Kruidvat Reviews

577 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 685 reviews
Ondankbaar werk
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Den Haag6 december 2019
Er wordt heel veel misbruik gemaakt van de goedheid van medewerkers
Pluspunten
Minpunten
Heel veel werkdruk
Komen afspraken niet na.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amersfoort5 december 2019
Beloven je dingen die uit eindelijk niet gebeuren. Opleiding wordt je aangegeven maar nooit voltooid, jaar voor bezig geweest maar blijven volhouden dat zo is. Aangeven dat ze 20uren contract willen geven maar je uren minderen. En zodra je 2 weken vakantie heb nog maar net je rekeningen kunnen betalen vanwege het 3uren contract.
Pluspunten
Collega’s onder elkaar gezellig.
Minpunten
Afspraken niet nakomen.
productief en gezellig
vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Mijdrecht2 december 2019
Als je houd van lekker aanpakken gezelligheid en een prima salaris, is dit een goede bijbaan, zo was dat het ook voor mij!
Pure drama
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Leeuwarden30 november 2019
Sollicitatie gesprek:
Ging fantastisch, we liepen naar achter, ze stelde mij wat standaard vragen, ik was enthousiast en mevrouw ook. Had dus ook snel een bijbaantje.

Werken:
1e dag dat ik er kwam werken, besefte ik mij hoe klein de paden waren. Constant mensen boos, men kan nergens langs. Je kunt nauwelijks vullen, je kar neemt het kleine stukje beschikbare pad in beslag. Elke keer als mensen binnen kwamen met scootmobiels lag alles over de vloer, zij kunnen ook niet passeren in dit filiaal.

Na een paar dagen werken kwam de bedrijfsleider naar mij toe. Er werd in de winkel gestolen en dat sinds ik er werkte. Elke keer moest ik mijn tas laten controleren, ik was niet schuldig, dus dit hield ook snel weer op.

Ook de communicatie was erg slecht. Ik mocht niet met mijn collega's overleggen alleen als een klant iets van je moest. De filiaal leider werd daar zo boos om dat stagiaires 'naar huis mochten en niet meer hoefden terug te komen'.
Ik kreeg na 2 maanden die woede ook over mij heen, omdat de casesier gevraagd had aan mij een product te halen voor een klant. Ik moest daarvoor op kantoor komen en werd een paar dagen later ontslagen.

Ik vind dit persoonlijk geen manier van omgaan. Daarom vind ik het ook niet vreemd dat dit filiaal altijd op zoek is naar personeel.
Pluspunten
Bij laatste dag werken kreeg ik een afscheidscadeautje
Minpunten
smalle winkel paden, veel dieven, erg stressvol, communicatie zeer slecht, beetje het gevoel een nummertje te zijn.
Gezellige sfeer waar je het heel erg naar je zin kan hebben
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven29 november 2019
Werken bij Kruidvat is vooral met de klanten omgaan, op zaterdag moet je de vracht erin krijgen maar op de andere dagen is dat niet. Er is heel weinig stress en er is veel tijd om te praten met klanten of collega's, als je ondertussen maar wel je taken afkrijgt. Door het kleine aantal medewerkers zijn ze ook heel blij met je als je komt werken.
Pluspunten
Weinig werkdruk
Minpunten
Je verdient niet echt super veel maar wel ruim voldoende
top bedrijf
verkoop mederwerker (voormalige medewerker) –  Ridderkerk29 november 2019
was een zeer geweldig bedrijf
gezelig veel klanten
Vakkenvuller
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Brielle26 november 2019
Vriendelijk en gezellige werksfeer . Niet moeilijk
Hard werken
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Limburg22 november 2019
Al vanaf dag 1 word je niet goed ingewerkt, je word meteen in het diepe gegooid.
Ze gaan er vanuit dat je in de eerste weken al enorm snel bent en weet hoe alles moet; ik geloof dat iedereen wel snapt dat dit dus totaal niet kan.

Vaak gehoord dat ik te langzaam ben, het sneller moet (hoe dan als er constant mensen aan de kassa staan?), zuchten als ik weer een vraag had.. de collega's zijn helaas ook niet allemaal even gezellig, altijd over elkaar roddelen en zeuren wat de andere collega de dag ervoor wel weer niet goed gedaan heeft.. ik bedoel.. laat iedereen in zijn of haar waarde en kijk eerst naar jezelf!

Ik werk er nog, nu scheelt het dat ik niet veel uren werk, maar een fulltime baan zou ik nooit nemen bij Kruidvat.
Of je moet interesse hebben in een functie als filiaalmanager, die hoeven naar, hoe ik het zie, minder hard te werken dan ik als verkoopmedewerkster.
Pluspunten
Gezellige winkel
Minpunten
Te hoge werkdruk
Leuk voor als vulploeg
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Zwolle20 november 2019
Ik heb er bijna 10 jaar gewerkt. Hele leuke tijden gehad voor ook mindere.
Er wordt veel beloofd qua doorgroeien, maar als je niet goed bent met iemand van het hoofdkantoor of manager gebeurt dat niet.
Verkoopmedewerkster
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Sliedrecht20 november 2019
Beste plek om werkervaring op te bouwen.Had heel erg naar me zin tijdens het werken boij Kruidvat.
Leuk bedrijf.
verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Oss10 november 2019
Je eigen ding doen. Leuk bedrijf. Fijne tijden. Leuke collegas.
leuke baan goeie sfeer
vakkenvuller, kassamedewerker en winkelmedewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam9 november 2019
Het is een leuke baan met veel afwisseling collegas zijn ook aardig. er zijn veel doorgroei mogelijkheden.
Moeizaam
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Den Bosch8 november 2019
Ik vond het moeizaam want ze gebruikte me eigenlijk alleen omdat ik daar nieuw was en dat was heel naar
de werk druk is hoog
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Julianadorp7 november 2019
de werk druk bij de kruitvat is hoog je krijgt tijd voor de taken die je moet doen
Was wel wat moeilijk!
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Veenendaal5 november 2019
In Kruidvat is het werk wat klein beetje moeilijk, dat vind ik zelf omdat de winkel te klein is.
Ongezellig en chaotische werkplek
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Oud-Beijerland3 november 2019
Slechte inwerkprocedures. Vervolgens is het contract niet verlengd en wist ik dit middels een brief ipv van de filiaalmanager.
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Werksfeer
Productieve en sfeervol
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Heteren28 oktober 2019
Wat het werk leuk maakt, zijn de mensen met wie je werkt. net als school vind je de groep waarmee je zit. of als je alleen wilt zijn, is dat ook prima. bepaalde functies moet je veel lopen en andere kun je lang op één plek staan. Het is geen moeilijke klus, het is gewoon constant dezelfde procedure, dus het is gemakkelijk aan te pakken.

Management is redelijk goed. Als u een klacht heeft, proberen ze deze snel op te lossen. het moeilijkste van het werk is dat je bepaalde functies voor een lange periode op één plek moet houden
Pluspunten
Toeslagen
Minpunten
Lange werkdagen
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Vaassen26 oktober 2019
Voornamelijk werken na sluitingstijd. Dag bestond alleen uit vakken vullen en de winkel net te houden.
Drukke leuke werkplek
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Franeker24 oktober 2019
10 jaar lang heb ik bij Kruidvat gewerkt en heb dat met veel plezier gedaan. ik ben van vakkenvuller opgeleid naar een zelfstandige persoon die de vul avond mocht leiden. ik vond het erg leuk om hier te werken en de teamsfeer was altijd erg goed. daarentegen was het werk soms erg zwaar en lange dagen. wel vond ik het iedere dag weer een uitdaging om de winkel netjes te houden, de vakken te vullen en de klanten op een goede manier te helpen. in dit werk kon ik mijzelf kwijt. helaas kon ik niet meer dan 24 uren op papier krijgen.
teamleider
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem22 oktober 2019
De teamleider was heel gemeen en hield met niemand rekening jammer.. was ontslagen omdat me oma hart stil stand had en weg moest maar ze liet me niet gaan! dus ben maar weg gegaan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.