Reviews voor Technische Helpdesk Medewerker (m/v) bij KPN

10 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 640 reviews
Fijn bedrijf om te werken
Technisch Helpdeskmedewerker (huidige medewerker) –  Enschede23 januari 2018
Met veel plezier heb ik altijd bij KPN gewerkt, nu tijd voor een nieuwe uitdaging
Prachtig bedrijf
Technische helpdesk medewerker, vraagbaak key user (huidige medewerker) –  Eindhoven6 december 2017
Teambilding staat hoog in het vaandel bij KPN samen kunnen we alles en ik heb een geweldige communicatie trainingen mogen ontvangen met als resultaat een persoonlijk groeiproces in de 17 jaar dat ik klantexpert coach vraagbaak ben geweest bij KPN.
Goede werkomgeving
Technisch Helpdesk medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen1 juli 2017
Genoeg doorgroeimogelijkheden indien je dit maar aangeeft. Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Prima interne opleiding waar genoeg budget voor beschikbaar is
Kpn
Technische helpdesk medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede22 december 2016
KPN is een goed bedrijf dat staat als een huis. De voorzieningen voor koffie/thee of iets te eten zijn ook goed. Helaas zijn er weinig doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
gratis koffie/thee/soep
Minpunten
lunchen betaal je voor
Omschrijving werkzaamheden KPN
Technische helpdesk medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam Teleport17 januari 2016
Een typische werkdag is er 1 dat je aankomt en gewoon lekker zelfstandig aan t werk gaat. En ook weet wat de target van de week is. En er gewoon samen voor zorgen dat we t redden. En mocht ik t werk al af / rond hebben dan help ik gewoon een collega. Al gaat dan ten koste van mn tijd dat ik al vrij ben. Is dat niet erg, daarom zijn we een team toch.

Ik heb vooral geleerd dat t heel belangrijk is om te weten we wij als team willen/ moeten behalen zodat we goede cijfers behalen.

Mn collega's waren jong, dynamisch en vooral open tegen elkaar, dat maakt t samenwerken zoo makkelijk.

Moeilijkste maar voor t meest uitdagend s dat we de lat steeds hoger legde.

Leukste van de baan is we om de week een dagstart hadden en zo je nieuwe ideen, plannen,problemen waar je tegenaan liep of suggesties kon delen.
Pluspunten
Bij elk probleem kon je bij je Supervisor terecht
goede werkomgeving
Medewerker Technische Helpdesk (voormalige medewerker) –  Enschede23 oktober 2015
De klant belt op als hij problemen heeft met internet, televisie of telefonie, soms moet er een monteur langsgestuurd worden en dat duurt een paar dagen.
Technische helpdesk Service +
Technische helpdeske medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven1 november 2014
Brede functie op het gebied van storingen, hulp aanlsluiting , facturen en overige voorkomende vragen
Pluspunten
Veel trainings aanbod / volgen van opleidingen
Minpunten
Sales bij elke storing
Goede werkgever
Technische helpdeskmedewerkster (huidige medewerker) –  Eindhoven, NB23 juni 2014
Klanten te woord staan, en deze zo goed mogelijk ondersteunen in zowel technische gedeelte als facturatie. De omgang van collega's en managers is goed, er hangt een gezellige werksfeer.
Pluspunten
Bonus
Met veel mensen in 1 ruimte technische hulp verlenen aan klanten
Technische helpdeskmedewerker (voormalige medewerker) –  Groningen26 augustus 2013
De gehele dag gebeld worden met technische problemen met de computer of het aansluiten ervan.

Ik heb daardoor een beter inzicht gekregen in de techniek van de computers en het aansluiten ervan op de telefoonlijn van KPN.

Ik had daar hele leuke collega's, het werk was eentonig en saai.

Het moeilijkste van de baan was dat binnen het grote KPN nooit iets even snel kon worden uitgevoerd of opgelost. Dan moest je vaak de klanten teleurstellen zonder daar zelf grip op te hebben.
Pluspunten
Minpunten
weinig tijd gegund om klanten te helpen minimaal 6 per uur.

Zie meer reviews over KPN

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over KPN gesorteerd op locatie