Kruidvat

Reviews voor Kruidvat in Heteren

Heteren26 reviews
Wat het werk leuk maakt, zijn de mensen met wie je werkt. net als school vind je de groep waarmee je zit. of als je alleen wilt zijn, is dat ook prima. bepaalde functies moet je veel lopen en andere kun je lang op één plek staan. Het is geen moeilijke klus, het is gewoon constant dezelfde procedure, dus het is gemakkelijk aan te pakken.

Management is redelijk goed. Als u een klacht heeft, proberen ze deze snel op te lossen. het moeilijkste van het werk is dat je bepaalde functies voor een lange periode op één plek moet houden
Pluspunten
Toeslagen
Minpunten
Lange werkdagen
alles moet volgens de teamleider hun regels
je mag hier niet vanaf wijken hun wil is wet
bedrijfscultuur
Ik vind leuk auto rijden en verschillende plek,verschillende adressen
Het is veel en hard werken maar het verdient goed en niemand is te lui om je te helpen als je iets niet snapt of gewoon even hulp nodig hebt met iets anders
Prima bedrijf hard werken en genoeg mogelijkheden om door te groeien!
Door de hoge werkdruk moet je vrijwel de hele dag rennen om je target te kunnen halen. Geen tijd om even met collegas te praten omdat iedereen zijn eigen werkstation heeft. Het personeel kent een hoog verloop door de onaangename werkcondities
Pluspunten
Kantine
Minpunten
Hoge werkdruk, hoge targets
Vond het leuk om wat bij te kunnen verdienen tijden mijn opleiden. ideale plek voor student.
Ik heb het echt fijn collega's gehad. We stonden voor elkaar klaar dus teamwork.
Tussen die tijd heb ik op alle afdelingen mogen ontwikkelen.
Pluspunten
Ik mocht mezelf ontwikkelen
Minpunten
Gebrek aan tussentijdse evaluties
Je leert er wat hard werken is zonder, dat je er op voor kunt bereiden. Je moet er ook tegen kunnen dat ze je inplannen ookal heb je afspraken'.
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
slechte referentie
Zelf heb ik even in een minder periode gezeten met ontzettend veel tegenslagen waardoor ik mij een aantal keer gedwongen ziek moest melden.

Eerste keer was een bedrijfsongeval waar ik zelf niks aan kon doen

De tweede keer was ik door mijn rug gegaan waardoor ik niks kon doen qua tilwerk

De derde keer 1 dag omdat ik te horen kreeg dat mijn moeder voor de tweede keer een herseninfarct had gehad en ik natuurlijk naar haar toe moest.

De 4e keer was omdat ik zeer overspannen was geraakt door o,a, het bovenstaande en natuurlijk de financiele gevolgen daarvan. Helaas kreeg ik 0,0 begrip en werd er eigenlijk geimpliceerd dat ik de boel liep te belazeren en besloten ze mij te ontslaan wegens onbetrouwbaarheid.
Pluspunten
Aardige collega's
Minpunten
Slecht bestuur, behandelt worden als een cijfer, slecht materiaaL om mee te werken, etc.
goed gewerkt, sfeer goed, teamleid was moeilijk mw, goed colega`s
Zij doen voorkomen of het er in zit om in aanmerking te komen voor en contract, maar het blijkt dat als je te oud bent dit onder geen beding gaat gebeuren...er word alleen gemotiveerd door een eventueel contract aan te bieden......tot aan het laatste moment van je tijdelijke contract..
Het is een leuk en groot bedrijf, leuke collega's waar je mee samen werkt. Goeie verdiensten en reisvergoeding.. sommige afdelingen zijn wat zwaarder maar je kunt het aan. Je hebt afdelingen die wat makkelijker zijn, maar je moet een weg voor je eigen vinden.
Pluspunten
Je verdient goed
Minpunten
Dag voor dag een sms of je moet werken of niet.
vioce picken door de gangen heen. colli's netjes op een pallet leggen tot een hoogte van 1,80. ben je klaar seal je de pallet in en begin je aan je volgend filiaal. we hebben 2x een 30 min pauze das erg prettig.
Pluspunten
betaald goed
Minpunten
geen contract mogelijk
een werkdag bij de kruidvat was hard werken. je werkte alleen en had vrijwel geen contact met andere. het orderpicken in een gang was ook redelijk zwaar omdat je 8 uur lang staat en heen en weer moet lopen. Mijn collega's waren bijna allemaal pools, wat het voor mij lastig maakte om in de pauzes met ze te communiceren. het moeilijke van de baan was om de hele dag gefocust te blijven. je bent de hele dag orders picken en het beste is om in een constant tempo te werken en niet te verslappen. dit vond ik af en toe lastig.
Minpunten
weinig contact tot geen sociaal contact
Men begint de enen week vroeg van 6.00 tot 14.00
De andere week van 14.00 tot 22.00.

Mijn werk is alarmstickers plakken op de artikelen en plastic(sleeve) om de artikelen doen.

Wat ik heb geleerd is toen ik nog bij de TD zat dat ik nauwkeuriger bent geworden met dingen maken.

De directie is niet menselijk.

Mijn collega`s zijn oke kan ik goed mee samen werken.

Het moeilijkste van de deze baan is de ploegendienst.

Het leukste is er niet,wel toen ik bij de TD zat nu niet.
Pluspunten
Minpunten
Het werk en de directie bevalt me niet.
zeer goed bedrijf heel lekker om te werken gezellig goed bereiding
Pluspunten
goed
Minpunten
Leuk bedrijf voor mensen die van aanpakken houden. Leuke collega's en prettige werksfeer.
Echt werk waar je een nummer bent. Vriendjes met de juiste mensen maken is belangrijker dan je kwaliteiten.
Wel leuke collega's en vriendelijke teamleiders.

Makkelijk, maar eentonig werk.
Pluspunten
Vriendelijke mensen
Minpunten
weinig contact met anderen tijdens werkzaamheden
je werk in verschillende ploegendiensten, lopende band werk, massa werk, veel staand werk.
In ploegendienst werken.
Hard werken, want je moest een target halen.

Weinig begrip en waardering voor de verrichte werkzaamheden.

Je bent gewoon een nummer daar, elke dag worden er nieuwe medewerkers ingewerkt, dus je ziet ze komen en gaan.

Per afdeling was het verschillend bij de ene haalde je hoge colli aantallen en bij de andere werkte je jezelf de ballen uit de broek om de gestelde target te halen.

Ze leggen 1x alles uit. Daarna roeleer je met verschillende afdelingen.

Ze hanteren een sms systeem, trap daar vooral niet in. Gaat 5maanden elke dag goed en zodra ze je zat zijn. Krijg je geen smsjes meer of emails, of het rooster vd week ervoor hangt er op vrijdag nog zodat je niet kunt zien of je maandag er moet zijn.

Ik heb altijd overal voor ingezet en hield me mond dicht daar houden ze van. Dus tijdens de beoordeling kreeg ik een hoge waardering.
Pluspunten
leuke collega's, hard werken, verschillende afdelingen
Minpunten
weinig waardering, je bent een nummer en geen medewerker die hard voor hun werkt
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.