Reviews voor Accountmanager Zakelijke Markt (m/v) bij KPN

Gezellige werksfeer
Leuk bedrijf waar er een leuke sfeer hangt.
De gesprekken met klanten heb ik al prettig ervaren.

Leidinggevende gaven altijd een opbouwende feedback.
Pluspunten
Vrijdag eten bestellen
Minpunten
Inloggen via de pc, als je er vergeet ben je ' te laat'
KPN is een zeer dynamisch bedrijf constand in ontwikkeling en aan het verbeteren.
KPN is een zeer dynamisch bedrijf constant in ontwikkeling. Medewerkers worden hierbijj betrokken en gestimmuleerd om mee te denken en om te denken bij het optimaliseren van processen.
chaos
oorlog tussen oude en nieuwe generatie. is ook een duidelijke afscheiding tussen die 2. oude hardwerkende generatie die er echt voor het bedrijf zijn en de jonge smartphone generatie die de kantjes er van af lopen, veel met hun telefoon bezig zijn, pauze enorm ruim nemen en er alleen maar voor het geld zitten. met uitzondering van enkele hardwerkende. dit geeft veel spanning op de afdeling. Inwerken word bijna niet gedaan, fouten worden altijd afgeschoven en de manager probeert vriendjes te zijn met iedereen, wat eigenlijk niet kan. Manager op zich wel een toffe peer! 2e oudere manager gaat in mijn optiek gebukt onder het gezag van de jongere en zou volgens mij alles totaal anders willen aanpakken maar kan dit door de hiërarchie niet. veel processen lopen slecht al worden er wel wat doelen bereikt. Leegloop is ook erg groot door diverse omstandigheden. mensen met kennis gaan weg of mogen door hun detacheerder niet langer blijven. druk op de afdeling word hierdoor ook steeds groter.
Pluspunten
oude en jonge garde zijn hect en delen dezelfde idealen, helaas betekend dit ook een grote afscheiding
Minpunten
verdeeldheid, zomer te heet door slechte koeling, onderbezet tijdens vakanties en ziektes, hoge werkdruk.
Een gezellige werksfeer bij KPN
Een typische werkdag bij KPN : beginnen met koffie , daarna de PC opstarten en mail lezen.
Om 8 uur begint het echte werk zowel aan de telefoon als ook op de chat.
Pluspunten
Koffie en Thee in overvloed
KPN
Binnen het bedrijf heb ik op drie verschillende afdelingen gewerkt, doordat de mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen zeer goed geregeld waren, heb ik hier de nodige kansen gekregen en aangepakt om mijzelf verder te ontwikkelen.
In mijn laatste functie had ik het fantastisch naar mijn zin, totdat er een reorganisatie plaatsvond en de afdeling waar ik werkte werd opgeheven.

Mijn werkzaamheden bestonden voor een deel uit het uitleggen van facturen van grote bedrijven, denk hierbij aan gemeentes, shell, winkelketens e.d.

Het andere deel van mijn werkzaamheden bestond uit het oplossen van complexe klachten van deze bedrijven, vaak waren dit problemen die al op diverse afdelingen geweest waren en niet opgelost werden, of zaken waar de accountmanager niet de oplossing voor had.

Zeer afwisselend en divers werk, waarbij ik heel erg mijzelf kon zijn in het probleemoplossend te werk gaan, puzzelen en zoeken naar een goede oplossing.
Pluspunten
Veel mogelijkheden voor groei en eigen ontwikkeling
Minpunten
drukte van een kantoor-setting
Salesmanager Business Development Zakelijke Markt Medium
Bijzonder plezierig bedrijf, waarbij je zelf de regie hebt over je loopbaan.

Mijn passie voor mijn baan bestaat uit twee zaken:

1. Team coachen en naar een hoger niveau brengen

2. Sales vak. Sales naar next level brengen met het toepassen van Challenger Sales. (Klanten inzichten brengen, waarbij hun bedrijf van kan profiteren).
Gezellig bij je team zijn.
Lekker druk met het team bezig zijn om alle doelen te halen.
Samen met mijn collega`s er voor gaan.

super goede sfeer.

klanten en kwaliteit voor op zetten want daar doen we het voor.
Pluspunten
overzichtelijk
Minpunten
soms vergeten dat er met mensen gewerkt word.
hypermoderne helpdesk
inloggen in het systeem, telefoonlijnen en klantendatabase.
storingen als eerste lijns oplossen zoniet doorzetten naar 2e lijns.

ik de mxflex/adsl netwerk waar ik collega's voor op moest leiden.

oplossingen die je met andere afdelingen moest bespreken leiden soms tot conflict omdat ieder zijn eigen werkafspraken had.
Pluspunten
gratis koffie en avondeten
Minpunten
treedt niet in details
Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over KPN gesorteerd op locatie