Kruidvat

Reviews voor Kruidvat in Utrecht

Utrecht12 reviews
Kruidvat is een leuk bedrijf om in te werken maar het is wel hard werken. Heel veel normen waar aan gehouden moet worden wat soms onmogelijk lijkt. Veel doorgroei mogelijkheden.
Pluspunten
Verschillend werk
Minpunten
te veel werk
Je rouleert veel qua werkzaamheden op het werk. Van kassa tot het ombouwen van een volledig schap. Er is altijd genoeg te doen, ook als het rustig is qua klanten. Je werkt over het algemeen in een redelijk groot team, dus je hebt altijd mensen om je heen.
Pluspunten
Afwisselend
Minpunten
Geen overuren uit betaald
Dit was voor mij een bijbaan als verkoopmedewerkster. Het leukste van deze baan was het contact met de klanten.
Omdat ik hier al werktte mocht ik alles doen wat ik normaal ook deed.
Prima collega's, erg gezellig, diversiteit aan taken. Salaris is minimaal gezien wat je er voor terug moet doen. Werkdruk is hoog, alle taken moeten op een tijd die vaak onmogelijk te halen is gezien er ook nog klanten in de winkel zijn..
Pluspunten
Leuke bedrijfsuitjes
Minpunten
Salaris en werkdruk
* Vakkenvullen/kassier
* Voor mij zelf opkomen

* Mijn collega's waren gezellig.

* Dat het nieuw was, echt met klanten in contact komen.

* Het leukste was dat je collega's je warm gevoel geven.
Pluspunten
De sfeer
Minpunten
Altijd druk op de juiste momenten goede keuzes maken en klaar staan voor elkaar
Het afrekenen van artikelen en het beantwoorden van vragen van klanten is iets waar je constant mee bezig bent.
Het is een bedrijf waar je kans krijg op doorgroeimogelijkheid. Het hang af welke filiaal, niet ieder filiaal geef hetzelfde mogelijkheden.Bij mij ging het anders omdat ik vroeger al in zo'n branche heeft gewerkt, en me studie heeft ook te maken met deze richting. Dus voor mijn ging het lekker makkelijk. Zoals de dagelijkse opdrachten weet ik al hoe het moest, als de winkel niet druk is, zoals rekken vullen, schappen doen, schoonmaken, bestelling toevoegen en nog veel meer. Gelukkig had ik leuke collega's waar ik veel van ze had geleerd. Beide filialen waar ik heb gewerkt had ik leuk ervaring, vind nog steeds jammer dat me contract niet verlengd is door bezuiniging. Ik kan me niet herinneren wat het moeilijkste was tijdens deze baan het kan zijn dat de vrachten soms te zwaar waren waar het niet fijn is als vrouwen moeten optillen, maar je kan altijd voor hulp vragen. Het leukste van het baan was omgaan met de klanten. Ik voel me gelukkig wanneer ik iemand kan helpen met advies geven, raden over een product. Dat was van zeer belangrijk voor me omdat zonder klanten heb je geen verkoop en ook al het druk is en je heb geen hoge omzet heb ik het gevoel dat ik mijn werk niet goed heeft gedaan. Ik wil iedere dag een schouderklop daarom probeer ik mijn taken zo goed mogelijk af te ronden.
Pluspunten
Mocht soms eerder naar huis of mocht ik kiezen dat ik in de winkel mag staan of achter de kassa!
Minpunten
Soms breng ik lange gesprek met een klant.
Ik heb hier maar kort gewerkt, ik werkte met leuke collega's maar de sweer was niet altijd even gezellig.
Pluspunten
Mac aan de overkant
Minpunten
Geïrriteerde sweer
winkel ordenen

klanten helpen

veel spiegelen

winkel netjes houden
Heb niet veel geleerd werd steeds opgeschoven. Mocht naar school daar heb ik meer kunnen leren en VID diploma kunnen behalen. Wat ik van andere collega's heb geleerd is openen en sluiten, kassa's opmaken, allround werken, bestellen, balansen, vracht avonden draaien als leiding gevende, in de winkel als leiding gevende, ook invallen in andere winkels. Filiaalmanager en de assistent hebben weinig geholpen. Dagen lange uren achter kassa. Moeilijkste van mijn baan was om mijn mond te houden wat ik echt dacht, want er was totaal geen respect en waarde tussen de medewerksters en filiaalmanager en de assistent. En we kregen nog bijnamen van de filiaalmanager beledigende namen. Leukste van mijn baan was dat we collega's onder elkaar heel leuk konden werken met een super sfeer. Hoofdkantoor van Kruidvat of directie ze doen niet veel alleen winkels bekijken om de maand.

Wat ik hier uit geleerd heb is je doet je best wat niet gewaardeerd wordt. Professioneel zijn ze niet, al is t een grote drogisterij in Nederland. Geen waarde en respect maakt je ze zeker niet perfect.
Pluspunten
Collega's onder elkaar
Minpunten
Wordt niet gewaardeerd geen respect
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.