeg zijn niet te voorspellen, je kon eigenlijk nooit zeggen hoelaat je klaar zou zijn maar dat hoort nou eenmaal bij het werk.

Ik heb geleerd hoe ik zo goed mogelijk met klanten kan omgaan en ze kan helpen, er is veel vrijheid om je eigen draai te geven aan je benadering omtrent klanten als je je maar aan bepaalde richtlijnen, wat logisch is natuurlijk.

Het moeilijkste van de baan is de variabele werktijden, er was tijd en ruimte voor examens vanuit school. Al moest je dat wel optijd aangeven i.v.m. roosters maken.
Optijd komen is een pré, daar hangen ze heel erg aan en bij 3x te laat komen zonder geldige reden is het wel einde verhaal.

Het leukste aan de baan is het contact met klanten en de leuke collega's. Je hebt variabel werk en er zijn veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
variabel werk, leuke collega's
Minpunten
sommige collega's maken hun eigen regels.
Geen begeleiding
Young retail talent (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 maart 2019
Bij young retail talent staat dat je begeleid wordt. Maar dat gebeurd niet. Ze komen naar je toe en vragen aan je wat moet je nog kennen om een team te begeleiden -_- Waardeloos als je voor het eerst bij kruidvat begint. Geen feedback gekregen en het enigste wat je te horen krijgt is als je tegen een muur aan loopt. Niet aanbevolen als eerste werk plek voor iemand.
Pluspunten
Als je alles kan zonder begeleiding dan is dit perfect.
Minpunten
Slechte communicatie
Schandalige manier ontslagen
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Buitenveldertslaan26 maart 2019
Ik zou bij de kruidvat beginnen en was aangenomen. echter moest ik geopereerd worden dus kon ik op een dag niet komen. ik werd naar aanleiding hiervan '"ontslagen" omdat ik niet flexibel was, lachwekkend. hang natuurlijk van je manager af maar ik raad het alsnog erg af om hier te werken. waren ook erg brutaal en arrogant bij mijn eerste gesprek. achteraf dankbaar dat ik hier niet aan de slag ben gegaan, heb mijn waardigheid tenminste nog
Pluspunten
Minpunten
Te veel
Er wordt teveel van je gevraagd voor een laag loon
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Leiden21 maart 2019
Ik heb 5 maanden bij kruidvat gewerkt en ik heb er totaal geen leuke tijd gehad. Er wordt heel veel geroddeld en ik heb mijn filiaalmanager mij 'een verwende werknemer' horen noemen. Ziekmelden kan amper, vaak worden ze boos en nemen ze je kwalijk dat je ziek bent. De mede scholieren waren gezellig, maar de oudere collegas met een hogere functie vormden een elitair clubje waarmee ze iedere vulploegmedewerker belachelijk maakten. Ik raad deze baan absoluut niet aan.
Pluspunten
Goed voor je ontwikkeling
Minpunten
Nare werksfeer, te hoge werkdruk en een laag loon
Lekker doorwerken en goede werksfeer
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  De Lier19 maart 2019
Duidelijke opdrachten en goede pauze-regeling. Ik ben tevreden over mijn 2 jaar werkervaring bij dit bedrijf maar ben er weg gegaan om nieuwe werkervaringen op te doen.
Goede werkplek
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Hoofddorp18 maart 2019
Ik heb hier met veel plezier gewerkt. Je word goed betaald en het avondeten word vergoed. Alhoewel moet ik zeggen dat niet iedereen daar even leuk was. Ondanks dat heb ik het nog wel leuk gehad met de anderen.
Pluspunten
Goed betaald en gratis avondeten
Minpunten
Niet veel gezellige collega’s
leuk werk maar weinig salaris
Huize Salland te Deventer (stage) (voormalige medewerker) –  Deventer12 maart 2019
ik heb een leuke baan gehad bij de Kruidvat. ik heb het erg naar mijn zin gehad.
Pluspunten
je kreeg geld voor eten
Minpunten
zwaar tillen
Ik vindt het wel een leuke winkel
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom12 maart 2019
Ik heb er met plezier gewerkt maar het werd steeds saaier.
Minpunten
Je werd erg onder druk gezet
Gezellig
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Deventer6 maart 2019
Het was heel leuk en gezellig om daar te werken maar door persoonlijke redenen kon ik niet meer verder werken.
Goed bedrijf.
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost15 februari 2019
Leuk bedrijf om voor te werken. Veel doorgroei mogelijkheden word enorm veel geinvesteerd on medewerkers.
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Lange werkdagen
Aankomend verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Wijchen13 februari 2019
Er heerst een informele en gezellige werkomgeving. Het werk is leuk om uit te voeren en het wordt gewaardeerd door de klanten en de collega's.
Werktijden
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Gemeente Hulst8 februari 2019
Er werd constant gevraagd of ik eerder kon komen of dat langer kon blijven, verder krijg je snel veel verantwoordelijk. Zodst je snel binnen een bedrijf kan groeien
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Zwaar werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.