Review over KPN van een medewerker

Prettig werksfeer

14 december 2019
Ik heb hier 5 jaar met veel plezier gewerkt en de nodige uitdagingen gekregen.Prima werkgever.
Vergelijkbare reviews
11 mei 2020
Zelfde functie
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) - Eindhoven
Als klantenservice medewerkster op de service afdeling heb ik heel fijn ervaren, gezellige werksfeer.
17 april 2020
Zelfde functie
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Groningen (stad)
Ik vond het werk, dat grotendeels bestaat uit het telefonisch afhandelen van vragen en klachten van klanten, op zich heel leuk vanwege het leerzame en afwisselende klantcontact. Waar ik persoonlijk wel veel moeite mee had, was vertaling (logische analyse) van de klantvraag naar voor mij bruikbare informatie die te vinden was in de kennisbank. Ik vond ook dat je voor een dergelijk bescheiden beloning veel moest weten zelfs vanaf het begin. Het meeluisteren door het management stond me enorm tegen omdat dit ook gebruikt werd voor persoonlijke beoordeling en functioneringsgesprekken. De zeer strak op tijdsbesteding gerichte beoordelingsparameters zoals gemiddelde gespreksduur, first call resolution e.d. veroorzaakten nogal wat stress bij mij. Uiteindelijk pasten deze functie en ikzelf niet zo bij elkaar. Het contact met de heel behulpzame collega's was fijn, ik heb daar veel ondersteuning gehad.
8 oktober 2019
Zelfde locatie
Verkoper detailhandel (voormalige medewerker) - Enschede
Hier bijna 23 jaar gewerkt. Omdat winkel ging sluiten heb ik maar voor de zak met geld gekozen en achteraf blij dat ik weg ben. Laatste 10 jaar was eigenlijk verschrikkelijk. Weinig klanten en groot verloop van managers die alleen aan hun eigen carrière dachten. Dus geen hart voor de zaak. Dit maakt uiteindelijk de hele sfeer kapot. Iedereen speelt toneel. Tijdens werkoverleg enz. knikt iedereen ja maar er wordt toch niet geluisterd naar de echte werknemer. Nee, de hoge bazen snappen niet hoe het werkt. Jammer want vroeger was het een fijne winkel..
Pluspunten
goed loon
Minpunten
werksfeer