Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij KPN

59 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 533 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een bedrijf wat alleen maar aan cijfertjes denkt, waarbij de klant vergeten wordt.
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) –  Tilburg13 december 2018
Zetten in hun advertentie: GEEN verkoop, maar zijn daar volledig op toegespitst. Je krijgt ook een training van 4 weken, ook daar valt nog veel te doen.
Pluspunten
Fijne kantine.
Minpunten
Raar rooster, soms niet eens een lunch of diner ingepland.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Bijna 40 jaar gewerkt bij KPN
Teamleider Klantenservice (voormalige medewerker) –  Groningen30 november 2018
KPN heeft mij vele jaren veel arbeidsvreugde geschonken.
Ik heb er veel geleerd en ben vanaf de start van mijn werkende carrière gestaag opgeklommen.
Die kansen kreeg ik en heb ik met beide handen aangegrepen.
Pluspunten
lerend bedrijf
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Altijd heel fijn gewerkt
Medewerker servicedesk Telecommerce (voormalige medewerker) –  Den Haag7 oktober 2018
Fijne informele werksfeer, een bedrijf met veel mogelijkheden om voor te werken.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke werkgever
Medewerker klantenservice Service-desk medewerker (voormalige medewerker) –  Maastricht Aachen Airport27 augustus 2018
Dit is een leuke werkgever, jammer genoeg was het werk maar voor korte tijd.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Corporate omgeving die veel kansen biedt
Manager Digital Customer Service (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 juni 2018
Als je een idee hebt en je weet er de juiste mensen achter te krijgen is er altijd ruimte om het uit t voeren.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
1,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Training bij KPN Groningen (Helpdeskmedewerker)maar na 4 weken ontslagen
Helpdeskmedewerkster (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)18 mei 2018
Ging vol goede moed training in, leuke teamleden en collega's. Was in dienst bij KPN via een uitzendbureau.
Maar er komt zeer veel informatie op je af in de training en kwaliteit als slecht ervaren. Je leert voornamelijk op het werk. Veel klantvragen konden wij na 4 weken training nog niet zelfstandig beantwoorden. Halverwege de training ontslagen omdat ik volgens hen niet voldoende meeliep met leertempo van mijn teamleden die ook in training zaten, al gingen mijn klantgesprekken best goed, maar mijn teamleider zag dat niet zo omdat ik te vlot in mijn tempo zou zijn en niet goed genoeg zou luisteren naar de klant. Tevens vond hij dat ik de feedback van de begeleiders traag oppakte. Ik heb dit niet zo ervaren maar helaas. Ze zijn erg streng en leggen de lat erg hoog. Als je na vier weken in hun ogen nog niet de "perfecte helpdeskmedewerker" bent lig je er gewoon uit, ook al krijg je volledig voor je training betaald. Ik ben dus als weggestuurd voordat de certificering over vier weken plaats zou vinden.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Strenge eisen als helpdeskmedewerker, eisen echt dat je zeer goed bent anders lig je eruit.
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 2Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Fijne collega's, ondankbaar werk
Inbound callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede18 mei 2018
Hoewel je fijne collega's hebt en het werk makkelijk onder de knie te krijgen is, moet het je maar lekker zitten om zonder enige reden gezeik tegen je te krijgen van klanten die ook niet mee willen denken met de oplossingen die je bied
Was deze review waardevol?JaNee 4Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Review KPN
Medewerker klantenservice (voormalige medewerker) –  Maastricht20 maart 2018
Een typische dag op het werk begon met goede morgen en koffie of thee. Daarna werden diverse taken uitgevoerd op dagelijkse basis.

Checken openstaande cases en pending cases.
Daarna telefoontjes en mails afhandelen, alsook openstaande change-aanvragen.

KPN heeft me geleerd dat je met volhardendheid, doorzettingsvermogen, ambitie en een grote portie analytisch vermogen in combinatie met een gezonde portie eigen leiderschap je een heel eind kan komen ongeacht wat je einddoel is.

Ik mocht er Windows inhoudelijke ondersteuning bieden op diverse manieren en mocht er ook diverse malen stage lopen bij diverse afdelingen.
Pluspunten
veel afwisseling
Minpunten
verre afstand ten opzichte van thuis.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Samen voor de klant
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) –  Eindhoven22 januari 2018
Onder de collega's heerst een informele sfeer. Iedereen helpt elkander graag en zet zich- of haarzelf met graagte in om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Afhankelijk van de drukte, want dit kan per uur verschillen, heb je veel interactie met de collega's. Niet alleen leer je elkaar zo in no-time kennen maar leer je ook veel over een breed scala aan klantvragen en ervaringen.

Het management houd je scherp om de afdelingsdoelen te behalen. Ook jouw persoonlijke doelen worden 1 op 1 besproken, deze kunnen anders zijn dan die van andere collega's.

Het voeren van weerstandsgesprekken is niet het leukste van het werk maar is wel erg uitdagend. Om een gesprek waarin de klant erg emotioneel is tot een goed einde te brengen voor alle partijen vergt soft skills die niet iedereen van nature bezit.

Het leukste van de baan is de vriendschappen die je opbouwt met de collega's. Het bespreken van mogelijke verbeteringen, gesprekstechnieken onderzoeken en het delen van successen.
Pluspunten
Informele werksfeer
Minpunten
De lat ligt hoog
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werkomgeving
Callcenter medewerker (huidige medewerker) –  Enschede26 december 2017
Gezellige werkomgeving met collega's.
Met iedere klant een ander gesprek.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een groot bedrijf
Second-line supportmedewerker (KSD) (voormalige medewerker) –  Groningen19 september 2017
Groot bedrijf.
vriendjes politiek
Vriendelijke collega's
Ook hier draait het om cijfertjes
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
cijfertjes
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke werkomgeving, helaas weinig doorgroeimogelijkheden
Servicedesk medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen18 september 2017
Leuke werkomgeving, helaas weinig doorgroeimogelijkheden en continu bezig met bezuinigingen.
Pluspunten
Goede collega's
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een fijne werksfeer
Medewerker Klantenservice (voormalige medewerker) –  Nederland31 augustus 2017
Het is een jonge en levendige bedrijf , met vriendelijke co-workers.
Pluspunten
waardebonnen
Was deze review waardevol?JaNee 2Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werkomgeving met goede teamsperit
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Eindhoven16 juli 2017
Een leuke bedrijf om in te werken. Biedt veel hulp en begrip voor personeel. Managers hebben een goed luisterend oor en helpen graag indien zich problemen voorkomen zowel op werk als prive. Ik heb met veel plezier gewerkt in dit bedrijf en moest helaas stoppen vanwege zwangerschap complicaties.
Pluspunten
goed georganiseerd
Minpunten
drukke periodes soms
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
gezellige werkomgeving, wandeling tijdens lunchpauze
Callcenter medewerkster (huidige medewerker) –  Enschede1 juli 2017
Goede klantenservice, problemen oplossen voor klanten, fijne collega's
Pluspunten
flexibele arbeidstijden
Minpunten
werktijden
Was deze review waardevol?JaNee 2Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Live-chat medewerker van KPN
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven9 juni 2017
Bij KPN op de live-chat afdeling ervaar ik veel variatie in het werk. Meerdere klanten op hetzelfde moment helpen via de chat. Vragen over betalingen,compensaties, correcties, openstaande facturen maar ook zeker veel technische vragen over storingen of het installeren van nieuwe diensten.
Pluspunten
Mogelijkheid om thuis te werken
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
leuke collega's afwisselend werk
Medewerkster klantenservice (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2017
leuke collega's
soms zwaar fysiek werk, maar wel afwisselend
mogelijkheid tot volgen van opleiding
werktijden goed te combineren met prive
Pluspunten
mogelijkheid tot werktijden te combineren met prive
Minpunten
erg stram bedrij
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
KPN Zakelijk
Klantenservice Expert C (voormalige medewerker) –  Rotterdam30 januari 2017
Zeer prettige werksfeer met een out of de bpx mentaliteit om tezorgen dat de klanten altijd de beste persoon voor de baan aan de lijn krijgt.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een goede werkgever met veel mogelijkheden
Servicedesk medewerker onsite (voormalige medewerker) –  Hoogerheide12 januari 2017
KPN is een goede werkgever, geeft veel mogelijkheden om je eigen te ontwikkelen.
Mijn dagelijkse werkzaamheden waren vooral het oplossingen van storingen onsite bij de klant aan het bureau. dit gaf een voldoening voor zowel mij als voor de klant.
Het was dan ook een fijne werkomgeving waar je ook gewaardeerd werd.
Pluspunten
vrijheid
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige plek, maar erg stressvol
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede9 januari 2017
Een typische dag op het werk was; je kwam ruim een kwartier van te voren op het werk, deed je computer aan, logte in en opende je programma's.
Daarna keek je of het "druk" in de lijn was d.m.v. een grote scherm op de muur, zodat je weet of je gelijk een klant aan de lijn krijgt.
De grootste pluspunt van werken bij KPN in enschede was dat je wel een bepaalde vrijheid had, daarnaast hele leuke collega's.
Helaas ging het bij de werkoverleg alleen om verkoop, en werd er helaas niet veel gekeken naar individuele prestaties.
Er werd veel gepushed op verkoop, zelfs te veel.
Waardoor het erg stressvol werdt.
De directie was hierbij helaas allemaal op 1 lijn, wat erg jammer is.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

3,9
Gebaseerd op 533 reviews
5144
4253
3103
223
110

Waarderingen per categorie

3,9Werk-Privé Balans
3,9Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,6Doorgroeimogelijkheden
3,4Management
3,8Bedrijfscultuur

Reviews over KPN gesorteerd op locatie