Kruidvat
vermoeiend werk als je assistent manager bent. Heel vroeg opstaan en heel veel lichamelijk en geestelijk druk. Is het geld zeker niet waard als je geen leuke sfeer in de winkel hebt
de filliaal waar ik werk is relaxed. niemand is streng. ik ben vulploeg. de dingen die ik moet doen is spiegelen, opruimen en soms kassa. en de collega's zijn matig. sommige roddelen over je. de leidinggevende zijn soms egoistisch. ze denken dat ze wat zijn en dat iriteerd mij het meest. ik raad dit baan niet aan als je een student bent want je verdiend ook weinig. maar het is wel iets beter dan supermarkten.
Ik vind het leuk om klanten te helpen als ze iets niet kunnen vinden en dat ze met een glimlach de winkel verlaten
De kruidvat is een een stressvolle werkplek. Wel gezellig, maar vooral heel de dag door werken als een PAARD!!
Zeer aangename collega's. Alleen zeer verschillende vaak. Ontspannen sfeer
Minpunten
Verschillende collega's
travail très agréable, bonne esprit d’équipe et très bonne organisation
Ik werd ontslagen toen ik zwanger werd.
Wat niet mag natuurlijk.

Ik was het verkoop in de drogisterij aan volgen waar ik minimaal drie jaar aan vast zat (. financiël dan ) stopte ik eerder Moeste ik naar rato terug betalen. Maar ontsloegen mij wel in een keer,overbezetting was hun argument, terwijl ze in andere filalalen mensen weer leende door personeel tekort, dus zo corrupt als maar wat hoe ze het spelen. Soms moesten we ook van de filiaal manager alles afmaken na de werktijd maar deze uren werden niet betaald.en dit spelletje ontslaan hebben ze later ook bij een andere collega gedaan ook omdat ze zwanger was. Triest!
Leuke werkomgeving, fijne collega's, veel geleerd.
afwisselend werk, veel sociaal contact, kan soms nogal chaotisch worden met de vele acties elke week om alles op tijd in de rekken te kunnen zetten
Travail à la caisse et en réassortiment des rayons. Le travail demande d'allier rapidité dans l'exécution des gestes et concentration. Il est également essentiel d'assimiler vite le fonctionnement de la caisse.
De werkdruk is hoog maar het is er niet perse slecht
Een van de leukste baantjes die ik ooit gehad heb. Je mag van alles doen, van werk achter de kassa tot het tellen van de kassa's voor het in de kluis zetten en het vullen van de vakken en natuurlijk het schoonmaken van de winkel.
Heb er altijd leuk en gezellig gehad met me collega's en konden goed met mekaar omgaan als er wat was kon je altijd naar je leidinggevende gaan het het vertellen.
Werk sfeer was niet leuk, hoge werkdruk en weinig salaris
De werkdruk was in mijn optiek veel te hoog doordat de tijd zeer nauwkeurig in de gaten werdt gehouden door het gebruik van kookwekkers. Dit werkte mijn productiviteit alleen maar tegen. De collega's waren daarentegen erg aardig en ik kon het goed met ze vinden.
ik werk nu al reeds een jaar en 5 maanden bij kruidvat geraardsbergen vroeger leuk met vorige filiaalmanager de nieuwe echt niet te doen constant tempo tempo tempo je mag ze niet antwoorden enkel ja en nee zeggen ben blij dat ik er ver weg ben
Travaille en équipe très dure physique également, mais sympa et agréable, surtout quand le responsable est correct et exigeant et toutes le mondes connais ça place.
Pour moi c'était une super expérience
Het "sollicitatiegesprek" bestond enkel uit "aanwezig zijn". Ik kwam toe op het afgesproken uur en ik had meteen de job.
Ik heb er een half jaar gewerkt en ben blij dat ik er weg ben.

Ik werd vaak om 23u opgebeld om te vragen of op mijn vrije dag wilde komen werken en werd afgesnauwd wanneer ik weigerde. Nadat ik er 2 maand ervaring had was ik verantwoordelijk over de jobstudenten en de sluiting en opening van de winkel

Na
Pluspunten
Werk
Minpunten
Loon, samenwerking, niet flexibele werkgevers
Fijne werkomgeving, veel kunnen leren en goede omgang in het bedrijf
er is de hele dag wat te doen en het is heel afwisselend werk
Ik vond het super leuk bij de Kruidvat te werken en het team waar ik mee werkte was ook echt super leuk/lief, maar ik kon het niet zo goed met het nieuwe team. Sommige collega’s waren niet altijd even collega vriendelijk.
Pluspunten
Leuke winkelsfeer
Minpunten
Niet zo leuke werksfeer (collega’s onderling)
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.