Review over Kruidvat van een medewerker

Bekijk alle reviews over Kruidvat

Verschrikkelijke werkgever
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Zaandam9 augustus 2019
Wat een verschrikkelijke werksfeer! Collega's zijn niet collegiaal, er is geen gezelligheid of uberhaupt interesse in wat dan ook. Elke week in elke filiaal is hetzelfde probleem....hoe kan dit niet opgelost worden? Iedereen weet hoe rommelig de kruitvat winkels zijn....nou achter de schermen is het pas echt een puinzooi en dan heb ik het niet over spullen. Je word daar niet behandelt als mens maar als vuil!
Pluspunten
Minpunten
Vooral het management

Andere reviews over Kruidvat van medewerkers

Nog nooit zo iets chaotisch mee gemaakt
Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 september 2019
Het is een bedrijf die absoluut niet nadenkt hoe het makkelijker kan voor de medewerker. Je moet veel doen in de korte tijd die je hebt. Elke maandag de koppenombouwen en dan ging kop 1 naar kop 3 en en kop 5 naar kop 1. En daar was je al de hele ochtend mee bezig. zet ze lekker op wieltjes scheel uren!! Pos doen jongens je krijgt dozen binnen waar de honden geen brood van lusten.
Pluspunten
Mogrlijkheid om veel te werken
Minpunten
Slecht salaris, te hoge werkdruk
Leuk en makkelijk werk
Vulploegmedewerkster (huidige medewerker) –  Sittard16 september 2019
Het werk bij kruidvat doe je met leuke collega's. Al worden de beginners niet zo goed ingeleid wat de regels zijn en afspraken waardoor hier vaak verwaring onstaat en slordig werk.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.