KPN Reviews

599 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 635 reviews
Gezellige werksfeer
BACKOFFICE MEDEWERKER (huidige medewerker) –  Almere29 oktober 2019
Gezellige mensen om mee samen te werken. Relaxte werksfeer en in goed overleg kan er zelfs op korte termijn verlof geregeld worden.
Productieve, samenwerkende en innovatief bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden
Service Level Manager (voormalige medewerker) –  Amersfoort8 oktober 2019
Ik heb mijn tijd bij KPN als zeer waardevol ervaren.
Alles draait om targets halen al zeggen ze dat de klant op 1 staat
Verkoper detailhandel (voormalige medewerker) –  Enschede8 oktober 2019
Hier bijna 23 jaar gewerkt. Omdat winkel ging sluiten heb ik maar voor de zak met geld gekozen en achteraf blij dat ik weg ben. Laatste 10 jaar was eigenlijk verschrikkelijk. Weinig klanten en groot verloop van managers die alleen aan hun eigen carrière dachten. Dus geen hart voor de zaak. Dit maakt uiteindelijk de hele sfeer kapot. Iedereen speelt toneel. Tijdens werkoverleg enz. knikt iedereen ja maar er wordt toch niet geluisterd naar de echte werknemer. Nee, de hoge bazen snappen niet hoe het werkt. Jammer want vroeger was het een fijne winkel..
Pluspunten
goed loon
Minpunten
werksfeer
Geen pauzes
Klantadviseur kpn winkel (huidige medewerker) –  Amersfoort, ik verwijs naar kpn landelijk7 oktober 2019
Ik werk nu 8 weken en heb al enkele weken geen pauzes gehad. Ik ben samen met een andere collega al eens duizelig geworden. We hadden toen ook geen supervisor of manager. Zelfs nu we die wel hebben krijgen we geen of te laat pauze. Ik heb mij 1 keer twee dagen ziekgemeld en die twee dagen worden gezien als 2 keer ziekmelden. Te hoge werkdruk, je wordt aan je lot overgelaten en er nog op afgerekend ook. De managers zijn hier niet verantwoordelijk voor, wel het hoofdkantoor. Zij sturen aan. Het gaat namelijk niet meer om klant - of servicegericht zijn maar wel presteren, presteren, presteren. Gelukkig heb ik wel leuke collega's, dat scheelt enorm.
Goede berijfscultuur
Accountmanager (voormalige medewerker) –  Hilversum19 september 2019
Goede en open bedrijfscultuur. Mogelijkheden en budget om diverse cursussen te volgen. Het nieuwe werken is zeker een pluspunt, dus je hoeft niet altijd de file in.
Pluspunten
Het nieuwe werken, dus kies je eigen werktijden of plaats.
Werkgever met mogelijkheden
Accountmanager overheid & maritiem Nederland (voormalige medewerker) –  Zoetermeer18 september 2019
Prettige werkgever met goede eigenschappen en veel mogelijkheden. Verwacht geen visie van je leidinggevenden want die weten het ook niet meer door het veel te veel reorganiseren van de organisaties in KPN
Arrogantie ten top
Administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag2 september 2019
Ruim 15 jaar er gewerkt. De laatste 5 jaar daarvan was het minder. Arrogante managers die niet eens geschikt zijn om een toilet schoon te maken. Dit was uiteindelijk de reden dat ik weg ben gegaan. Het leukste van allemaal was toch wel de collega's. Na zo lang met dezelfde mensen te hebben gewerkt, wordt het toch wel een 2e familie. En de salaris werd altijd op tijd gestort.
Pluspunten
Leuke en goeie collega's.
Minpunten
Arrogante managers, ingewikkelde processen, te veel applicaties
Gezellige en leuke sfeer
Outbound callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam7 augustus 2019
Hét visitekaartje van het bedrijf.Op het ene project bel je klanten van wie hun contract bijna afloopt om samen kijken je naar de nieuwe mogelijkheden. en ervoor zorgen dat klanten die in contact willen komen met KPN binnen 10 minuten teruggebeld worden,
service monteur langs sturen.
De juiste vragen stellen en je zorgt er samen met je collega’s voor dat je klanten van KPN dé beste service krijgt
Fijne werkomgeving
Commercieel medewerker binnendienst (voormalige medewerker) –  Houten27 juli 2019
fijne werkomgeving
zelfsturend
open bedrijfscultuur, alles bespreekbaar
eigen verantwoording, mogelijkheid om zelf issues op te lossen
Pluspunten
mogelijkheid tot thuiswerken en werken op andere locatie
kpn daar kun je je goed ontwikkelen op heel veel vlakken, een heel dynamisch bedrijf.
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Schiedam18 juli 2019
Het helpen van klanten, klachten oplossen, adminstratie bijhouden, coachen van je team, dagstart/weekstarten houden, doelen voor ogen houden, coachen on the job, werving en selectie, planning maken, mederwerkers trainen, trainingen geven. gesprekken voeren met je team. eigen verkoop in de winkel, schoon houden van de winkel, delegeren, time-management.

Het moeilijkste van dit waren de slechtnieuws gesprekken, maar ook dat hoort er bij.

Het leukste was wel het werken met je team, en de klanten die altijd weer met een glimlach de winkel uit liepen.
Pluspunten
izb geld elk jaar om je te kunnen blijven ontwikkelen
Minpunten
veel reorganisaties
veel geleerd in een prettige werksfeer
Senior medewerker klachten afdeling (voormalige medewerker) –  Amsterdam West12 juli 2019
Wat het leuke van de afdeling Case Management was? het klantcontact was intens, omdat klanten niet voor niets bij onze afdeling terecht kwamen, vaak door "collega's elders" niet helemaal voldoende geholpen, soms ook door dat de klant ging "zwerven" binnen de organisatie, het nieuwe product V.O.I.P. was ook voor vele collega's nieuw. En dus uitdagend.
Pluspunten
goede bereikbaarheid
Minpunten
regelmatig verloop van personeel.
Goed
Sales Representative Telfort (huidige medewerker) –  Rotterdam5 juli 2019
Salaris als medewerker in de winkel is zeker goed. Team-afhankelijk is de sfeer uitermate goed. Zelf in de telfort winkels gewerkt waarbij er genoeg uitdagingen waren.
Top bedrijf KPN.
Allround Storing Monteur (huidige medewerker) –  Assen3 juli 2019
KPN werkelijk een top bedrijf. Super sfeer. En zeer professioneel als het gaat om netwerk en het beheer hier van.

Ik zou graag doorgroeien tbv mezelf maar voornamelijk ook voor meerwaarde voor KPN.

Prive en werk onderscheiding is goed. Ondanks dat ik in prive omstandigheden niet erg vind om soms iets voor werk te doen. Maar zou wrl graag meer in het netwerk willen zitten.

Daarnaast jammer dat er echter onder een aannemer tussen zit die slaatje eruit proberen te slaan. En ik geen doorgroei kans krijg.
Maar dit stast los van KPN zijn professionaliteit en super werksfeer/gever. Ik werk elke dag met plezier! En zou dit graag lang blijven doen.

stuiv
Pluspunten
Gewoon super.
Minpunten
Reis tijden kunnen verschillen, maar dat neem ik voor lief.
Goede leerschool
Consultant (voormalige medewerker) –  Zoetermeer20 juni 2019
Mooie doorgroeimogelijkheden
Flexibel werken mogelijk
Fijn bedrijf om voor te werken
Projectleider (voormalige medewerker) –  Den Haag19 juni 2019
Fijn bedrijf om voor te werken en veel zelfstandigheid
Pluspunten
Fijn bedrijf om voor te werken
Minpunten
veel reoganisaties
Mooi bedrijf om voor te werken, met veel uitdagingen en een goed salaris.
Product Owner (huidige medewerker) –  Amsterdam13 juni 2019
Werken bij KPN, geeft je de kans om te werken aan de toekomst. Van Clouddiensten tot next gen IoT communicatie. Wanneer je bij KPN werkt, ligt je toekomst echt in eigen hand. Jouw ontwikkeling begint bij jezelf, denk aan groei, initieren van ideeen en in contact staan met de klant. Elke dag kun je het leven vrijer, leuker en makkelijker maken voor klanten, collegas en NL.
Offshore
Projectleider/-manager (voormalige medewerker) –  Zoetermeer / Alkmaar27 mei 2019
Een typische dag op het werk is dat wanneer je begint niet weet van wat je te wachten staat voor de dag, Dit heeft te maken met de werkzaamheden in de offshore industrie.
Alles wat is voor bereid voor de komende dag kan alleen al door weersomstandigheden worden gewijzigd.
het leukste van de Job was dat er geen dag het zelfde is.
Wat betreft het management daar kan ik alleen maar lof over uitspreken.
Pluspunten
Flexibiliteit van werken
Minpunten
koffie kon beter.😊
Het Nieuwe Werken, commerciële loopbaan, groeipaden, collegialiteit, professionele en informele sfeer
Bid & Pricing Consultant (voormalige medewerker) –  Houten23 mei 2019
dynamisch bedrijf waar momenteel veel gebeurd maar waar men ook veel mogelijkheden krijgt om te groeien
Pluspunten
opleidingen
Minpunten
Log
Mooi professioneel en succesvol bedrijf waar ik veel heb geleerd
Assistent winkelmanager en verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Zoetermeer21 mei 2019
Ik heb de afgelopen 6 jaar met veel plezier gewerkt bij KPN. Heb veel geleerd als het aankomt op sales, klantbinding en het, samen met het team, opzetten van nieuwe winkels. Ik hou van de uitdaging die het commerciële werk met zich meebrengt. Ben niet snel tevreden, wil altijd meer en beter.
Pluspunten
Veel geleerd bij professioneel bedrijf
Minpunten
Groot bedrijf waardoor soms te onpersoonlijk
Leuke collega,s
klantenservice en sales (voormalige medewerker) –  Groningen15 mei 2019
In het begin krijg je een leuke en informatieve training.
Ook krijg je er hele leuke collega,s en kan de klantcontact ook leuk zijn.
Bij goed functioneren zijn er zeer zeker doorgroeimogelijkheden.
De coach kun je geluk of pech mee hebben en ook de werkdruk kan soms zeer hoog zijn, en daar moet je tegen kunnen.
Pluspunten
Leuke collega, s, goede training, informele sfeer.
Minpunten
Presteren onder druk. Kan soms zeer druk aan de lijn zijn.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.