Kraft Heinz Company Reviews

24 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 3.002 reviews
Competetive environment
European Supply Planner (huidige medewerker) –  Zeist24 augustus 2017
Main focus on cost cutting - growing work load per employee. Preferential treatment and Fast track career advancements for Brazilians. Good integration of business processes. Steep learning curve.
Ambitieus, hardwerkend en altijd oog voor een ander
Medewerker debiteuren (voormalige medewerker) –  Zeist25 juli 2017
"Geld moet rollen", dat merkte je wel op de afdeling debiteuren. Met een gegeven deadline en duidelijke richtlijnen wist ieder wat zijn of haar taken waren. Ook al was ik maar een tijdelijke medewerker, maar ik ging altijd mee in de wekelijkse meetings om de gang van zaken te bespreken. Zo voelde ik mij altijd betrokken en leerde ik ieders verantwoordelijkheden. Dit gaf mij sterke motivaties om het werk gedaan te krijgen. Daarnaast kon ik altijd terecht voor vragen en moeilijkheden bij collega's. Het meest uitdagende in mijn werk waren mijn taken om Engelse B2B klanten te benaderen. Aangezien ik het vakjargon van de debiteuren nog niet onder de knie had, was het goed om te weten dat ik altijd terecht kon bij collega's om uitleg te vragen. Het ging erom dat wij dezelfde doelen moesten bereiken, dus elkaar helpen was erg belangrijk. De werksfeer was goed, open en gezellig. De omgang met collega's maakte mijn werk erg plezierig.
Efficiente, kleine vestiging
ICT support (voormalige medewerker) –  Hoofddorp5 februari 2017
Werknemers hadden veelal verouderde software op de machines staan. Support gedeeltelijk vanuit Duitsland. Dat werkte goed. Sfeer in het bedrijf was uitstekend
Pluspunten
Korte lijnen, prettige sfeer
Minpunten
Oude software
Op de werkvloer goedt contact
Operator (voormalige medewerker) –  Elst5 november 2016
Vanaf de overname Warren Buffet gaat het op de werkvloer steeds lastiger voor de mensen.
Pluspunten
Personeel onderling perfect
Minpunten
aansturing van bovenaf wordt steeds moeilijkker
Niet best
Operator (voormalige medewerker) –  Elst15 augustus 2016
Niet alles is slecht. De directe collega,s in produktie zijn behalve erg negatief tav hun werkgever, vriendelijk en collegiaal tov mij. Produktie management lijkt vriendelijk maar blijken onredelijk te zijn.
Per mail 3 a 4 dagen tevoren wisseling van dienst. Geen verlof............. Saai eentonig produktie werk. Oude hardware, nauwelijks software.
Pluspunten
?
Minpunten
Veel, echt een laatste kans.
Great Company that doesn't reward the best people.
Procurement (huidige medewerker) –  Utrecht8 juni 2016
Opportunities to deal with different cultures (colleagues, US-based team, suppliers) and young team.

Too importance to the behaviour of people (e.g. cheerfulness and liking) rather than to their smartness, accuracy and skills.
Pluspunten
Young managers, good software
Minpunten
Low salary, old computers, hiring process (internal employees)
productief en toch relaxte werksfeer
heftruck/reachtruck chauffeur (huidige medewerker) –  Elst7 juni 2016
Ik had een functie waar ik met een telefoon reed en grondstoffen aanleverde bij keukens en productielijnen.
Pluspunten
je kon je werk zelf indelen.
Minpunten
Het automatiseren van lijnen.
fijne colega,s
operator diverse afd, teamop en teamleider (voormalige medewerker) –  Elst4 maart 2016
door te veel wisseling van de leiding ging er veel mis helaas
Pluspunten
iedereen colegiaal
Minpunten
leiding wilde via de werkvloer zich op te werken, een team werkt beter .
A very demotivating environment
Project Manager (huidige medewerker) –  Zeist8 september 2015
No strategy at all from the leadership team, no long term innovation pipeline and no career development path. High turnover resulting in lack of experienced people left in the company
Pluspunten
Salary
Minpunten
No steering, high turn over and consequently no experienced people left
Prettige en sociale werk omgeving
Medewerker kwaliteit (voormalige medewerker) –  Nijmegen4 mei 2015
Dagelijks ochtend overleg met productie,planning, techniek
Controleren en bewaken van kwaliteit aan de productie lijnen
Coachen op het gebied van HACCP en veiligheid
Onderzoeken en afhandelen van consumenten klachten
Contacten onder houden met inkoop en leveranciers,over klachten en afwijkingen,emballage en grondstoffen
Projecten opstarten betreffende kwaliteit, veiligheid en uitvoeren er van en de daar aan gekoppelde change controll
Maken van Taak Risico analyses, werkinstructies productie lijnen

Mensen met respect te behandelen.

Prima collega waar bij je terecht kunt.

Operators aan spreken op gedrag inzake kwantiteit en kwaliteit om product verlies te beperken.

Je weet nooit wat de dag precies brengt, zien hoe je mensen bereikt hoe belangrijk kwaliteit en veiligheid is.
mooi bedrijf
machineoperator (voormalige medewerker) –  elst20 april 2015
heb met veel plezier bij heinz gewerkt en heb de kans gehad om veel te leren
Pluspunten
uitdaging
Minpunten
fijn bedrijf om te werken
machineoperator (voormalige medewerker) –  elst21 maart 2015
heel veel geleerd bij heinz en mijn kans gekregen.....je krijg de kans om iets mooist te maken en voor een enorme uitdaging te staan
Pluspunten
zelfstandig
Minpunten
geen min punten
goed bedrijf
heftruckchauffeur/magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Elst, GE20 januari 2015
goed bedrijf met prettige collega''s . je deed daar echt heel veelzijdig werk. productie, keukens bevoorraden auto's laden lossen. magazijn bijhouden, afboeken van producten. eerst met de computer, later via het sap systeem[scannen]
Pluspunten
veel zelfstandig werken.
Minpunten
er is altijd weleens wat maar echt grote minpunten, nee
Mooie merken fabrikant
Rayonmanager Institutioneel (voormalige medewerker) –  Zeist, UT4 december 2014
Ik heb gewerkt bij Heinz in een tijd dat er veel verandering plaatst vond. Veel reorganisaties en beslissingen werden vanuit Amerika genomen.

Wel enorm fijn gewerkt met de directe collega's.
Leidinggevenden waren onder gekwalificeerd en daardoor niet goed.

Productfolie van Heinz erg mooi.
Pluspunten
dagggeld vergoeding
Minpunten
Amerikaans
Heftruckchauffeur / Interim voorman (voormalige medewerker) –  Elst, GE27 oktober 2014
Flexibel, enthousiast, kan goed zelfstandig maar ook in teamverband werken, klantvriendelijk, leergierig, creatief, ondernemend/pro-actief en collegiaal.Heftruckchauffeur / Interim voorman – Heinz in Elst
Taken: laden van vrachtwagens via heftruck, organiseren van het magazijn, plannen van ritten, inwerken van nieuwe collega’s. Voor een lange periode of vakantievervanging ook interim voorman geweest; urenverantwoording, leiding geven aan team, waarborgen van veiligheid.
Kortom, een allround logistiek medewerker.
Winkelbediende – Witte prijzen hal
Taken: vullen en netjes houden van de winkel, klanten te woord staan en openen en afsluiten van de winkel
Facilitair coördinator (voormalige medewerker) –  Elst, GE4 oktober 2014
Wat mij altijd bij zal blijven is,
“ Gewone dingen buitengewoon goed doen brengt succes”
Als middenkader, de productieleiding, gebruikte de strategie als input. Het was mijn taak om te zorgen dat het center ingericht wordt. Inrichten wil ik zeggen dat de voorwaarden worden gecreëerd om te komen tot de gewenste verandering/verbetering in het proces. Het gaat over mensen, methoden, machines en materialen. Teamleden werkzaam binnen het center zal je continu coachen, trainen en begeleiden en kijken hoe de werkzaamheden beter en slimmer kunnen.
Pluspunten
zie voorgaande
Minpunten
zie voorgaande
Gewone dingen buitengewoon doen brengt succes.
Coordinator EHS (voormalige medewerker) –  Elst, GE4 oktober 2014
Wat mij altijd bij zal blijven is,
“ Gewone dingen buitengewoon goed doen brengt succes”
Als middenkader, de productieleiding, gebruikte de strategie als input. Het was onze taak om te zorgen dat de afdeling ingericht wordt. Inrichten wil ik zeggen dat de voorwaarden worden gecreëerd om te komen tot de gewenste verandering/verbetering in het proces. Het gaat over mensen, methoden, machines en materialen. Teamleden werkzaam binnen je afdeling zal je continu coachen, trainen en begeleiden en kijken hoe de werkzaamheden beter en slimmer kunnen.
Alles bij elkaar heb ik een geweldige tijd gehad bij Heinz. Samenwerking voor een gemeenschappelijk doel, geeft uitdaging en plezier.
Pluspunten
Ik had de unieke kans om mezelf, te ontplooien en te ontwikkelen. Als individu en samenwerken met geweldige collega's
Minpunten
Werkdruk, van s'morgens vroeg tot s'avonds laat stond je klaar om ondersteund te zijn t.o.v.de productie.
Gezellige werkomgeving met collega´s
Personal Assistant (voormalige medewerker) –  Zeist27 januari 2014
Plaats in een gezellig team wat erg belangrijk is omdat je toch het grootste gedeelte van de dag op kantoor zit. Groei kunnen maken door leidinggevende.
Pluspunten
Productpakketten, fruit op werk
Productieve en gezellige werk omgeving
Allround Operator/Vervangend teamleider (voormalige medewerker) –  Nijmegen, GE1 januari 2014
Zeer sociale collegas.
Behulpzaam.
Echt teamwork.
Goede doorgroeimogelijkeden.
Mooi om eens in de food te werken
Technical Services Change Manager (voormalige medewerker) –  Elst31 mei 2013
Mooi project en goede collega's waar ik veel van food processen heb geleerd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kraft Heinz Company. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Kraft Heinz Company gesorteerd op locatie