Reviews voor KPN in Zoetermeer

22 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 640 reviews
chaos
Mederwerker premium support desk 24x7 voor groot zakelijke markt (voormalige medewerker) –  zoetermeer15 december 2019
oorlog tussen oude en nieuwe generatie. is ook een duidelijke afscheiding tussen die 2. oude hardwerkende generatie die er echt voor het bedrijf zijn en de jonge smartphone generatie die de kantjes er van af lopen, veel met hun telefoon bezig zijn, pauze enorm ruim nemen en er alleen maar voor het geld zitten. met uitzondering van enkele hardwerkende. dit geeft veel spanning op de afdeling. Inwerken word bijna niet gedaan, fouten worden altijd afgeschoven en de manager probeert vriendjes te zijn met iedereen, wat eigenlijk niet kan. Manager op zich wel een toffe peer! 2e oudere manager gaat in mijn optiek gebukt onder het gezag van de jongere en zou volgens mij alles totaal anders willen aanpakken maar kan dit door de hiërarchie niet. veel processen lopen slecht al worden er wel wat doelen bereikt. Leegloop is ook erg groot door diverse omstandigheden. mensen met kennis gaan weg of mogen door hun detacheerder niet langer blijven. druk op de afdeling word hierdoor ook steeds groter.
Pluspunten
oude en jonge garde zijn hect en delen dezelfde idealen, helaas betekend dit ook een grote afscheiding
Minpunten
verdeeldheid, zomer te heet door slechte koeling, onderbezet tijdens vakanties en ziektes, hoge werkdruk.
Mooi bedrijf
Diverse functies (voormalige medewerker) –  Zoetermeer11 december 2019
KPN is een mooi bedrijf wat in de afgelopen jaren wel sterk is veranderd. In mijn beginjaren was het nog bijna overheidsbedrijf wat zich in de loop der jaren heeft ontwikkeld tot de mooie commerciële organisatie welke het nu is.

Persoonlijk vind ik de verandering van 'warme' organisatie naar de 'koelere' zakelijke kant wel jammer. In de loop der jaren is, naar mijn mening, de betrokkenheid bij medewerkers minder geworden.
Veel collega's met heel verschillende achtergronden, altijd plezier in het werk
Manager Operations (voormalige medewerker) –  Zoetermeer1 november 2019
In mijn hele loopbaan heb ik altijd de gelegenheid gekregen om mijzelf te ontplooien. Hoe ver je komt hangt uiteindelijk van jezelf af en niet van je manager. Het opbouwen van een netwerk van collega's maakt het werken des te leuker.
Werkgever met mogelijkheden
Accountmanager overheid & maritiem Nederland (voormalige medewerker) –  Zoetermeer18 september 2019
Prettige werkgever met goede eigenschappen en veel mogelijkheden. Verwacht geen visie van je leidinggevenden want die weten het ook niet meer door het veel te veel reorganiseren van de organisaties in KPN
Goede leerschool
Consultant (voormalige medewerker) –  Zoetermeer20 juni 2019
Mooie doorgroeimogelijkheden
Flexibel werken mogelijk
Offshore
Projectleider/-manager (voormalige medewerker) –  Zoetermeer / Alkmaar27 mei 2019
Een typische dag op het werk is dat wanneer je begint niet weet van wat je te wachten staat voor de dag, Dit heeft te maken met de werkzaamheden in de offshore industrie.
Alles wat is voor bereid voor de komende dag kan alleen al door weersomstandigheden worden gewijzigd.
het leukste van de Job was dat er geen dag het zelfde is.
Wat betreft het management daar kan ik alleen maar lof over uitspreken.
Pluspunten
Flexibiliteit van werken
Minpunten
koffie kon beter.😊
Mooi professioneel en succesvol bedrijf waar ik veel heb geleerd
Assistent winkelmanager en verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Zoetermeer21 mei 2019
Ik heb de afgelopen 6 jaar met veel plezier gewerkt bij KPN. Heb veel geleerd als het aankomt op sales, klantbinding en het, samen met het team, opzetten van nieuwe winkels. Ik hou van de uitdaging die het commerciële werk met zich meebrengt. Ben niet snel tevreden, wil altijd meer en beter.
Pluspunten
Veel geleerd bij professioneel bedrijf
Minpunten
Groot bedrijf waardoor soms te onpersoonlijk
leerzame werkomgeving
Sr. Partner Adviseur (voormalige medewerker) –  Zoetermeer7 mei 2019
Prima werkgever met veel mogelijkheden. je krijgt veel vrijheid.
Pluspunten
balans prive werk
Klantexpert (voormalige medewerker) –  Zoetermeer27 februari 2019
Thuis werken was mogelijk dit was fijn, heb een hoop geleerd.
Echte corporate met heldere processen en evenveel bureaucratie
Senior Delivery Manager, Call2 (voormalige medewerker) –  Zoetermeer18 januari 2019
KPN is een gigantisch bedrijf met evenveel mogelijkheden als bureaucratie. Voor jonge mensen is het vermoedelijk af en toe te bureaucratisch, maar in verschillende onderdelen kun je echt het verschil maken.
Pluspunten
Eindeloos doorgroeien, werk- en privebalans
Minpunten
Bureaucratie
Mooi bedrijf met veel mogelijkheden tot ontwikkeling
Director Business Applications (voormalige medewerker) –  Zoetermeer7 januari 2019
Mooi bedrijf met veel mogelijkheden tot ontwikkeling waar hard wordt gewerkt.
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Hoge werk- en prestatiedruk
Een prive leven hebben kan niet, prive op werk kan ook niet
Klantenservice inbound (voormalige medewerker) –  Zoetermeer13 december 2018
Prive en werk kan hier niet gescheiden worden want je hebt geen prive.
De trainingen zijn wel goed onderbouwd en helpen ook echt om verder te komen.
De bedrijfscultuur is meer een kinderdag verblijf met onhandelbare kinderen.
Het moeilijkste van de baan is je mond dicht houden als mensen niet re presentatief op werk komen!
Het leuke aan deze baan was echt de trainingen die leerzaam waren en de coach gesprekken elke week plaats vonden.
Pluspunten
Veel trainingen
Minpunten
Lange eentonige werkdagen
Goede werkgever, leuke collega's, goede balans tussen zakelijk en privé
Manager Productmanagement Cloud (B2B/B2C) (voormalige medewerker) –  Zoetermeer19 april 2018
Goede werkgever, leuke collega's, goede balans tussen zakelijk en privé
yes
consumenten contact specialist (voormalige medewerker) –  Zoetermeer13 maart 2018
leuke bedrijf. Ik heb er met veel plezier gewerkt.
werk dag
technische helpdesk medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer29 januari 2018
een typische dag op werk bevatten
op tijd zijn 15 minuten van te voren om je pc op te kunnen starten

eenmaal opgestart inloggen voor uren, programma's opstarten

vervolgens klaar maken voor de aanvang van klanten die storing hadden met eventueel hardware/ software

het bieden van hulp met Empathies vermorgen voor klanten om ze te woord staan die niet altijd evenveel Empathie hadden voor jou

klanten hun koopmotief te achterhalen en hun over te halen om die van kpn te gebruiken

het leukste dat ik vondt van me baan was klanten helpen en het gaf me een voldoening om hun ondanks hun nare ervaringen toch nog het gesprek te kunnen afsluiten waarbij ik wist de klant was tevreden probleem opgelost !
Pluspunten
het werksfeer
Minpunten
doorgroei
Prachtig bedrijf
Klantenregiseur (voormalige medewerker) –  Zoetermeer31 januari 2017
Werken bij KPN is geweldig altijd heel erg naar mijn zin gehad.
KPN staat voor hun medewerkers goede leer mogelijkheden en vernieuwend.
Veel ontwikkelmogelijkheden in grote diversiteit aan rollen
Manager Customer Service (huidige medewerker) –  Zoetermeer9 december 2016
Binnen een groot bedrijf als KPN kun je gemakkelijk veel verschillende ontwikkeltrajecten doormaken en continu de uitdaging opzoeken.
Super gezellig team
Call-center medewerker SNT (Inbound projekt (voormalige medewerker) –  Zoetermeer15 oktober 2016
Super leuke werkgever, super leuk team, iedereen werkt hard. Hier heb ik geleerd te luisteren naar wat er niet gezegd wordt, geleerd een gesprek te leiden en geleerd structuur aan te brengen in je verhaal.
Pluspunten
vers fruit op het werk
Minpunten
vers fruit op het werk wat binnen een uur op is
Professionele, moderne, instabiele werkgever
Finance Director (voormalige medewerker) –  Zoetermeer, ZH2 juli 2014
Zeer professionele organisatie die heel veel heeft geïnvesteerd in de finance organisatie. Veel ontwikkelingsmogelijkheden. Carrière mogelijkheden nemen echter in hoog tempo af door de vele reorganisaties en het kleiner worden van de onderneming. Toekomst als zelfstandig bedrijf uiterst onzeker,
Pluspunten
Veel ruimte voor ontwikkeling, 'nieuwe werken'
Minpunten
zeer instabiele omgeving met veel reorganisaties
leuke baan
backoffice medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer, ZH10 december 2013
miste op dat moment uitdaging. Verder een prima! baan. collega's waren leuk. Werk was saai, vandaar! dat ik op zoek ging naar meer uitdaging.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.