Kruidvat
Review over Kruidvat van een medewerker

Verschrikkelijke werkgever

9 augustus 2019
Wat een verschrikkelijke werksfeer! Collega's zijn niet collegiaal, er is geen gezelligheid of uberhaupt interesse in wat dan ook. Elke week in elke filiaal is hetzelfde probleem....hoe kan dit niet opgelost worden? Iedereen weet hoe rommelig de kruitvat winkels zijn....nou achter de schermen is het pas echt een puinzooi en dan heb ik het niet over spullen. Je word daar niet behandelt als mens maar als vuil!
Pluspunten
Minpunten
Vooral het management
Vergelijkbare reviews
17 juli 2020
Dezelfde functie
1e verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Eindhoven
Je ben collegiaal en houd ervan om er voor de mensen te zijn en ze te helpen daar war nodig is.
Eigenschappen die je moet hebben : Flexbiele inzetbaar, inzicht hebben en werk zien eventuele motivatie om door te groeien.

Het werk is erg leuk maar soms ook wel zwaar vooral vracht dag is pittig en moet je ook echt aanpoten om het af te krijgen maar dat vind ik juist een leuke uitdaging.

De sfeer is informeel naar je collega's en formeel naar de klanten en ik vind dat erg fijn. Het is dus ook erg belangrijk dat je wel klantvriendelijk bent en goed om kan gaan met eventuele lastige klanten of stress door drukte en klantvragen.

Lijkt dit je wat solliciteer dan via werkenbijkruidvat.nl
Pluspunten
Personeelskorting, sfeer
Minpunten
7 dagen in de week beschikbaar zijn om te werken
10 juli 2020
Dezelfde functie
verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
Ik vond bij de Kruidvat werken een leuke ervaring, en heb er het een en ander geleerd.
Pluspunten
Manager
Minpunten
Begrip
12 januari 2020
Dezelfde locatie
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) - Zaandam
Hier bijna 10 jaar met veel plezier gewerkt. Leuke collega's, geen dag hetzelfde, mogelijkheden tot opleidingen (assistent manager, manager, e.d.)
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.