Reviews voor Applicatiebeheerder (m/v) bij KPN

3 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 640 reviews
Elke dag is een verrassing
systeembeheerder en ook als applicatiebeheerder (voormalige medewerker) –  Den Haag27 maart 2018
In de 16 jaar bij KPN begin je met accounts aanmaken en aldoende ga je mede aan de hand van interne en externe cursussen dieper op de materie in. De bedrijfscultuur is niet lullen maar doen en elke dag is weer anders en dat is het leuke ervan.
Op het laatst werd er waakdienst na waakdienst gedraaid en dat was wel wat veel maar je kreeg daarvoor ruime compensatie.
Pluspunten
Mobiel van de zaak en laptop
Minpunten
Soms issues oplossen in het weekend tijdens de waakdienst.
Functioneel applicatiebeheerder (voormalige medewerker) –  Amersfoort15 november 2012
KPN is altijd een goede werkgever geweest, maar de laatste 10 jaar met al de reorganisaties werd het er niet 'leuker'op. Ook de sfeer onder de medewerkers werd minder door reorganisatie op reorganisatie. En ook steeds meer werk doen met minder mensen.

Zie meer reviews over KPN

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over KPN gesorteerd op locatie