Reviews voor Specialist (m/v) bij KPN

Specialist (m/v)9 reviews
Een werkdag kon soms hectisch verlopen als er met spoed een probleem moest worden opgelost. Dan was het probleem aanhoren en met spoed acties uitzetten zodat zo snel mogelijk een oplossing kon worden geboden bij het probleem. Dan bewaken dat je de terugkoppelingen ontvangt op de uitgezette acties. Klant op de hoogte houden van de voortgang.
Op mijn afdeling kon je altijd bij het management terecht voor een feedback.

Hele sociale collega's die met je mee dachten hoe het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Was het probleem opgelost en klant hierover ingelicht dan had je daar altijd een heel goed gevoel bij. Dat was ook het leukste van mijn baan.
Goed georganiseerd bedrijf maar een logge organisatie
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Management over teveel schijven
leuke bedrijf. Ik heb er met veel plezier gewerkt.
Heb 22 jaar met plezier gewerkt binnen dit bedrijf. Begonnen als helpdeskmedewerker maar al snel de kans gekregen om mezelf te ontwikkelen in diverse functies. KPN boodt mij de ruimte om mee te denken, kritisch te zijn en nieuwe systemen te ontwikkelen die het werk binnen de helpdesken eenvoudiger zou maken.
Pluspunten
innovatief
Minpunten
teveel reorganisaties
Een baan met een leer proces werken met systemen , programma,s diverse meet apparatuur en diverse metingen verrichten elke dag weer een nieuwe uitdaging kunt prettig samen werken met collega,s en goede werk sfeer en als je weg gaat bij de klant dat alles weer werkt en de klant tevreden is.
Pluspunten
Koffie geld en auto van de zaak
Minpunten
20 tot 30 over uren in de maand
Ik heb leuke en leerzame tijd gehad Altijd leuke collega's gehad en veel mogelijkheden gehad om mij te ontplooien
Pluspunten
Ontwikkelingsmogelijkheden
Minpunten
Leiderschap
Outsourcing naar lage-lonen-landen zal niet de oplossing blijken te zijn, maar heeft prachtige producten en enorme ervaring op ICT-gebied. Slechte naam is volledig onterecht.
Een dag begint om 6:30 uur, het werk is flexibel in te delen mits de gevraagde rapportage-items voor de deadlines volledig en correct worden opgeleverd.
Met de collega's een goede band, we doen het echt samen.

Het lastigste aan de baan is voorkomen dat je op de automatische piloot gaat, dit wordt voorkomen door steeds weer te zoeken naar vereenvoudigingen en andere efficiënte werkwijzen. De vrijheid hiervoor is natuurlijk erg leuk.

Helaas is de directie teveel gefocust op aandeelhouderswaarde en is met een versnelde reorganisatie bezig waarbij bestaand werk wordt geoutsourced of simpelweg geschrapt.
Pluspunten
opleidingsmogelijkheden, cao, het nieuwe werken
Minpunten
overcompleet verklaard met als argumentatie: kostenreductie
KPN is een degelijk bedrijf met doorgroei mogelijkheden. Zitten momentel in moeilijke tijd. Eind van het jaar staat er wederom een grote reorganisatie gepland.
Pluspunten
vrije cultuur
Minpunten
sturing en visie wisselt per jaar