Kruidvat

Reviews voor Vulploegmedewerker (m/v) bij Kruidvat

Vulploegmedewerker (m/v)64 reviews
Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
laag uurloon
Als je om 8.15 begint bij de kruidvat met werken doe je met degene die er dan op het moment zijn even gezellig een bakje koffie en een gezellig praatje.

De sfeer met het werken is altijd zeer prettig en mocht er iets niet prettig zijn kan je het altijd melden en dan gaan ze er wat aan doen. Soms is er diversiteit maar dat ligt aan wat voor dag je werkt.

Het leukste aan de baan is dat je in contact komt met andere mensen en die je blij kan maken met de hulp die je aanbied voor het zoeken van een product bijvoorbeeld.
Het vakken vullen zelf is vanzelfsprekend niet heel spannend, maar de werkomgeving is wel gezellig. Veel uren kan je alleen niet maken.
Leuke werkomgeving, fijne collega's, veel geleerd.
Werk sfeer was niet leuk, hoge werkdruk en weinig salaris
Prima bijbaan als vakkenvullen, leuke collega's, hard doorwerken en prima leidinggevende
Flexibele tijden, leuk werk en een goed werkklimaat. Ik stond meestal kassa en vond dat heel leuk. Maar soms was het lastig om geduld te hebben.
Werken bij Kruidvat is vooral met de klanten omgaan, op zaterdag moet je de vracht erin krijgen maar op de andere dagen is dat niet. Er is heel weinig stress en er is veel tijd om te praten met klanten of collega's, als je ondertussen maar wel je taken afkrijgt. Door het kleine aantal medewerkers zijn ze ook heel blij met je als je komt werken.
Pluspunten
Weinig werkdruk
Minpunten
Je verdient niet echt super veel maar wel ruim voldoende
Misschien ligt het ook aan de filiaal en de manager, maar het was niet te doen. Heel veel commentaar over je werk en veel stress.
Ik vind het een geweldige tijd daar ik heb er bijna 4 jaar lang gewerkt en had de leukste team.
dit was mijn tweede bijbaantje, niet de beste, maar wel een leuke.
Bij de kruidvat werken is geen probleem. Je vult een beetje, je spiegelt een beetje. Niet zo moeilijk. Het is echter het salaris en de ingeplande uren wat mij erg irriteerde. Je krijgt minimun loon (als 15 jarige tenminste) en ik werd maar 3 uur per week ingeplant. Dit is maar €40 per maand...
Pluspunten
Goede sfeer en professionaliteit
Minpunten
Laag inkomen en weinig uren
Het is hard werken en je krijgt niet goed verdient ook moet je steeds overwerken
Pluspunten
Je mag naar de wc
Minpunten
Heel zwaar
Het is hier hard werken en binnen zo weinig mogelijk tijd waarbij je slechts het minimumloon uitbetaald krijgt.

Het is afwisselend werk, omdat je spiegelt, vakken vult, achter de kassa staat en in het magazijn allerlei werkzaamheden verricht.

Als vulploegmedewerker/verkoopmedewerker is het moeilijk om extra uren te werken en wordt je vaak opgeroepen voor slechts 2-3 uur per keer. Zelf vind ik het niet altijd even fijn in de winkel, omdat Kruidvat filialen erg vol staan en het chaotisch oogt.
Pluspunten
Afwisselend
Minpunten
(te) korte werkdagen, weinig loon
Het team van de kruidvat was altijd wel gezellig het enige wat ik niet fijn vond is dat er vrij weinig rekening qua rooster met je gehouden werd door de leidinggevende.
Pluspunten
Gezellig
Minpunten
Roosters
het is wel een leuke werkplek maar ze beloven je van alles en nog wat maar ze komen beloftes niet na. Je mag je niet ziek melden of klagen over anderen want dan mag je al op gesprek komen omdat je roddelt. Ik zou aan iedereen aanraden om daar niet te gaan werken.
Het enige leuke vond ik de collega's en de vaste klanten
Pluspunten
aardige collegas's
Minpunten
onaardige leidinggevenden, te zwaar werk, eentonig werk
Ik heb 3 jaar gewerkt bij Kruidvat, ik begon op mijn 15e. Ik werd hartelijk ontvangen en de mensen waren heel aardig voor mij.

Een typische werkdag bestaat niet bij Kruidvat, elke dag is anders.

De ene dag draaide ik kassa en de andere dag ging ik vullen en in het magazijn aan de slag.

Ik was zowel verkoopmedewerker als vulploegmedewerker.

De avonden van de vulploeg zijn niet te voorspellen, je kon eigenlijk nooit zeggen hoelaat je klaar zou zijn maar dat hoort nou eenmaal bij het werk.

Ik heb geleerd hoe ik zo goed mogelijk met klanten kan omgaan en ze kan helpen, er is veel vrijheid om je eigen draai te geven aan je benadering omtrent klanten als je je maar aan bepaalde richtlijnen, wat logisch is natuurlijk.

Het moeilijkste van de baan is de variabele werktijden, er was tijd en ruimte voor examens vanuit school. Al moest je dat wel optijd aangeven i.v.m. roosters maken.

Optijd komen is een pré, daar hangen ze heel erg aan en bij 3x te laat komen zonder geldige reden is het wel einde verhaal.

Het leukste aan de baan is het contact met klanten en de leuke collega's. Je hebt variabel werk en er zijn veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
variabel werk, leuke collega's
Minpunten
sommige collega's maken hun eigen regels.
Ik heb er met plezier gewerkt maar het werd steeds saaier.
Minpunten
Je werd erg onder druk gezet
Het was heel leuk en gezellig om daar te werken maar door persoonlijke redenen kon ik niet meer verder werken.
Een typische avond als vulploegmedewerker is dat je begint om 17:00 en zou moeten eindigen om 20:00. Dit loopt meestal uit omdat er veel te veel vracht staat en veel te weinig mensen worden ingepland. Als vulploegmedewerker wordt je niet veel ingepland en soms zelfs hele weken niet. Als je voor 1 dag vrij vraagt sta je meteen voor de hele week niet ingepland.
Pluspunten
Meestal een gezellige werksfeer.
Minpunten
Heel weinig ingepland.
Het werk was er erg leuk, de collega’s en leidinggevenden waren zeer vriendlijk en altijd in voor een geintje hier en daar.
Pluspunten
Goede werk sfeer
Minpunten
N.V.T
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Kruidvat gesorteerd op locatie