Reviews voor Verkoper Binnendienst (m/v) bij KPN

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 640 reviews
Productieve maar vooral leerzame werkomgeving
Commerciële Binnendienst Medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag30 augustus 2016
Een typische dag bij KPN ziet er eigenlijk vrijwel elke dag hetzelfde uit. Hard werken, veel communicatie met collega´s.
Ik heb geleerd om nooit op te geven en vooral door te zetten. Ik kom uit een hele andere wereld en voor mij heb ik met deze ervaring en tak mezelf zoveel sterker gemaakt.

Het moeilijkste van de baan was dat ik in het diepe ben gegooid, maar me hoofd boven water heb kunnen houden en mezelf alles zelf heb aangeleerd, totdat mijn collegas op een gegeven moment afhankelijk van mij waren.

Het leukste van de baan was de vrijheid. Ik kon thuis werken en op kantoor zat er niemand te hijgen in je nek.Gewoon een no nonsens sfeer.
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
veel geroddel
'Collega's' waren de motivatie de laatste maanden
Commercieel medewerker binnendienst (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB31 augustus 2014
Binnen KPN de opleiding Marketing & Communicatie mogen doen en verschillende telefoon cursussen. Verder gaat de afdeling opgeheven worden per 1 november. Door dat de afdeling nu aan het afschalen is, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. KPN Contact als opdrachtgever was in mijn ervaring geen opdrachtgever waar ik in de toekomst nog een de slag wil. Te weinig waardering voor het personeel en ontwikkeling daarin. Te weinig oor naar de behoefte en wensen van de klanten.
Pluspunten
Collega's, informele sfeer, flexibiliteit met ruilingen en verlof
Minpunten
Weinig mogelijkheid tot doorgroeien
25 mooie jaren!
commercieel binnendienst medewerker (voormalige medewerker) –  utrecht e.o.7 februari 2013
Veel geleerd op alerlei fronten
-Mensenkennis
-Administratie
-doorzettingsvermogen
-humor
-hard werken

Zie meer reviews over KPN

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over KPN gesorteerd op locatie