Kruidvat

Reviews voor Kruidvat in Amsterdam

Amsterdam37 reviews
Ik vond bij de Kruidvat werken een leuke ervaring, en heb er het een en ander geleerd.
Pluspunten
Manager
Minpunten
Begrip
Ze hebben het personeel verkracht ze willen dat het personeel konten likt anders kom je er niet tussen en ze zoeken altijd iets om je te ontslaan het een vreselijke coltuur
Pluspunten
Minpunten
Alles
Mijn contract is niet verlengd vanwege de corona werd mij gezegd. Maar 2 weken voor ik uit dienst kwam werden er 2 nieuwe dames aangenomen. Dan denk ik huh maar er werd gezegd dat er overbezetting was. Nou ik voel mij gediscrimineerd niet voor m'n geloof maar om mijn leeftijd. Ik ben 40 maar werk wel hard.
de filliaal waar ik werk is relaxed. niemand is streng. ik ben vulploeg. de dingen die ik moet doen is spiegelen, opruimen en soms kassa. en de collega's zijn matig. sommige roddelen over je. de leidinggevende zijn soms egoistisch. ze denken dat ze wat zijn en dat iriteerd mij het meest. ik raad dit baan niet aan als je een student bent want je verdiend ook weinig. maar het is wel iets beter dan supermarkten.
Een bedrijfsleider die niet weet wat communicatie in houd met personeel, die alles door brieft aan personeel waar over geklaagd word en dus zo wrijving creeert tussen personeel.
Winkel tip op op orde , nadat ze het personeel getiraneerd heeft!! gooit personeel er uit omdat ze niet mee willen op bedrijfs uitjes, of omdat ze te stil zijn en niet in het team passen. Tip vermijd de Kalverstraat

Op paiee moet je habdelen in B en in praktijk op ckalverstraatvoorsollicitant vermijd, Kalverstraat
Ik heb hier met veel plezier gewerkt!
De klanten helpen vond ik het leukst!
Pluspunten
Altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van persoonlijke verzorging
Minpunten
Je wilt alles kopen!
bij de kruidvat ben je verantwoordelijk over alles op de werkvloer
Het is een bedrijf die absoluut niet nadenkt hoe het makkelijker kan voor de medewerker. Je moet veel doen in de korte tijd die je hebt. Elke maandag de koppenombouwen en dan ging kop 1 naar kop 3 en en kop 5 naar kop 1. En daar was je al de hele ochtend mee bezig. zet ze lekker op wieltjes scheel uren!! Pos doen jongens je krijgt dozen binnen waar de honden geen brood van lusten.
Pluspunten
Mogrlijkheid om veel te werken
Minpunten
Slecht salaris, te hoge werkdruk
Totaal niet begripvol met het personeel. Werken en mond houden, de hoge personen (districtmanagers) hebben weinig ervaring er rommelen maar wat aan.
Bij young retail talent staat dat je begeleid wordt. Maar dat gebeurd niet. Ze komen naar je toe en vragen aan je wat moet je nog kennen om een team te begeleiden -_- Waardeloos als je voor het eerst bij kruidvat begint. Geen feedback gekregen en het enigste wat je te horen krijgt is als je tegen een muur aan loopt. Niet aanbevolen als eerste werk plek voor iemand.
Pluspunten
Als je alles kan zonder begeleiding dan is dit perfect.
Minpunten
Slechte communicatie
Werken onder druk. Klanten helpen en tegelijkertijd ook je eigen taak uitvoeren.
Er was leuke werk sfeer, maar een nalatig bedrijf.
Pluspunten
je krijgt gratis eten (soms)
Minpunten
Te weinig salaris
ik ben erg blij met de filiaalmanager en assistent filiaalmanager bij vestiging bijlmerplein hoe hun zijn en ze dingen oplossen. het is ook een hele prettige werksfeer.
Leuk werk met leuke collega's, moest helaas weg wegens verandering van schoolrooster.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
gure buurt
kruidvat op de bilderdijk straat is een super leuk filiaal
erg veel geleerd daar
het was erg gezellig bij ons. Ik had het naar mijn zin daar.
Kruidvat is een winkel waar diverse producten kunt kopen.
Een typische werk dag in kruidvat ziet er als volg uit: je begroet je collegas en je baas, en je begint met werken in je eigen functie.

De management en werksfeer is heel erg goed en positiefe, collegas en baas zijn heel aardig en lief.

Het moelijkste van vakken vullen is dat je doodmoe terug thuis komt, en het leukste ervan is is dat je veel contact hebt met mensen.
Pluspunten
Aardige collegas en baas
Minpunten
vermoeidheid
Toen ik werkte bij de Kruidvat heb ik veel geleerd namelijk: veel samenwerken, hoe je met klanten moet omgaan en om producten te verkopen dat zijn inmiddels ook mijn pluspunten geworden.
Pluspunten
Uitjes
Minpunten
Zwaar werk
Bij de kruidvat werk je hard voor een klein zakcentje.
Niet zo een leuke werkomgeving, leidinggevende waren niet bepaald aardig. Ze hadden ook geen structuur, winkel was altijd een chaos.
Minpunten
Chaos
Heb 3 jaar met veel plezier bij de kruidvat gewerkt, is alleen lastig met kinderen combineren. Wil niet in de middag, avond en weekenden werken
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Zaterdagwerken
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.