KPN Reviews

604 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 640 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Perfect studenten werk
Callcenter agent inbound (voormalige medewerker) –  Enschede16 augustus 2018
Een heel leuk werkomgeving met goede begeleiding en gezellige collegas
Pluspunten
Goed werksfeer
Minpunten
Lange uren achter een bureau
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke werksfeer
Sales-desk te Enschede (huidige medewerker) –  Enschede15 augustus 2018
erg leuke werksfeer met leuke collega's en goede arbeidsvoorwaarden
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Positive environment.
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Gemeente Ede9 augustus 2018
Down to earth company. Service for customer and employees.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Goede werkomgeving
Technisch medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag6 augustus 2018
Goed bedrijf om je te kunnen ontwikkelen en fijne collega's.
Pluspunten
Koffie gratis op afdeling
Minpunten
Drukke dagen
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
goed bedrijf
Werkplekbeheer (voormalige medewerker) –  Hoogkerk30 juli 2018
goed bedrijf waar doorgroeimogelijkheden zijn, ook ondersteuning bij beëindiging contract is goed geregeld.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Behoorlijk Telecombedrijf, waar ik met plezier heb gewerkt.
Configuratiemanger (voormalige medewerker) –  Amersfoort15 juli 2018
Goed bedrijf om bij te werken. Heb er tot mijn boventalligheid met plezier gewerkt.
Pluspunten
Open contact met collega's en een fijne werksfeer onder elkaar.
Minpunten
Management is niet altijd open en eerlijk tegen het personeel.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Goede werksfeer
Senior Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch12 juli 2018
Het keer op keer in gesprek met de klant, die de moeite doet om naar de KPN XL te rijden om daar de verwachte informatie te krijgen plus de service die we bieden. Is een waardering naar het persoon toe.
Wij als personeel bij de KPN XL staan met frisse energie en positiviteit graag alle klanten te woord.
Pluspunten
Gezellie werksfeer
Minpunten
Te weinig personeel voor het aantal klanten per dag.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Prettige werkomgeving
Systeem specialist mobilofonie (voormalige medewerker) –  Den Haag5 juli 2018
Goed georganiseerd bedrijf maar een logge organisatie
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Management over teveel schijven
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Bedrijf met mogelijkheden
Projectmanager (huidige medewerker) –  Houten3 juli 2018
Binnen KPN kun je doorgroeien, maar hiervoor moet je wel heel duidelijk en heel strak afspraken maken én netwerken. Vooral met dat laatste kun je ver komen binnen het bedrijf.

De werk-privé balans is voor de meeste functies erg goed. Regelmatig thuiswerken - zelfs 1 of meer vaste dagen per week - hoeft geen enkel probleem te zijn.

Het moeilijkste is de continu veranderende richting van het bedrijf, maar toch vaak nét achter de feiten aanlopen.

KPN is erg procesmatig ingericht, wat zowel een voor- als nadeel kan zijn.
Pluspunten
Gemiddelde intelligentieniveau van de medewerkers
Minpunten
Slechte koffie, dure lunch, grote kantoortuinen
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Corporate omgeving die veel kansen biedt
Manager Digital Customer Service (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 juni 2018
Als je een idee hebt en je weet er de juiste mensen achter te krijgen is er altijd ruimte om het uit t voeren.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke werkgever hoge werk druk
Trainer/coach (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid25 juni 2018
Kpn is het leuk werken veel mogelijkheden echter wel een hoge werkdruk en zelfstandig zijn of initiatief nemen kan soms een pre zijn.
Pluspunten
Veel mogelijkheden voor medewerkers
Minpunten
Oude medewerkers blijven hangen in oude gewoontes.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Sfeer tussen de collega's is goed en maakt het werk leuk
Scrum Master Customer Service (huidige medewerker) –  Rotterdam4 juni 2018
Vanwege de grootte van de organisatie is er sprake van politiek en eilandjes gedrag in plaats van een groepsgevoel.

Doorgroeimogelijkheden zijn erg beperkt vanuit de organisatie, vooral voor een helpdeskmedewerker.

Vanuit het bedrijf krijgt elke medewerker jaarlijks een budget toegereikt om zichzelf verder te ontwikkelen.
Pluspunten
Scholingsbudget, Sfeer
Minpunten
Doeirgroeimogelijkheden
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een goed bedrijf om voor te werkrn
Medewerker Debiteurenbeheer (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 juni 2018
Ik heb altijd met veel plezier bij KPN gewerkt, een gezellige sfeer en een heel leuk team.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
betrouwbaar goede werkgever
Fieldservice engineer Sr. (voormalige medewerker) –  Den Haag31 mei 2018
Goede werkgever en werksfeer en leuke collegas gehad.
Geen dag is hetzelfde en ik ging graag naar het werk en alle leuke klanten helpen.
Pluspunten
stabiel werkomgeving en leuke klanten
Minpunten
geen
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
een secretariele baan
Management Assistente (voormalige medewerker) –  Den Haag27 mei 2018
2 x tijdelijk gewerkt als secretaresse. Een makkelijke omgang met collega's maar erg eigengereid.
Pluspunten
dynamisch
Minpunten
in het diepe
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
1,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Training bij KPN Groningen (Helpdeskmedewerker)maar na 4 weken ontslagen
Helpdeskmedewerkster (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)18 mei 2018
Ging vol goede moed training in, leuke teamleden en collega's. Was in dienst bij KPN via een uitzendbureau.
Maar er komt zeer veel informatie op je af in de training en kwaliteit als slecht ervaren. Je leert voornamelijk op het werk. Veel klantvragen konden wij na 4 weken training nog niet zelfstandig beantwoorden. Halverwege de training ontslagen omdat ik volgens hen niet voldoende meeliep met leertempo van mijn teamleden die ook in training zaten, al gingen mijn klantgesprekken best goed, maar mijn teamleider zag dat niet zo omdat ik te vlot in mijn tempo zou zijn en niet goed genoeg zou luisteren naar de klant. Tevens vond hij dat ik de feedback van de begeleiders traag oppakte. Ik heb dit niet zo ervaren maar helaas. Ze zijn erg streng en leggen de lat erg hoog. Als je na vier weken in hun ogen nog niet de "perfecte helpdeskmedewerker" bent lig je er gewoon uit, ook al krijg je volledig voor je training betaald. Ik ben dus als weggestuurd voordat de certificering over vier weken plaats zou vinden.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Strenge eisen als helpdeskmedewerker, eisen echt dat je zeer goed bent anders lig je eruit.
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 2Rapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Fijne collega's, ondankbaar werk
Inbound callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede18 mei 2018
Hoewel je fijne collega's hebt en het werk makkelijk onder de knie te krijgen is, moet het je maar lekker zitten om zonder enige reden gezeik tegen je te krijgen van klanten die ook niet mee willen denken met de oplossingen die je bied
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 4Rapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leerzaam
Klantexpert (voormalige medewerker) –  Eindhoven16 mei 2018
Door de vele trainingen een erg leerzame werkgever
Pluspunten
opleidingsmogelijkheden
Minpunten
onpersoonlijke organisatie
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
goede werkgever minder betaald
Service technicus (voormalige medewerker) –  Arnhem10 mei 2018
goede werkgever minder betaald maar wel veel opleidingsmogelijkheden
Pluspunten
KPN was een goede werkgever maar betaald minder als de andere
Minpunten
betaald mincer
Was deze review waardevol?JaNee 2Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Ondoorzichtige bedrijfsstructuur, wel heel prettig om met directe collega's te werken
Bid & Pricing Consultant (voormalige medewerker) –  Houten8 mei 2018
Als je eenmaal de bedrijfsstructuur doorhebt is KPN een prettig bedrijf om te werken. Management is erg resultaatgericht.
Pluspunten
fijne collega's
Minpunten
Veel managementlagen, weinig besluitvaardig
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

3,9
Gebaseerd op 640 reviews
5180
4295
3123
229
113

Waarderingen per categorie

3,9Werk-privébalans
3,9Compensatie/Arbeidsvoorw.
3,6Doorgroeimogelijkheden
3,4Management
3,8Bedrijfscultuur