Kruidvat
vermoeiend werk als je assistent manager bent. Heel vroeg opstaan en heel veel lichamelijk en geestelijk druk. Is het geld zeker niet waard als je geen leuke sfeer in de winkel hebt
na gesprek , binnen het uur te weten gekomen of ik mocht startten
heel positief onthaalt
Werken bij de kruidvat heeft zn voor en nadelen
Wat je vooral moet doen is of kassa of vakkenvullen en vracht vullen

Vond het alleen erg jammer dat er vaak geroddeld word of dat ze je als jongere de rotklusjes laten opknappen

Er word ook van je verwacht dat je alles heel snel leert en oppikt en snel werkt

Verder wel gezellig, werken veel jongeren
Pluspunten
Krijgt geld voor je eten
Minpunten
Staan in mn review
Ze hebben het personeel verkracht ze willen dat het personeel konten likt anders kom je er niet tussen en ze zoeken altijd iets om je te ontslaan het een vreselijke coltuur
Pluspunten
Minpunten
Alles
Très bonne équipe , très bon cadre de travail . On m’a bien formé
Er wordt niet duidelijk aangegeven wat je goed of fout doet, mijn contract werd uit het niets niet verlengd zonder dat me van te voren verteld was wat ik fout deed/ beter kon doen.
Er wordt veel geroddeld op het werk over andere collega's en klanten.

Je wordt weinig bedankt en er is weinig interesse voor jou.

Er wordt teveel van je verwacht voor wat je ervoor terugkrijgt.
Je ben collegiaal en houd ervan om er voor de mensen te zijn en ze te helpen daar war nodig is.
Eigenschappen die je moet hebben : Flexbiele inzetbaar, inzicht hebben en werk zien eventuele motivatie om door te groeien.

Het werk is erg leuk maar soms ook wel zwaar vooral vracht dag is pittig en moet je ook echt aanpoten om het af te krijgen maar dat vind ik juist een leuke uitdaging.

De sfeer is informeel naar je collega's en formeel naar de klanten en ik vind dat erg fijn. Het is dus ook erg belangrijk dat je wel klantvriendelijk bent en goed om kan gaan met eventuele lastige klanten of stress door drukte en klantvragen.

Lijkt dit je wat solliciteer dan via werkenbijkruidvat.nl
Pluspunten
Personeelskorting, sfeer
Minpunten
7 dagen in de week beschikbaar zijn om te werken
Laten we beginnen met hoe ik werd ingewerkt. De persoon die mij ging inwerken liep niet met mij de winkel rond om te laten zien waar alles staat, nee hij/zij vertelde gewoon een beetje waar alles stond. Ik werd gelijk achter de kassa gezet (logisch want dat wou ik). Het werd een beetje uitgelegd hoe het werkte en hoe het moest en na vijf minuten stond ik al alleen. Ook werd ik niet in het magazijn rondgeleid. Als een klant iets wou terug brengen, moest ik elke keer iemand erbij halen omdat mij niet werd uitgelegd hoe ik dat moest doen. De tijden van het vullen weet je niet van te voren. Ze zeggen één dag van te voren, maar heel vaak was het pas dezelfde dag als dat je ook moest vullen. In de groepsapp werd vaak gevraagd wie er dan kon, dus als je niet snel genoeg was dan werd je niet ingepland. Soms was het ook zo dat je al wel voor het vullen ingepland stond. Het rooster wist ik soms pas één dag van te voren. Het was ook een keer zo dat ik niet kwam omdat ik niet wist dat ik moest werken, blijkbaar hangt er in het magazijn een rooster van de volgende week. Mij was niet uitgelegd dat er rooster was in het magazijn, de dag ervoor had ik nog op mijn roosterapp gekeken en daar stond niks in, dus ik dacht dat ik vrij was. Gelukkig zei mijn baas dat het kon gebeuren. Heel vaak kan het ook zijn dat je niet hoeft te vullen en dat je vrij bent. Je hebt dus geen duidelijkheid. Je merkt ook heel erg wie er al langer werkt, want die willen het maar al te graag laten zien, bijvoorbeeld als je iets niet weet waar het moet staan, zeggen ze op een kattige toon "dat moet daar". Als je bij de - meer...
Pluspunten
redelijk loon
Minpunten
onduidelijkheid in bijna alles
Beaucoup appris
Bonne esprit d’équipe

Bonne clientèle
Pluspunten
Bonne équipe
Ik vond bij de Kruidvat werken een leuke ervaring, en heb er het een en ander geleerd.
Pluspunten
Manager
Minpunten
Begrip
J’ai fait un stage de 1 semaine et temp donné qu’il y a eu le coronavirus et sa m’a parue fatiguant mais normal pour un travail de vendeuse
De Kruidvat is een leuke plek om te werken. Je hebt vooral ook afwisselend werk. Vooral ervoor zorgen dat de winkel er goed uitziet vond ik leuk.
Pluspunten
Goede samenwerking
Bij kruidvat gaat de tijd snel en qua betaling is het redelijk
Pluspunten
Salaris voor weekendhulp is redelijk
Minpunten
Werksfeer kan beter
Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
laag uurloon
Ik ben 17 jaar oud en ik beb op zoek Naar een bijb
Pluspunten
Ik weet niet
Minpunten
Ik weet niet
Ik vond het werk bij de Kruidvat erg leuk, want je kon mensen adviseren en helpen bij het maken van keuzes.
Leuk als bijbaan niet als je werkt voor een inkomen, managers krijgen een extra bonus voor de behaalde winst. Werknemers zien daar niks van terug. Salaris is net boven het minimumloon dus zou ik eerder bij een supermarkt solliciteren, daar krijg je tenminste wel normaal betaald
Pluspunten
Gezellige collega’s en sfeer
Minpunten
Heel laag salaris, net boven het minimum voor alle leeftijden, manager krijgt bonus waar werknemer niks van krijgt te zien
afgelopen twee jaar met plezier gewerkt. Werkdruk best wel hoog.
Ik vind het leuk werk en een leuk team. We werken samen en zorgen ervoor dat we alles optijd af hebben
Collega's en management waren niet begripvol, lieten je vooral aan je lot over.
Wanneer er een sterfgeval is wordt er geen begrip getoond.

De werkdagen zijn, ondanks de niet zo zeer lange uren, heel erg vermoeiend en je krijgt hier niet genoeg pauze voor.
Werken bij Kruidvat is verschillend bij filiaal, maar vaak erg leuke mensen. Je kan leuk praten met ze, tijdens of buiten het werk. Een bijkomend nadeel is dat Kruidvat zelf soms erg onmenselijk kan zijn qua deadlines. Zonder een leuk team word het erg lastig om dit werk vol te houden.
(Zelf bof ik erg)
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.