Reviews voor Verkoper (m/v) bij Kruidvat

214 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 641 reviews
Verschrikkelijke werkgever
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Zaandam9 augustus 2019
Wat een verschrikkelijke werksfeer! Collega's zijn niet collegiaal, er is geen gezelligheid of uberhaupt interesse in wat dan ook. Elke week in elke filiaal is hetzelfde probleem....hoe kan dit niet opgelost worden? Iedereen weet hoe rommelig de kruitvat winkels zijn....nou achter de schermen is het pas echt een puinzooi en dan heb ik het niet over spullen. Je word daar niet behandelt als mens maar als vuil!
Pluspunten
Minpunten
Vooral het management
Drukke winkel altijd iets te doen. Lange werkdagen.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Papendrecht4 augustus 2019
Kruidvat is een winkel waar je heel de dag bezig bent.
Elke dag is het bikkelen om je werk af te krijgen en je bent nooit klaar. Lange werkdagen maar personeel is wel gezellig.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagem
Geen fijne sfeer, veel te hard werken.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rosmalen16 juli 2019
Sfeer onder het personeel was niet fijn.
Kreeg nooit complimenten als er wat goed ging, maar wel altijd commentaar als er wat fout ging.
Soms erg lange dagen (van 7:00 tot 18:00 uur), en hard werken.
Als je werk op tijd af was kreeg je alsnog te horen dat je niet snel genoeg was.

Voorheen bij een ander filiaal gewerkt waar het wel leuker was. Daar na 1 jaar weg gegaan, wat ze toen erg jammer vonden omdat ik mijn werk goed deed.
Daarna bij filiaal Rosmalen begonnen waar ze me na 1 jaar hebben ontslagen "omdat ik mijn werk niet goed deed", echter ben ik er van overtuigd dat het andere redenen had op persoonlijk gebied.
gezellige werkomgeving
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Zetten27 mei 2019
In het begin vond ik het moeilijk om vragen te stellen als ik even iets niet wist. Maar dit heb ik wel geleerd tijdens het werken bij de kruidvat
werken bij Kruidvat
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Egmond aan Zee13 mei 2019
Het werken bij kruidvat was over het algemeen leuk om te doen. De functie verkoopmedewerker is erg afwisselend. De ene keer sta je achter de kassa, de andere keer mag je de winkel in om de voorraad aan te vullen en klanten gedag te zeggen en te helpen.
Het salaris is het minimumloon.

Helaas toen ik aangaf veel te willen werken werd hier gebruik van gemaakt en werd ik meteen elke feestdag ingeroosterd, zowel kerst als oud en nieuw. Op de zondag werken werd nog wel eens moeilijk gedaan want de bazin zelf wilde natuurlijk altijd heel graag zelf op zondag en besparen dus de jongste of weekendhulp mocht altijd meer verdienen.
Planning kon nog wel eens het laatste moment wijzigen.

De werktijden waren over het algemeen wel goed. Soms een koopavond en verder hele dagen.

Leuke personeelsuitjes en een mooi Kerstpakket .
Pluspunten
afwisselend werk
Minpunten
geen stabiele planning
stom
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Ede1 mei 2019
ik werk jammer genoeg nog steeds bij kruidvat omdat ik te lui ben een nieuw baantje te zoeken en omdat ik geld nodig heb lol.
mijn filiaalmanager zeurt constant om alles ik moet ongeveer 600 jaar van te voren mijn zomervakantie doorgeven. en als je een vraag hebt worden ze boos dat je dit doorgeeft in de groepsapp.
jonge collega's zijn nog leuk maar de rest heb ik niet veel mee. wie helpt mij aan een andere baan? joe
Pluspunten
gratis eten
Minpunten
slechte communicatie zwaar tillen
Nooit meer.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam23 april 2019
Vreselijk , ligt er aan welke filiaal je werkt en wat voor mensen je om je heen hebt.
Te veel werk stress , alles moet snel alsof je in de horeca werkt , Ik begreep af en toe dingen niet en als ik wat vroeg leek het net alsof ze moe van me werden, zou er zeker niet werken alsje niet tegen stress kan.
Pluspunten
Minpunten
Slechte werk sfeer
Niet opnieuw
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam10 april 2019
Heb er een paar maanden gewerkt en in het begin hoorde ik van verschillende mensen al dat het niet zo leuk was als er gezegd werd. Dit heb ik zeker gemerkt: loon wordt raar uitbetaald (als je meer werkt krijg je een deel gewoon niet), gesprekken gehad die niets hielpen of voorstelden, wordt achter je rug om gepraat en valse beloftes gelegd. Ook kreeg je niet de pauze waar je recht op had. (Soms werkte ik 7 uur op een dag, met maar 15 min pauze).

Als je geen andere keus hebt werk dan achter de kassa. Hier heb je geen last van alle stress die op je gegooid wordt.
Pluspunten
Deels leuke werknemers
Minpunten
Valse beloftes, stress, fake mensen
Management niet op orde
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Leerdam3 april 2019
Wij hebben al verschillende mensen als (assisterende) filiaalmanagers gehad.
Assistent- fm is overspannen, maar zij krijgt geen kans om te herstellen waar wij onder lijden. Mensen van hogerop doen er niks aan, er zijn verschillende gesprekken geweest die op niets uitliep. Er wordt veel achter rug om gepraat. Plus het is keihard werken (kruidvat is echt alleen bedoelt voor mensen met een sterke wil en houding) op zich het werk zelf is super leuk. Maar de mensen erom heen maken je het soms lastig. Dit verschilt dus per filiaal, maar wij zijn altijd een probleem filiaal geweest. Deze review is gemaakt door 7 mensen die daar vanaf 2016 tot heden hebben gewerkt.
Pluspunten
veel werkafwisseling
Minpunten
management niet op orde, ze houden administratie niet goed bij
Schandalige manier ontslagen
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Buitenveldertslaan26 maart 2019
Ik zou bij de kruidvat beginnen en was aangenomen. echter moest ik geopereerd worden dus kon ik op een dag niet komen. ik werd naar aanleiding hiervan '"ontslagen" omdat ik niet flexibel was, lachwekkend. hang natuurlijk van je manager af maar ik raad het alsnog erg af om hier te werken. waren ook erg brutaal en arrogant bij mijn eerste gesprek. achteraf dankbaar dat ik hier niet aan de slag ben gegaan, heb mijn waardigheid tenminste nog
Pluspunten
Minpunten
Te veel
Lekker doorwerken en goede werksfeer
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  De Lier19 maart 2019
Duidelijke opdrachten en goede pauze-regeling. Ik ben tevreden over mijn 2 jaar werkervaring bij dit bedrijf maar ben er weg gegaan om nieuwe werkervaringen op te doen.
Goede werkplek
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Hoofddorp18 maart 2019
Ik heb hier met veel plezier gewerkt. Je word goed betaald en het avondeten word vergoed. Alhoewel moet ik zeggen dat niet iedereen daar even leuk was. Ondanks dat heb ik het nog wel leuk gehad met de anderen.
Pluspunten
Goed betaald en gratis avondeten
Minpunten
Niet veel gezellige collega’s
Aankomend verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Wijchen13 februari 2019
Er heerst een informele en gezellige werkomgeving. Het werk is leuk om uit te voeren en het wordt gewaardeerd door de klanten en de collega's.
productieve en gezellige werksfeer
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Helmond3 januari 2019
Een typische werkdag ziet er als volgt uit:
Samen met de leidinggevende ga je de kassa's tellen, vervolgens maak de winkel klaar voor opening. Je doet vaak kassa en intussen andere opdrachten zoals spiegelen, vullen en de winkel netjes houden.

Het leukste aan de baan vind ik persoonlijk de doorgroei mogelijkheden en collega's. Als je inzet en initiatief toont laten ze je ook vrijer. Het is een echte leeromgeving. Een aantal keer per jaar heb je een teamuitje, dit is altijd heel gezellig.

Ik heb hier geleerd dat initiatief en inzet tonen zeker beloond word. Het moeilijkste aan deze baan vind ik dat er weinig speling is in de werktijden.
Pluspunten
personeelskaart met korting
Minpunten
veel staan
Te hard werken voor je loon.
1e verkoopster (voormalige medewerker) –  Tilburg14 december 2018
De werkdruk ligt te hoog en je loon staat er niet naar.
Als leidinggevende is er geen tijd om je personeel aan te sturen omdat je zelf mee moet vullen, spiegelen en de klanten te woord moet staan. Menselijk mag je ook niet zijn naar de jongeren toe want daar word van verwacht dat werk voor school gaat.
Ik wou zeggen dat dit per filiaal verschilt maar helaas uit ervaring blijkt dat dit op meerdere plekken het geval is.
Prima doorgroeimogelijkheden, helaas niet genoeg vrije tijd om die waar te maken met de overuren die je extra maakt.
Een kwartier tot half uur per dag onbetaald uitwerken is ook niet oke.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Loon ligt te laag, werkdruk te hoog.
gezelllig
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Leiden29 november 2018
het is er erg gezellig en er zijn veel doorgroei mogelijkheden
Slecht behandeld!!
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Etten-Leur25 november 2018
Ik heb een half jaar bij Kruidvat gewerkt waarvan 1 maand mijn loonstrook WEL klopte!
Telkens minder uitbetaald, ze doen er niks mee.
Ook deed mijn manager/baas uit de hoogte.
Mijn contract kon verlengt worden en ik wou dit alleen als ik meer uren kon maken. Geprobeerd contact op te nemen met baas, totaal genegeerd & 2 weken later brief thuis dat contract niet wordt verlengd! Niet netjes. Zet er geen stap meer binnen.
Pluspunten
Collega’s waren erg behulpzaam
Minpunten
Baas
gezellige werkomgeving
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  krimpen aan den ijssel22 november 2018
Leuke werkplek. Ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Veel geleerd over hoe je met klanten om moet gaan en advies geven.
Pluspunten
korting bij kruidvat
Minpunten
de heledag lopen en staan
klant is nummer 1
Verkoopmedewerkster (parttime) (huidige medewerker) –  laren noordholland13 november 2018
het is samen doel gericht werken naar een fijne werk plek,kan je omgaan met werk druk? kan je dingen tegelijkertijd? ben je leergierig en heb je zin in een uitdaging dan is Kruidvat een werk plek voor jou. je verdient na functie.. maar waar een wil is is een weg.
Pluspunten
fijne collega's die zijn het aller belangrijkste
Minpunten
de werk druk die van uit het hoofd kantoor word op gedragen. volle werk plek, verplicht kleding
Een gezellig bedrijf waar je hard moet werken
Verkoopmedewerkster (parttime) (huidige medewerker) –  Zeewolde1 november 2018
Een bedrijf waar ze goed weten wat ze willen. Goede organisatie maar het is wel hard en zwaar werk.
Pluspunten
Goede doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Lange werkdagen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Kruidvat gesorteerd op locatie