Reviews voor Kassamedewerker (m/v) bij Kruidvat

40 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 641 reviews
slechte werkgever
Vulploegmedewerker/kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Gelderland12 april 2019
het is wel een leuke werkplek maar ze beloven je van alles en nog wat maar ze komen beloftes niet na. Je mag je niet ziek melden of klagen over anderen want dan mag je al op gesprek komen omdat je roddelt. Ik zou aan iedereen aanraden om daar niet te gaan werken.
Het enige leuke vond ik de collega's en de vaste klanten
Pluspunten
aardige collegas's
Minpunten
onaardige leidinggevenden, te zwaar werk, eentonig werk
kruidvat hoge vucht
Kassamedewerker vakkenvuler (voormalige medewerker) –  Breda16 oktober 2018
personeel en werksfeer is heel gezellig, zou er graag weer werken, helaas is het uurloon echt laag en verandert het personeel bijna per week dus heb je alleen een goede band met de mensen die er lang werken en werken er veel mensen die geen verstand en idee hebben van wat ze aan het doen zijn. je leert er vakkenvuller en kassa, maar ook schoonmaken, alarmpjes aanzetten, etc.
Pluspunten
gezellig, diversiteit
Minpunten
laag salaris
Vakkenvuller en caissière (huidige medewerker) –  Eindhoven29 september 2018
hele leuke baan, gezellige en leuke collega´s, alleen inkomen te weinig terwijl je hard werkt
Gezellige collega’s maar zwaar (veel hetzelfde) werk tegen weinig loon.
Vulploegmedewerker/kassamedewerker (huidige medewerker) –  Noord-Holland9 september 2018
Heb een leuke eerste baan gehad bij kruidvat, het werk is alleen niet afwisselend en daarom ben ik nu opzoek naar een nieuwe baan.
Ook is het salaris bij kruidvat niet veel.
Pluspunten
Gezellige collega’s
Minpunten
Minimale loon
leuk
Vulploegmederwerker + cassiere (huidige medewerker) –  Zevenhuizen10 juli 2018
het was echt leuk om er te werken, ook leuke mensen
Zwaar werk
Vakkenvuller en kassamedewerker (voormalige medewerker) –  IJmuiden15 juni 2018
De bijbaan bij de Kruidvat was aan het begin prima. Ik werkte elke dinsdag 3-4 uurtjes om in de avond vakken te vullen. Op de planning zou dit altijd eindigen tot 21:00, maar we moesten altijd langer doorwerken omdat we door de grote aanvulling het nooit met een klein clubje af zouden krijgen. Soms werd dit langer dan een half uur en kregen we dit bedrag nooit uitbetaald omdat de leidinggevende vond dat het onze schuld was dat we het nooit afkregen.

Na mijn eindexamen heb ik ook heel veel lange dagen extra gewerkt. Soms werd er op de planning gezet dat ik in een andere filialen moest werken zonder te vragen of ik dit wilde. Ik vond dit een probleem omdat ik geen reiskostenvergoeding kreeg terwijl het filiaal soms 10 km van mijn huis was. Ik was dan dus meer geld kwijt om daar heen en terug te gaan met het OV dan voor 3-4 uurtjes daar te werken.

Als ik soms vrij wilde nemen was dat een groot probleem (ook als het ver van te voren werd aangegeven dat ik een dag niet kon), ik moest dus altijd vervanging regelenen maar niemand wilt voor je invallen dus moest je altijd andere filialen bellen.

Een collega was ook een keer heel ziek en kwam niet opdagen. Toen moest ik die dag 9 uur lang achter de kassa staan, omdat mijn leidinggevende en ik de hele dag alleen stonden op een drukke zaterdag in de zomervakantie. Ik heb toen amper pauze kunnen nemen omdat het enorm druk was in de winkel.

Na 7 maanden heb ik ontslag genomen vanwege mijn nieuwe opleiding. Ik heb ook vele dingen geleerd maar door alle vervelende incidenten ging ik gewoon niet meer met plezier naar mijn werk.
  meer...

Het assortiment van Kruidvat is wel heel leuk om te vullen maar mijn ervaring om daar te werken is heel negatief.
Gezellige collegas
Vakkenvuller/kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Lelystad7 juni 2018
Het was erg leuk ookal kreeg je bijv. minder betaald dan in een supermarkt maar was een leuke sfeer.
Leuke collega's, minder leuke leidinggevenden.
vulploeg & kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Alkmaar5 juni 2018
Het was hard werk maar alles wat goed georganiseerd.
Er werd soms te weinig uitleg gegeven, en te weinig tijd voor de hoeveelheid vul die wij haddden.
Pluspunten
goed georganiseerd
Minpunten
heel veel overwerken
vulploeg-/kassamedewerker
Vulploeg-/kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Nijverdal16 april 2018
Leuke baan met veel mogelijkheden. Pauzes werden altijd op tijd ingepland goede werksfeer.
Minpunten
vulploegtijden soms moeilijk te combineren met school
leuk.
Cassiere (voormalige medewerker) –  Den Haag23 januari 2018
Ik vond het werken bij Kruidvat best wel leuk. Ik stond meestal achter de kassa en had het daar erg naar mijn zin.
Pluspunten
geld voor eten.
Minpunten
langer doorwerken in de avond.
Mijn gehele ervaring
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Enkhuizen13 december 2017
Mijn werkdag was van 09:00 tot 18:00. We stonden eigenlijk wel altijd met z'n drieën in de winkel en het was eigenlijk altijd wel gezellig. Bij de Kruidvat heb ik echt leren kassa draaien en dat vond ik aan het begin niet heel leuk maar na loop van de tijd wende het wel. Tussen mij en mijn bedrijfsleider liep het niet helemaal goed maar daar hadden we toen een gesprek over gehad en toen ging het stukken beter. Het moeilijkste aan deze baan vond ik aan het begin toch echt wel het kassa draaien. Het leukste aan mijn baan vond ik dat het met de klanten ook gezellig was en je kon klanten toch echt wel goed helpen
Pluspunten
Mijn collega's, ik had echt hele leuke collega's
Minpunten
Dat het stroef liep met mijn bedrijfsleider
wat mijn ervaring bij Kruidvat is;
kassamedewerker/onderhoud van de winkel (voormalige medewerker) –  Eindhoven5 december 2017
qua klant vriendelijkheid valt er bij Kruidvat nog wat te leren. Je verdiende weinig en kreeg daar maar weinig voor terug. We hebben wel altijd een gezellige groep met collega's gehad wie had altijd voor elkaar klaar stonden.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
weinig verdienen
Gezellige mensen
Vulploegmedewerker/kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Blaaksedijk15 oktober 2017
Ik heb geleerd hoe ik met geld om moet gaan en dat je veel inzet moet tonen al wil je meekunnen.
Pluspunten
gezellig
Minpunten
korte pauze
Leuk werk
Vulploegmedewerker, Kassiere (voormalige medewerker) –  Glanerbrug27 september 2017
leuke collega's. Doorgroeimogelijkheden weet ik niet heel goed.
Pluspunten
Top personeel
Minpunten
Wisseling van leidinggevende
planning
Kassa medewerker (voormalige medewerker) –  Leersum14 juli 2017
Beter praten met elkaar en meer dan 2 mensen in plannen overdag.
kruidvat
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Hoogstraat14 mei 2017
ik krijg super slecht betaald maar ik vond de werkomgeving wel super leuk
Pluspunten
behulpzaam, leergierig
Minpunten
niet mijn meing eerlijke durf te geven, verlegen
gezellige collega's dat maakt het werken leuk
verkoopmedewerker/kassamedewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam, verkoopmedewerker1 mei 2017
jammer genoeg is de baas minder leuk en heeft geen gevoel van uit een ander.
Pluspunten
gratis eet geld
Minpunten
er mag geen drinken van gekocht worden wel mij een menu
Positieve werkomgeving
Vulploegmedewerker/kassamedewerker (huidige medewerker) –  Zwolle30 januari 2017
Gezellige sfeer. En met vragen kan je altijd terecht. Ik heb het erg naar mijn zin bij Kruidvat! Leuk team!
Pluspunten
Gratis eten voor avonddienst als je voor 16:00 begint
Minpunten
Ruilen kan af en toe lastig zijn.
Productieve en leerzame werkomgeving
vulploegmedewerker & kassière (huidige medewerker) –  Almere-Haven25 december 2016
Een typische dag op het werk is een dag aan de kassa of vakkenvullen, waarbij er een vrolijke sfeer is met gezellige collega's en veel klanten met vragen. ik heb geleerd sociaal te zijn met mensen, om flexibeler te werken en om veel geduld te hebben. de meeste van mijn collega's kende ik van school en zijn ook van mijn leeftijd dus het klikte heel erg en het was altijd heel erg gezellig. het moeilijkste van de baan was de geïrriteerde klanten die soms erg boos waren en tegen je begonnen te schreeuwen alsof het jou winkel en jou regels zijn. (meestal door de acties). het leukste van de baan zijn de leuke spulletjes die kruitvat verkoopt en de dingen die we soms gratis meekregen als er veel van over was.
Pluspunten
Gratis spulletjes mee naar huis.
Minpunten
Geiriteerde klanten
Caissière (voormalige medewerker) –  Rockanje13 december 2016
Altijd met plezier gewerkt.
Mocht vaak verschillende dingen doen wat het erg leuk maakte.
Leuke gezellige collega's.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Kruidvat gesorteerd op locatie