Reviews voor Operations Manager (m/v) bij KPN

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 640 reviews
Veel collega's met heel verschillende achtergronden, altijd plezier in het werk
Manager Operations (voormalige medewerker) –  Zoetermeer1 november 2019
In mijn hele loopbaan heb ik altijd de gelegenheid gekregen om mijzelf te ontplooien. Hoe ver je komt hangt uiteindelijk van jezelf af en niet van je manager. Het opbouwen van een netwerk van collega's maakt het werken des te leuker.
Fijne werkomgeving, oog voor ontwikkeling en uitstekende prive-werkbalans
Manager Shared Service Organisatie Operations (voormalige medewerker) –  Rotterdam26 november 2018
KPN is een fijne werkgever waar ik met plezeier heb gewerkt. KPN geeft je de mogelijkheid om te ontwikkelen en heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Dynamisch bedrijf; wel een beetje politiek
Manager Supply Chain Operations (voormalige medewerker) –  Den Haag2 november 2018
KPN is een groot en dynamisch bedrijf dat veel mogelijkheden biedt veel kansen heeft voor mensen die zich willen ontwikkelen. Je moet deze wel zelf grijpen/benutten. Continu in beweging. Wel een laag van oude managers en interne consultants die besluitvorming erg stroperig maken.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden, ook secundair
Minpunten
Vrij veel politiek
KPN is professioneel en dynamisch bedrijf om bij te werken
Project manager Local Operations Glas (voormalige medewerker) –  Amersfoort Landelijk11 juli 2013
KPN is professioneel en dynamisch bedrijf om bij te werken. In de telecom wereld moet je snel en alert zijn en direct kunnen schakelen bij bijzonderheden, zoals o.a. calamiteiten of escalaties of andere klantwensen.
Werksfeer en collegialiteit is open en prettig.
Door de vele verschillende functies en reorganisatie, heb ik veel proces en organisatie veranderingen meegemaakt. Dit was zeer leerzaam om op de juiste manier alle medewerkers duidelijk te informeren en mee te nemen bij de veranderingen. Dit laatste kan lastig zijn, maar als je medewerkers goed informeert L&D en coacht, kan ik hier ook heel veel positieve energie van krijgen.
Methodes die mij daarbij geholpen hebben zijn o.a. MC Kinsey, Lean Six Sigma en in 2012/13 WoW (way of working)
Pluspunten
de snelheid van reorganisaties
Minpunten
leerzaam, afwisselend en uitdagend. Geen dag is het zelfde

Zie meer reviews over KPN

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over KPN gesorteerd op locatie