Kruidvat

Reviews voor Supermarktmedewerker (m/v) bij Kruidvat

Supermarktmedewerker (m/v)72 reviews
De Kruidvat is een leuke plek om te werken. Je hebt vooral ook afwisselend werk. Vooral ervoor zorgen dat de winkel er goed uitziet vond ik leuk.
Pluspunten
Goede samenwerking
Er wordt niet duidelijk aangegeven wat je goed of fout doet, mijn contract werd uit het niets niet verlengd zonder dat me van te voren verteld was wat ik fout deed/ beter kon doen.
Er wordt veel geroddeld op het werk over andere collega's en klanten.

Je wordt weinig bedankt en er is weinig interesse voor jou.

Er wordt teveel van je verwacht voor wat je ervoor terugkrijgt.
Ik vond het werk bij de Kruidvat erg leuk, want je kon mensen adviseren en helpen bij het maken van keuzes.
Leuk als bijbaan niet als je werkt voor een inkomen, managers krijgen een extra bonus voor de behaalde winst. Werknemers zien daar niks van terug. Salaris is net boven het minimumloon dus zou ik eerder bij een supermarkt solliciteren, daar krijg je tenminste wel normaal betaald
Pluspunten
Gezellige collega’s en sfeer
Minpunten
Heel laag salaris, net boven het minimum voor alle leeftijden, manager krijgt bonus waar werknemer niks van krijgt te zien
Ik vind het leuk werk en een leuk team. We werken samen en zorgen ervoor dat we alles optijd af hebben
Binnen dit bedrijf maak je kennis met je nieuwe collega's die al snel je het gevoel geven dat jullie samen vrienden/vriendinnen zijn.
Alles wordt op de cijfers bekeken: je collie, je snelheid, je kassa skills, aantal voordeelkaarten, hoeveelheid kassakoopjes etc.
Je wordt niet beoordeeld als persoon, maar als robot. Als je niet aan de eisen voldoet (ookal werk je er 2 weken) dan wordt je er op afgekapt.
Pluspunten
Geen minimumloon en doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Manier van omgang, stress, verwachtingen
Ik vond het werk bij de Kruitvat wel leuk om te doen
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Het werk
Ik vond de sfeer bij dit filiaal erg vervelend en werd er totaal niet op mijn gemak gesteld.
De werkdruk is hoog maar het is er niet perse slecht
Fijne werkomgeving, veel kunnen leren en goede omgang in het bedrijf
Loon was leeg. Geen gezellige werksfeer. En ik kreeg weinig uren
Pluspunten
Korting op de producten in de winkel.
Minpunten
Weinig uren.
Geen vriendjespolitiek spelen op de werk vloer,
Je medewerkers uitleggen als ze iets niet goed doen en tweede kansen kunnen geven aan nieuwelingen
Pluspunten
Niet
Minpunten
Er waren geen vriendelijke collega’s
Sollicitatie gesprek:
Ging fantastisch, we liepen naar achter, ze stelde mij wat standaard vragen, ik was enthousiast en mevrouw ook. Had dus ook snel een bijbaantje.

Werken:

1e dag dat ik er kwam werken, besefte ik mij hoe klein de paden waren. Constant mensen boos, men kan nergens langs. Je kunt nauwelijks vullen, je kar neemt het kleine stukje beschikbare pad in beslag. Elke keer als mensen binnen kwamen met scootmobiels lag alles over de vloer, zij kunnen ook niet passeren in dit filiaal.

Na een paar dagen werken kwam de bedrijfsleider naar mij toe. Er werd in de winkel gestolen en dat sinds ik er werkte. Elke keer moest ik mijn tas laten controleren, ik was niet schuldig, dus dit hield ook snel weer op.

Ook de communicatie was erg slecht. Ik mocht niet met mijn collega's overleggen alleen als een klant iets van je moest. De filiaal leider werd daar zo boos om dat stagiaires 'naar huis mochten en niet meer hoefden terug te komen'.

Ik kreeg na 2 maanden die woede ook over mij heen, omdat de casesier gevraagd had aan mij een product te halen voor een klant. Ik moest daarvoor op kantoor komen en werd een paar dagen later ontslagen.

Ik vind dit persoonlijk geen manier van omgaan. Daarom vind ik het ook niet vreemd dat dit filiaal altijd op zoek is naar personeel.
Pluspunten
Bij laatste dag werken kreeg ik een afscheidscadeautje
Minpunten
smalle winkel paden, veel dieven, erg stressvol, communicatie zeer slecht, beetje het gevoel een nummertje te zijn.
Vriendelijk en gezellige werksfeer . Niet moeilijk
Het is een leuke baan met veel afwisseling collegas zijn ook aardig. er zijn veel doorgroei mogelijkheden.
Ik vond het moeizaam want ze gebruikte me eigenlijk alleen omdat ik daar nieuw was en dat was heel naar
Slechte inwerkprocedures. Vervolgens is het contract niet verlengd en wist ik dit middels een brief ipv van de filiaalmanager.
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Werksfeer
Ik kreeg na de tweede werkdag al eisen die nooit optijd af konden komen. Leidinggevenden roddelden over je wat je dan van je (nog wel leuke) collega's hoorde. Werd op de kassa gezet omdat ik met vullen zogenaamd veelste langzaam was terwijl altijd het zweet mij op de rug stond als ik naar huis ging aan het einde van de avond (toen ik nog moest vullen) Kortom *** winkel niet gaan werken verdienen ze niet
Minpunten
alles
Iedereen praat over elkaar teveel werk en je moet alles tegelijk doen chaotisch op een drukke zaterdag waren er maar 2 mensen waar de ik de kassa moest doen en de andere niks deed ze plant je in zonder het te vermelde en dan als je niet komt zegt ze we moeten de winkel nu sluiten omdat jij niet bent gekommen terwijl je nooit was ingeplant daarbij betaald het super slecht voor hoelang je daar staat achter de kassa
Minpunten
Alles
Het is een leuk baantje om te doen als je ook goed word ingewerkt dat was bij mij niet het geval. Mijn leidinggevende gaf mij ook geen feedback en dan hoorde ik achteraf van een collega wat er over mij gezegt was. Mijn leidinggevende was gemeen tegen mij en totaal niet collegiaal.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Kruidvat gesorteerd op locatie