KPN Reviews

604 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 640 reviews
Gezellige werksfeer helaas geen groeimogelijkheden
2de/3de lijns medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam23 oktober 2017
Ik werk al 11 jaar hier dus dat zich veel over mijzelf dan anderen kunnen zeggen.
Pluspunten
Ontwikkelingstraject
Minpunten
Dat je niet meer kan groeien
Prima werksfeer
Klantexpert E, Complexe Mutaties (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)10 oktober 2017
Ik heb er 20 jaar mogen werken. Nooit problemen gehad met mijn motivatie om naar het werk te gaan. Helaas is het na 20 jaar afgelopen in verband met reorganisatie (boventalligheid).
Pluspunten
Centeaal gelefdn Gronjngen
Minpunten
?
was goed
Medewerkster facturen service P&B (voormalige medewerker) –  Eindhoven9 oktober 2017
oke er was goed te werken. Weinig binding met het bedrijf maar dat was bij alle collega's duidelijk te merken.
Pluspunten
klanten
Minpunten
werkgever
Leuk bedrijf met leuk personeel
Klantadviseur (voormalige medewerker) –  Ede5 oktober 2017
Leuk dynamisch werk doordat je in contact komt met verschillende klanten. Problemen op afstand oplossen en ervoor zorgen dat de klant weer kan genieten van de diensten die afgenomen worden bij KPN.
Het zoeken naar een oplossing voor een probleem, en dan dat probleem oplossen is een geweldige kick, de dankbaarheid die je krijgt van de klant is de motivatie om verdere support te verlenen. Soms komen er situaties voor die lastig zijn of vervelend voor de klant. Dan is het de kunst om toch het gesprek op een goede manier af te ronden en de klant alsnog met een goed gevoel het gesprek te laten beeindigen. Het lastige in het werk is wel dat het toch soms erg vervelend is als een probleem niet opgelost kan worden. Je wilt de klant gewoon graag goed helpen.

Intern bij het management en collegas is het erg dynamisch en gezellig. Dit komt omdat het een flexibele baan is waar alle lagen van de samenleving in werken. vele studenten die bijwerken naast hun studie. het management is gericht op resultaten en die kunnen ze bereiken door de sfeer te creeren waarin je niet bestraft wordt in fouten, maar er wordt gekeken naar een oplossing en hoe het in de toekomst beter gaat.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
problemen niet op kunnen lossen
Prima werkgever
Visual Merchandiser (voormalige medewerker) –  Den Haag3 oktober 2017
Prettige omgeving. Iedereen doet zijn best om er een succes van te maken. Helaas ivm reorganisatie na 26 jaar afscheid moeten nemen.
Pluspunten
Flexwerken wordt gepromoot
Minpunten
Bij een reorganisatie kom je tot de conclusie dat je eigenlijk maar 'gewoon' een nummer bent, helaas
Weet waar je aan begint
KPN Contact center (voormalige medewerker) –  Groningen2 oktober 2017
Gesloten organisatie met weinig tot geen doorgroeimogelijkheden, dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het manipuleren van je cijfers om de baas tevreden te houden. Tijd om servicegericht te handelen wordt naar mijn inzicht te weinig geboden.

Mocht je houden van telefonisch verkopen en ben je hier ook goed in? Dan zit je bij een KPN contact center zeker op je plek.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Het dag-in dag-uit oplossen van fouten gemaakt door collega's.
Een groot bedrijf
Second-line supportmedewerker (KSD) (voormalige medewerker) –  Groningen19 september 2017
Groot bedrijf.
vriendjes politiek
Vriendelijke collega's
Ook hier draait het om cijfertjes
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
cijfertjes
Leuke werkomgeving, helaas weinig doorgroeimogelijkheden
Servicedesk medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen18 september 2017
Leuke werkomgeving, helaas weinig doorgroeimogelijkheden en continu bezig met bezuinigingen.
Pluspunten
Goede collega's
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
gezellige werk omgeving
Medewerker Backoffice (voormalige medewerker) –  Amsterdam11 september 2017
leuke collegas, alleen vervelend dat er steeds meer mensen ontslagen werden wegens bezuiniging.
perfect bedrijf
order manager (voormalige medewerker) –  Utrecht7 september 2017
helaas kon ik door een reorganisatie na 18 jaar niet meer blijven.
Pluspunten
werdt goed geluisterd naar de medewerkers
prettig bedrijf
Servicemedewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven2 september 2017
Ik heb 11 jaar lang voor KPN gewerkt en heb het een hele fijne werkgever gevonden
Een fijne werksfeer
Medewerker Klantenservice (voormalige medewerker) –  Nederland31 augustus 2017
Het is een jonge en levendige bedrijf , met vriendelijke co-workers.
Pluspunten
waardebonnen
17 jaar werkervaring in een organisatie, die volop in beweging is.
Channel Manager / Client Manager / Accountmanager (voormalige medewerker) –  Den Haag31 augustus 2017
Een breed scala aan (sales)ervaringen opgedaan in de afgelopen 17 jaar. Veel dynamiek, veel organisatorische wijzigingen. Professionele salesorganisatie, die continu zoekt naar de beste inrichting voor haar salesorganisatie, in een snelle veranderende markt waarin KPN (en dus ook Business Market) zicht begeeft.
Pluspunten
Door de vele veranderingen veel geleerd (oa Telecom en IT samengevoegd)
Minpunten
De markt verandert snel in de wereld van ICT.
Was net een strafkamp
Medewerker Zakelijk ADSL (voormalige medewerker) –  Den Haag30 augustus 2017
Heb daar ruim 2 jaar gewerkt en was blij dat ik daar weg ging. Teamleiders die je constant in de gaten hielden. Had je een keer een mindere dag werd je er meteen op af gerekend.
Pluspunten
Je kan ontslag nemen
Minpunten
Contract tekenen
Een goed bedrijf met veel mogelijkheden voor haar medewerkers.
Sales Manager (voormalige medewerker) –  Noord Nederland29 augustus 2017
Door de enorme afwisseling in de functie was geen enkele werkdag hetzelfde. KPN motiveert haar medewerkers om de samenwerking met de collega's op te zoeken waardoor er een open cultuur ontstaat en je ook nauw betrokken bent bij andere afdelingen en teams.
Top werkgever, leuke werksfeer en veel groeimogelijkheden
Business Ketenmanager Operations (huidige medewerker) –  Den Haag/Amersfoort25 augustus 2017
27 jaar KPN is te veel om op te schrijven, maar ik heb er veel geleerd. Ben altijd met plezier naar mijn werk gegaan. Veel doorgroeimogelijkheden en ontwikkelmogelijkheden. Goede feedback van al mijn managers.
Pluspunten
Goede werksfeer
Kpn
Salesagent, Vraagbaak (huidige medewerker) –  Eindhoven21 augustus 2017
Ik heb ontzettend veel geleerd binnen KPN, onder andere hoe ik een optimale klantgesprek kan voeren. Ik heb heel wat gesprekken gevoerd de afgelopen jaren en er zit zoveel diversiteit in de klantvragen maar de kern blijft het zelfde: Namelijk dat klanten zich gehoord willen voelen en een goede analyse cruciaal is om uiteindelijk tot een goed advies/oplossing te komen. Heel veel leuke collega's mogen leren kennen en mezelf kunnen ontwikkelen tot de persoon die ik nu ben. Mijn taken zijn inbound calls afhandelen waaronder: factuurvragen, storing vragen, klacht afhandelen, bestellingen voor de klant plaatsen. Binnen KPN heerst er een informeel cultuuur waarin we gezamelijke doelen hebben en er ook samen voor strijden. Hierin ben ik ook altijd kar trekker geweest mbt sales. De meeste uitdaging had ik in het voeren van kortingsgesprekken, waarin klanten specifiek om korting vragen maar hier niet voor in aanmerking komen. Echter blijkt achteraf dat dit juist hele leuke gesprekken zijn waarin je tijd neemt voor de klant en een " APK" check doet op het huidig abbonement en ze toch tevreden kunnen ophangen. Het leukste van deze baan vind ik de diversiteit aan klantvragen, klantcontact en de invloed die ik heb om dit te doen. Echter mis ik wel de fysieke contact met klanten.
Pluspunten
goede sfeer en flexibele werktijden zelf inplannen
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden, fysieke contact.
jong en dynamisch
salesdesk expert (voormalige medewerker) –  Eindhoven17 augustus 2017
8 uur per dag dienst verlenen in service en verkoop hierbij kun je denken aan betalingen, afspraken ,regelingen .
wat ik geleerd heb met verschillende karakters in gesprek te gaan en daarin de leiding te kunnen houden.
bedrijfscultuur is jong en dynamisch,
Leuk bedrijf voor starters
Orderbehandelaar (voormalige medewerker) –  Den Haag14 augustus 2017
Goed om te starten, maar dramatisch om door te groeien, binnen het bedrijf heerst een angstcultuur. Wanneer men te kritisch is zal men dit uiteindelijk moeten bekopen met een slechte beoordeling en vervolgens met het zoeken naar een baan elders.
De doorgroeimogelijkheden zijn zeer beperkt.
De collega's van de werkvloer zijn integer en loyaal, altijd behulpzaam. Het bedrijf zou meer waarde moeten hechten aan zulke werknemers.
Het management is ver onder niveau te noemen.
Pluspunten
Leuke collega's, fijne werksfeer onder medewerkers
Goed bedrijf en Vooruitstrevend
Allround technisch medewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg, Den Bosch en Eindhoven13 augustus 2017
Goed Bedrijf en Vooruitstrevend

Prettige collegas en goede samenwerking/sociaal
Pluspunten
Goede Opleidingen
Minpunten
GEEN

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.