Reviews voor Callcentermedewerker (m/v) bij KPN

15 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 533 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
ervaring
Callcenter agent (huidige medewerker) –  Tilburg18 april 2019
ik vindt het werken binnen kpn geweldig maar lijkt me leuk om door te groeien
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Perfect studenten werk
Callcenter agent inbound (voormalige medewerker) –  Enschede16 augustus 2018
Een heel leuk werkomgeving met goede begeleiding en gezellige collegas
Pluspunten
Goed werksfeer
Minpunten
Lange uren achter een bureau
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Weet waar je aan begint
KPN Contact center (voormalige medewerker) –  Groningen2 oktober 2017
Gesloten organisatie met weinig tot geen doorgroeimogelijkheden, dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het manipuleren van je cijfers om de baas tevreden te houden. Tijd om servicegericht te handelen wordt naar mijn inzicht te weinig geboden.

Mocht je houden van telefonisch verkopen en ben je hier ook goed in? Dan zit je bij een KPN contact center zeker op je plek.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Het dag-in dag-uit oplossen van fouten gemaakt door collega's.
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Wordt veel verwacht voor uitzendkrachten.
Callcenteragent (voormalige medewerker) –  Groningen5 maart 2017
Heb hier 4 jaar met plezier gewerkt, dit was met name aan de collega's te danken.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
leerzaam bedrijf
Callcenter agent (voormalige medewerker) –  Amsterdam19 januari 2017
Leuke Collegas
op verschillende lokaties gewerkt zelfs in groningen een callcenter opgeleid voor ADSL.
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Reorganisatie
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Hoge werkdruk, prima collega's.
Callcentermedewerker Inbound (voormalige medewerker) –  Groningen13 januari 2017
Fijn gewerkt, echter door de immens hoge cijferdruk bezweken.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke Collega's.
Callcentermedewerker bij PCS (voormalige medewerker) –  Almere4 juli 2016
Vanuit een callcenter voor KPN gebeld. Leuke collega's. Vanuit KPN weinig, halve of te late relevante informatie over de producten of huidige acties waar je op dat moment voor belt. Waardoor het moeilijk wordt om je werk goed uit te voeren. Samenwerking met KPN medewerkers 50/50. Sommige heel behulpzaam. Andere kort en zoek het zelf maar uit. Het leukste waren de inbound gesprekken. Daadwerkelijk het gevoel krijgen dat je iemand hebt geholpen.
Pluspunten
Goede producten
Minpunten
Te weinig informatie over de producten
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Call Center Agent
Call Center Agent Conferencing Services (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH4 november 2015
Geen dag is hetzelfde wat de werkzaamheden erg leuk maakten.
Veel klantcontact vanuit de hele wereld.
Goede aansturing door leiding aan medewerksters en heel erg leuke ciollega´s
Pluspunten
flexibel
Minpunten
werken tot 23.00 uur
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
informele werksfeer waar hard gewerkt word
administratief medewerker/ callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Amersfoort13 oktober 2015
Bij KPN staat hard werken en productief zijn hoog in het vaandel. Je werkt met leuke collega's in een jong en dynamisch team dat zich blijft ontwikkelen.
Pluspunten
goede salarisvergoeding
Minpunten
je werkt op uitzendbasis
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
call centre agent
call center agent (voormalige medewerker) –  Amsterdam Sloterdijk9 mei 2015
call center agent customer support agent Amsterdam Sloterdijk.
Pluspunten
veel contact met klanten cros sell up sell.
Minpunten
tijdelijk werk.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
.
call center medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen, GR18 februari 2015
Niet gezellig op de werkvloer en geen goede begeleiding en teamleiders.
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een prettige werkomgeving.
Callcenteragent inbound (voormalige medewerker) –  Groningen, GR6 januari 2014
Een prettige werkomgeving. Goede beloning en voldoende mogelijkheden voor opleiding. Er wordt met prestaties gewerkt. Dit maakt de werkdruk hoog
Pluspunten
sfeer, beloning
Minpunten
werkdruk
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Super gezellige werkomgeving.
Callcenter Agent FactuurService (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB17 oktober 2013
Een typische dag bestaat vooral uit het helpen van klanten met hun factuurvragen.

Ik heb geleerd klanten op een correcte manier te woord te staan en hen op een efficiënte manier te helpen.

Het moeilijkste van de baan is denk ik wel dat niet alle klanten even vriendelijk zijn. Hier leer je mee omgaan, maar in het begin kan dit erg lastig zijn.

Het leukste van de baan blijft voor mij toch echt het contact hebben met klanten en de werksfeer.
Pluspunten
Gezelligheid.
Minpunten
Erg veel cijfers waarop gelet wordt.
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 1Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
targetgericht maar gezellige collega's
call center medewerker Factuurservice (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB1 oktober 2013
KNP is zeer targetgericht deze zul je moeten behalen anders loop je een risico om ontslagen te worden. werktijden zijn lang. je moet verplichte avond en zaterdagdiensten draaien, er is weinig ruimte voor verlof behalve als er weinig werk is dan word je naar huis gestuurd. Er zijn wel heel veel leuk collega's
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren

Zie meer reviews over KPN

Je kan het volgende proberen:

Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

3,9
Gebaseerd op 533 reviews
5144
4253
3103
223
110

Waarderingen per categorie

3,9Werk-Privé Balans
3,9Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,6Doorgroeimogelijkheden
3,4Management
3,8Bedrijfscultuur

Reviews over KPN gesorteerd op locatie